search
menu

هتل امیرکبیر آبادان

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل امیرکبیر آبادان
اماکن نزدیک هتل پارسیان آبادان

درباره هتل امیرکبیر آبادان


هتل امیر کبیر آبادان هتلی سه ستاره در مساحتی ۳۲۰ متری است که نام خود را از روی یکی از بزرگترین شخصیت های تاریخی ایران برگرفته است. این هتل با سابقه از قدیم الایام پذیرای میهمانان آبادان است. گرچه آبادان به دلیل هوای نسبتا گرم خود در فصول گرم سال میهمانان کمتری به خود می بیند اما در سایر روزهای سال که شهرهای دیگر سرمای فراوانی را تجربه می کنند، آبادان از هوایی مطبوع و دلپذیر برخوردار است. هتل امیر کبیر سال‌های زیادی را پذیرای میهمانان آبادان بوده تا اینکه در سال ۱۳۸۸ برای انجام برخی تعمیرات، ارتقاء کیفیت و سطح خدمات و به روز رسانی امکانات تحت بازسازی قرار گرفت.
اتاق ها و سوئیت های این هتل چهار طبقه همگی مجهز به سیستم گرمایش و سرمایش اسپیلت هستند و امکانات و خدمات مختلفی دارند. برخی از امکانات و خدمات هتل امیر کبیر آبادان شامل لاندری، آسانسور، سرویس صبحانه و تلویزیون است. هتل امیر کبیر کافی شاپ و رستوران نیز دارد که انواع غذاهای خوشمزه را برای میهمانان سرو می کند. البته کافی شاپ ها و رستوران های دیگری نیز در اطراف هتل هستند که میهمانان در صورت تمایل می توانند سری به آن ها نیز بزنند.
اتاق های هتل امیر کبیر مجهز به پنجره های دو جداره اند که مانع عبور سر و صدای خیابان شده و آرامش بیشتری را به میهمانان هدیه می کند. دسترسی به فضای مجازی در عصر حاضر یکی از واجبات زندگی و بخش مهمی از آن است. هتل امیر کبیر با آگاهی از این موضوع امکان اتصال به اینترنت را در تمامی نقاط هتل ممکن کرده است. هتل امیر کبیر به لحاظ مکانی نیز موقعیت خوب و ایده آلی دارد. این هتل در خیابان امیرکبیر قرار دارد که به نوعی مرکز شهر است و در نتیجه میهمانان هتل دسترسی بسیار آسان و راحتی به بسیاری از جاذبه های شهر مانند بازارهای مشهور آبادان، بازارهای ته لنجی، بازار مرکزی، بازار امیری، بازار کویتی ها، بازار اروند و بسیاری دیگر، خواهند داشت.
بد نیست بدانید که اروند رود نیز با فاصله نسبتا کمی از هتل امیرکبیر آبادان قرار گرفته است. هتل امیرکبیر آبادان برای میهمانان خود احترام زیادی قائل است و به همین دلیل در انتخاب و آموزش کارکنان خود نهایت سعی و تلاش را کرده است. نتیجه این سعی و تلاش را می توان در برخورد خوب و حرفه ای کارکنان هتل امیرکبیر مشاهده کرد.

اماکن نزدیک هتل پارسیان آبادان


فاصله هتل پارسیان آبادان تا دریاچه بریم: ۴.۷ کیلومتر
فاصله هتل پارسیان آبادان تا فرودگاه: ۱۱.۷ کیلومتر
فاصله هتل پارسیان آبادان تا سینما نفت: ۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل پارسیان آبادان تا موزه نفت آبادان: ۱.۱ کیلومتر
فاصله هتل پارسیان آبادان تا فرودگاه: ۱۲ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است