search
menu

هتل پارس اهواز

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل پارس اهواز
فاصله هتل پارس اهواز تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل پارس اهواز


هتل پارس اهواز یکی از قدیمی‌ترین و بهترین هتل‌های اهواز به شمار می‌آید. اگر با خواندن این جمله در حال فکر کردن به قدمت این هتل هستید، باید بگوییم که هتل پارس اهواز برای اولین بار در سال ۱۳۴۷ یعنی دقیقا ۵۱ سال پیش ساخته شده است. اما خوشبختانه در طول این نیم‌قرن از بین نرفته و تخریب نشده است. این هتل قدیمی بعد از طی کردن فراز و نشیب‌های بسیار، بالاخره در سال ۱۳۹۵ مورد بازسازی قرار گرفت و امکانات داخلی و نمای ظاهری خود را به بهترین سطح کیفی و درنهایت به یک هتل ۵ ستاره تمام‌عیار رساند.
هتل پارس اهواز در کنار پل بسیار معروف سفید و در مجاورت رود کارون قرار دارد. اگر روزی قصد اقامت در این هتل ۵ ستاره مجلل را داشتید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما یکی از سوئیت‌های مجاور به رود کارون و پل زیبای سفید را انتخاب کنید. چرا که شب‌هنگام این پل زیبا به همراه نورپردازی چشم‌نوازی که دارد منظره بسیار تماشایی را برایتان خلق خواهد کرد. به‌طور کل، این هتل دارای ۱۳۴ اتاق و سوئیت مجلل بوده و که تعداد طبقات آن نیز 5 طبقه است. تمام اتاق‌ها به لطف خدمه آموزش‌دیده و کار بلد، بسیار تمیز و پاکیزه هستند و هر روز توسط آن‌ها و به‌طور منظم نظافت می‌شوند. قابل به ذکر است که همگی اتاق‌ها مجهز به اینترنت رایگان و نامحدود هستند و می‌توانید به‌راحتی به اینترنت دسترسی داشته باشید. دسترسی آسان و رایگان به اینترنت فقط شامل اتاق‌ها نمی‌شود و در تمامی نواحی داخلی هتل قابل‌ استفاده است.
اما چیزی که هتل پارس اهواز را نسبت به سایر هتل‌های اهواز کرده، تنها کیفیت بالا و ارائه خدمات بی‌‌نظیر هتل‌داری‌اش نیست، بلکه وجود سالن کنفرانس، اتاق میهمانی و جلسات کاری، فروشگاه صنایع‌دستی و سوغات، سالن اجتماعات و ... است. یعنی این هتل ۵ ستاره علاوه بر ارائه خدمات به مسافران و گردشگران می‌تواند میزبان شرکت‌کنندگان و همچنین برگزارکنندگان سمینارها، اجلاس رسمی و کاری، اجرای مراسم فرهنگی و هنری و ... باشد.
فضای لابی این هتل بسیار بزرگ و دل‌باز بوده و می‌توانید هر وقت که دلتان گرفت آنجا بنشینید و نوشیدنی موردعلاقه‌تان را سفارش داده و در سکوت و آرامش مشغول تماشای تلویزیون و یا مطالعه کتاب شوید. در آنجا یک ویترین وجود دارد که نقش یک موزه فرهنگی کوچک را ایفا کرده و پر از اشیاء قدیمی، سازهای موسیقی، عکس‌های هنری و ... است که در صورت تمایل می‌توانید از آن‌ها هم دیدن کنید.
یکی دیگر از امکانات جالب این هتل ۵ ستاره، یک استخر بزرگ روباز است که البته استفاده از آن تنها برای آقایان بوده و در فصول گرم و هوای بسیار شرجی اهواز می‌توان در آن آب‌تنی کرد و برای ساعاتی هم که شده گرمای طاقت‌فرسای اهواز را فراموش کرد. در کنار این استخر بزرگ یک استخر کوچک مخصوص برای کودکان وجود دارد که بسیار کم‌عمق و امن بوده و می‌‌توانید حداقل اگر خودتان هم شنا نکردید کودکانتان را برای آبتنی به استخر ببرید. این هتل دارای رستوران‌های بسیار حرفه‌ای و مجلل است که قادر هستند انواع غذاهای دریایی، ایرانی و فرنگی را به شما ارائه دهند. کیفیت غذاها بسیار بالا بوده و آشپزهای ماهر این هتل در تلاش‌اند تا غذاهای لذیذ و بسیار خوش‌طعمی را به مشتریانشان ارائه بدهند.

فاصله هتل پارس اهواز تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا باغ معین: ۲۷۷ متر
فاصله تا پل سفید: ۵۲۹ متر
فاصله تا مسجد جامع: ۷۴۵ متر
فاصله تا آستانه علی ابن مهزیار اهوازی: ۱ کیلومتر
فاصله تا رودخانه کارون: ۲ کیلومتر
فاصله تا رستوران ژاپنی بی بی کیو: ۳ کیلومتر
فاصله تا میدان نخل: ۴ کیلومتر
فاصله تا سیتی سنتر مهزیار: ۷ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه: ۱۲ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است