search
menu

هتل White Rose Kuta Resort, Villas & Spa Bali

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل White Rose Kuta Resort, Villas & Spa Bali
موقعیت مکانی هتل وایت رز کوتا ریزورت بالی
امکانات ورزشی و تفریحی هتل وایت رز کوتا ریزورت
سایر امکانات و خدمات هتل وایت رز کوتا ریزورت بالی
اماکن نزدیک به هتل وایت رز کوتا ریزورت بالی

درباره هتل White Rose Kuta Resort, Villas & Spa Bali


هتل وایت رز کوتا ریزورت بالی از هتل‌های ۴ ستاره شهر بالی است. این هتل آن‌چنان زیبا و جذاب است که بخشی از خاطرات شما از خرید بلیط هواپیما بالی و سفر به این شهر زیبا به اقامت در این هتل مربوط خواهد شد. به همین دلیل است که عده زیادی از گردشگران بالی، قبل از سفر به این شهر در پی رزرو اتاقی در White Rose Kuta Resort, Villas & Spa Bali هستند. اگر شما هم مختصری با این اقامتگاه آشنا شوید مطمئنا آن را یکی از اصلی‌ترین اولویت‌های خود قرار خواهید داد.

موقعیت مکانی هتل وایت رز کوتا ریزورت بالی


موقعیت مکانی و منطقه‌ای که هتل وایت رز کوتا ریزورت بالی در آن واقع شده است، یکی از نقاط قوت آن محسوب هنگام رزرو بلیط هواپیما و هتل بالی است. زیرا قرارگیری در این منطقه باعث شده که هتل وایت رز کوتا ریزورت فاصله بسیار اندکی با اکثر مکان‌های پربازدید شهر داشته باشد. از طرفی دیگر، این منطقه پر از سوپرمارکت، رستوران و مرکز خرید است. البته این سخن بدین معنا نیست که هتل وایت رز کوتا ریزورت در یک منطقه شلوغ و پر سر و صدا واقع شده و شما اذیت خواهید شد. اتفاقا با توجه به مساحت زیاد این اقامتگاه و تمهیداتی که برای راحتی مهمانان در آن اندیشیده شده است، در محیط هتل White Rose Kuta Resort, Villas & Spa Bali همواره سکوت و آرامش حکم رانی می‌کنند.

امکانات ورزشی و تفریحی هتل وایت رز کوتا ریزورت


از آنجایی که هتل وایت رز کوتا ریزورت بالی ارزش بسیار ویژه‌ای به سلامتی جسمی و روحی مهمانان خود قائل است، امکانات ورزشی و تفریحی متنوعی را در خدمت این افراد قرار می‌دهد. شما می‌توانید در این هتل از سرویس کرایه دوچرخه استفاده کنید و در شهر بالی به دوچرخه سواری بپردازید. شرکت در کلاس‌ها و تورهای گردشگری نیز بخش دیگری از فعالیت‌هایی است در هتل وایت رز کوتا ریزورت ارائه می‌شود. اگر از آن دسته افرادی هستید که شنا و آبتنی را دوست دارند، استخر روباز و تمام فصل هتل وایت رز کوتا ریزورت شما را شگفت زده خواهد کرد. این در حالی است که فرزندان شما هم می‌توانند در استخر کودکان به ورزش و تفریح بپردازند. لازم به ذکر است که سالن ورزشی هتل وایت رز کوتا ریزورت بالی با بهترین تجهیزات ورزشی، شرایط بسیار خوبی برای تندرستی شما فراهم خواهد کرد. ناگفته نماند که پس از انجام ورزش، شما می‌توانید با مراجعه به مرکز اسپا، از سرویس ماساژ استفاده نمایید و طراوت خاصی به تن و بدن خودتان هدیه دهید. البته در این بین، بد نیست اشاره‌ای هم به برگزاری کلاس‌های آشپزی در هتل وایت رز کوتا ریزورت بالی داشته باشیم. کلاس‌هایی که با شرکت در آنها می‌توان هم لحظات بسیار شادی را تجربه کرد و هم، نحوه پخت غذاهای خوشمزه‌ای را یاد گرفت.

سایر امکانات و خدمات هتل وایت رز کوتا ریزورت بالی


به دلیل گستردگی امکانات و خدمات هتل وایت رز کوتا ریزورت بالی، اشاره به تک تک آنها اصلا امکان پذیر نیست. اما در کل بد نیست بدانید که اتاق‌های این هتل بسیار شیک و دنج هستند. رستوران بی نظیر و محبوب آن در کنار کافه‌اش، با سرو انواع خوردنی‌ها و نوشیدنی‌های لذیذ از جمله غذاهای آمریکایی و بین المللی، اوقات شگفت انگیزی برای مهمانان رقم می‌زنند. در هتل وایت رز کوتا ریزورت سرویس‌های کرایه خودرو، حمل و نقل به فرودگاه، اتو، تحویل مواد غذایی، خشکشویی، نظافت روزانه، تحویل روزنامه و لباسشویی با نهایت دقت در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند. هتل White Rose Kuta Resort, Villas & Spa Bali از یک صرافی نیز برخوردار است که استفاده از آن، کار مهمانان برای تبدیل ارز را بسیار راحت می‌کند. لازم به ذکر است که در هتل وایت رز کوتا ریزورت بالی انواع اتاق‌ها وجود دارد که مشهورترین آنها اتاق‌ خانواده، اتاق بدون سیگار و سوئیت ماه عسل نام دارند. اقامت در هر یک از این اتاق‌ها بسته به هدف و سلیقه شما می‌تواند لذت خاصی برایتان به همراه داشته باشد.

اماکن نزدیک به هتل وایت رز کوتا ریزورت بالی


فاصله هتل وایت رز کوتا ریزورت بالی تا مرکز خرید بیچ واک: ۷۰۰ متر
فاصله هتل وایت رز کوتا ریزورت بالی تا مرکز خرید کوتا بکس: ۷۰۰ متر
فاصله هتل وایت رز کوتا ریزورت بالی تا معبد ویهارا دارمایانا: ۹۰۰ متر
فاصله هتل وایت رز کوتا ریزورت بالی تا میدان کوتا: ۹۰۰ متر
فاصله هتل وایت رز کوتا ریزورت بالی تا بازار هنر کوتا: ۱٫۱ کیلومتر
فاصله هتل وایت رز کوتا ریزورت بالی تا پارک آبی واتربوم: ۱٫۵ کیلومتر
فاصله هتل وایت رز کوتا ریزورت بالی تا مرکز خرید دیسکاوری: ۱٫۵ کیلومتر
فاصله هتل وایت رز کوتا ریزورت بالی تا معبد پتیتنگت: ۴٫۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است