search
menu

هتل آپارتمان هدیه اهواز

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان هدیه اهواز
هتل آپارتمان هدیه اهواز تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان هدیه اهواز


یکی از بهترین و باصرفه‌ترین هتل‌های ۳ ستاره اهواز که مسافران می‌توانند برای اقامت انتخاب کنند، هتل آپارتمان هدیه اهواز است. این هتل ۳ ستاره در منطقه کیانپارس اهواز واقع شده و به نقاط مهم شهر چون رود کارون و نمایشگاه بین‌المللی دسترسی آسان دارد. هتل آپارتمان هدیه اهواز در سال ۱۳۸۵ اولین بار افتتاح شد و آخرین بار برای بالا بردن سطح کیفیت و خدمات در شهریور ۱۳۹۵ مورد بازسازی و نوسازی قرار گرفت. بنای این هتل آپارتمان در چهار طبقه ساخته شده و دارای ۲۳ واحد اقامتی و ۱۱۰ تخت شامل سوئیت می‌باشد. از امکانات رایگان هتل آپارتمان هدیه اهواز می‌توان به اینترنت رایگان در اتاق‌ها و پارکینگ مسقف با رایگان با ظرفیت ۷ خودرو اشاره کرد. مهمانان در صورت تمایل به استفاده از پارکینگ بایستی از قبل هماهنگی لازم را با هتل انجام دهند.
زمان تحویل اتاق‌ها در هتل آپارتمان هدیه اهواز ساعت ۱۳ و زمان تخلیه اتاق ساعت ۱۲ ظهر است. تمامی واحدهای اقامتی هتل شامل امکانات رفاهی نظیر مبلمان، تلویزیون، یخچال، آب رایگان، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، کمد لباس، چای ساز، رخت آویز، دراور، اینترنت رایگان، صندوق امانات، سرویس بهداشتی فرنگی، دمپایی و لوازم بهداشتی می‌باشند. خدمات روم سرویس، خانه داری و صبحانه در اتاق به تمامی واحدها تعلق داشته و ارائه می‌گردد. برخی اتاق‌ها دارای بالکن بوده و دید برخی از آن‌ها را نمای کوچه تشکیل می‌دهد.
در طبقه چهارم هتل آپارتمان هدیه اهواز یک رستوران با ظرفیت ۱۵۰ نفر وجود دارد که در سه وعده غذای اصلی انواع غذاهای خوشمزه ایرانی و محلی را برای مهمانان آماده و سرو می‌کند. ساعات کاری رستوران هتل آپارتمان هدیه اهواز در وعده صبحانه از ساعت ۷:۰۰ الی ۹:۳۰ ، در وعده ناهار از ساعت ۱۲:۳۰ الی ۱۵:۰۰ و در وعده شام از ساعت ۱۹:۳۰ الی ۲۳:۰۰ می‌باشد. مهمانان با مراجعه به رستوران در این ساعات معین می‌توانند غذاهای لذیذ نوش جان کنند.
لابی کوچک هتل آپارتمان هدیه اهواز با ظرفیت ۱۰نفر با در نظر گرفتن رفاه مهمانان و رعایت حال آن‌ها امکاناتی نظیر تلویزیون، مبلمان، سیستم تهویه مطبوع، آسانسور، دستگاه واکس کفش، نمازخانه، تلفن خانه (اپراتور)، صندوق امانات، تاکسی سرویس، صرافی، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، پله اضطراری، زنگ هشدار، اتاق چمدان، سرویس بهداشتی ایرانی و آژانس مسافرتی فراهم کرده است. همچنین، پذیرش ۲۴ساعته هتل با کادر و پرسنل مجرب و کاردان در لابی هتل واقع شده و به طور شبانه روزی به نیازها و سوالات مهمانان پاسخ می‌دهد. رفتار پرسنل پذیرش هتل آپارتمان هدیه اهواز بسیار خوب و محترمانه بوده و مسافران در صورت نیاز به هر یک از خدمات لاندری، خشکشویی، روم سرویس، بیدارباش، نهار یا صبحانه در اتاق، خدمات برای معلولین، خدمات باربری، فتوکپی، فکس، پرینت و تهیه بلیط می‌توانند به پذیرش مراجعه کنند. پرسنل هتل به زبان عربی تسلط کامل دارند و در برخورد با مهمانان عرب صمیمانه رفتار کرده و در تعامل دچار مشکل نمی‌شوند. تمام سعی و تلاش کادر زحمتکش هتل آپارتمان هدیه اهواز بر این است تا اقامتی راحت و به یاد ماندنی برای مهمانانشان فراهم نمایند.

هتل آپارتمان هدیه اهواز تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا استخر مخابرات: ۱.۴ کیلومتر (۳ دقیقه)
فاصله تا بیمارستان آریا اهواز: ۱.۵ کیلومتر (۴ دقیقه)
فاصله تا ورزشگاه فولاد آرنا: ۱.۵ کیلومتر (۴ دقیقه)
فاصله تا پل پیاده روی طبیعت: ۳.۸ کیلومتر (۶ دقیقه)
فاصله تا مجتمع تفریحی فجر: ۴.۳ کیلومتر (۸ دقیقه)
فاصله تا ایستگاه راه آهن: ۴.۳ کیلومتر (۱۰ دقیقه)
فاصله تا رودخانه کارون: ۴.۵ کیلومتر (۱ ساعت و ۱۰ دقیقه)
فاصله تا مرکز خرید زهره: ۴.۸ کیلومتر (۹ دقیقه)
فاصله تا مرکز خرید زیتون: ۴.۹ کیلومتر (۱۰ دقیقه)
فاصله تا سیتی سنتر مهزیار: ۵.۶ کیلومتر (۱۲دقیقه)
فاصله تا بوستان دغاغله: ۶.۸ کیلومتر (۱۱ دقیقه)
فاصله تا فرودگاه اهواز: ۷.۹ کیلومتر (۱۴دقیقه)
فاصله تا خانه ماپار: ۹ کیلومتر (۱۷دقیقه)
فاصله تا پارک جزیره: ۱۰.۴ کیلومتر (۱۴ دقیقه)


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است