search
menu

هتل پارس کاروانسرای آبادان

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل پارس کاروانسرای آبادان
اماکن نزدیک به هتل پارس کاروانسرای آبادان

درباره هتل پارس کاروانسرای آبادان


هتل لوکس پارس کاروانسرای آبادان فعالیت خود را از سال ۱۳۵۰ شروع کرد و طی سال های ۱۳۷۰ تا ۱۳۷۴ مورد بازسازی قرار گرفت. هتل پارس کاروانسرای آبادان از سال ۱۳۸۷ به مجموعه گروه هتل های پارس پیوست. این هتل به دلیل دسترسی آسان به مرکز شهر، فرودگاه و راه آهن در موقعیت منحصر به فردی قرار دارد.
هتل پارس کاروانسرای آبادان با محیطی دلنشین و زیبا دارای ۹۱ باب اتاق و سوئیت می باشد. هتل پارس کاروانسرای آبادان با خدمات منحصر به فردی چون رستوران نسترن به همراه سالن چند منظوره برای برگزاری مراسم، رستوران ارکیده، رستوران شقایق، کافی شاپ، آمفی تئاتر، استخر روباز ۲۴ ساعته، باشگاه بیلیارد ۲۴ ساعته، زمین فوتبال، والیبال، بسکتبال ۲۴ ساعته، کتابخانه ۲۴ ساعته، تور گردشگری ۲۴ ساعته، پارکینگ، سالن همایش، کافی نت، پارک بازی کودکان، مرکز خرید، خشکشویی، آرایشگاه، آتلیه عکاسی، فست فود و چایخانه سنتی آماده پذیرایی از مسافران خطه جنوب کشور می باشد.
اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل پارس کاروانسرای آبادان بافضاهایی دلباز، با نورگیر عالی و برخورداری از امکانات رفاهی مناسب، از جمله امکاناتی است که در اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل پارس کاروانسرای آبادان برای آرامش و آسایش میهمانان در نظر گرفته شده است. از امکانات قابل توجه این اتاق‌ها و سوئیت‌ها می‌توان به تختخواب‌هایی سالم و پاکیزه، مبلمانی راحت، میز آرایش، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع اشاره کرد. اگر به تنهایی به آبادان سفر کرده‌اید، اتاق‌های لوکس یک تخته، مناسب شماست. اتاق‌های دو تخته‌ی لوکس، با ۱ تخت دو نفره یا ۲ تخت تک نفره، برای زوج‌ها و خانواده‌های دو نفره پیش‌بینی شده است. اتاق‌های سه ‌تخته‌ی لوکس هتل نیز با ۱ تخت دو نفره و ۱ تخت تک نفره، پذیرای خانواده‌ها و گروه‌های سه نفره است. اگر هم گروه‌های سه نفره، فضای بیشتری نیاز داشته باشند، می‌توانند سوئیت‌ سه نفره‌ی هتل را رزرو کنند. سوئیت چهار نفره‌ی رویال نیز برای خانواده‌های پرجمعیت تر در دسترس است.
امکاناتی که در هتل پارس کاروانسرای آبادان در نظر گرفته شده، اقامت آسوده‌ای را برای میهمانان فراهم می‌آورد. خشکشویی مدرن این هتل از جمله‌ی این امکانات است؛ اگر در گشت و گذارهای‌تان لباس‌های‌تان کثیف شد، آنها را به خشکشویی هتل بدهید و سپس تمیز و اتوشده تحویل بگیرید. دیگر امکانی که برای میهمانان در نظر گرفته شده، اینترنت پرسرعت است. علاوه بر این اگر با ماشین شخصی به آبادان سفر کرده‌اید، می‌توانید از پارکینگ هتل برای پارک کردن ماشین‌های‌تان استفاده کنید.
ترانسفر فرودگاهی و تاکسی سرویس نیز رفت و آمد میهمانان هتل پارس کاروانسرای آبادان را آسان ساخته است. در این هتل، خدمات تفریحی نیز در سطح بسیار مطلوبی قرار دارد که از میان آنها می‌توان به استخر روباز آقایان، سالن ماساژ آقایان و بانوان و باشگاه بدن‌سازی اشاره کرد. ضمناً برای کسانی که به طور حرفه‌ای می‌خواهند در ایام سفر ورزش کنند، نیز امکانات فوق‌العاده‌ای از جمله زمین تنیس، والیبال، فوتبال و فوتسال در نظر گرفته شده است. برای سرگرمی‌های لذت‌بخش خانوادگی نیز فضای ویژه‌ای برای پیاده‌روی، پینت‌بال، سالن بیلیارد و پیست بازی ماشین برقی کودکان پیش‌بینی شده است.

اماکن نزدیک به هتل پارس کاروانسرای آبادان


فاصله تا سینما نفت - ۸ دقیقه با ماشین
فاصله تا موزه آبادان - ۱۰ دقیقه با ماشین
فاصله تا کلیسای مسیحیان - ۸ دقیقه با ماشین
فاصله تا مسجد رنگونی ها - ۵ دقیقه با ماشین
فاصله تا سازه های آبی شوشتر و بند میزان - ۲ ساعت و ۴۵ دقیقه با ماشین
فاصله تا خرمشهر - ۱۱ دقیقه با ماشین
فاصله تا اروند رود - ۴ دقیقه با ماشین
فاصله تا پل کابلی - ۸ دقیقه با ماشین
فاصله تا بازار مرکزی - ۱۲ دقیقه با ماشین
فاصله تا کلیسا ارامنه آبادان - ۹ دقیقه با ماشین
فاصله تا پایانه اتوبوسرانی - ۱۹ دقیقه با ماشین


امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است