search
menu

هتل Transera Kamini Legian Hotel Bali

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Transera Kamini Legian Hotel Bali
امکانات و خدمات عمومی هتل
انواع اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
گزینه های صرف غذا
دیگر خدمات و امکانات هتل
دلایل انتخاب هتل
اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل

درباره هتل Transera Kamini Legian Hotel Bali


هتل ترنسرا کامینی لگیان بالی یکی از هتل های ۴ ستاره متعلق به مجموعه بزرگ ترانسرا است. این مجموعه برای اولین بار در سال ۱۹۹۶ تاسیس شد و رستوارن ها، مراکز تفریحی و هتل های متعددی در شهرهای مختلف اندونزی از زیرمجموعه های آن به حساب می آیند. هتل “Transera Kamini Legian Hotel” یکی از هتل های معمولی این مجموعه به شمار می رود که در فضای مدرن و امروزی خود اقامتی همراه با آرامش را برای مهمانان خود فراهم می کند.
هتل ترنسرا کامینی لگیان بالی در مرکز لگیان و در احاطه باغ های گرمسیری واقع شده و فضای دنجی برای خلوت مهمانان مهیا کرده است. موقعیت مکانی عالی هتل باعث شده در کمتر از ۲ دقیقه پیاده به مرکز لگیان و ۵ دقیقه با خودرو به ساحل کوتا دسترسی داشت.

امکانات و خدمات عمومی هتل


هتل ترنسرا کامینی لگیان یا لجیان بالی نیز مثل دیگر هتل های این مجموعه طراحی خاص و چشم گیری دارد و با ارائه خدمات عالی و باکیفیت تجربه هایی به یادماندنی از سفر به بالی می سازد. کسانی که هتل Transera Kamini Legian Hotel Bali را برای اقامت انتخاب کنند از امکاناتی همچون اینترنت رایگان، اتاق هایی با دیوارهای عایق صدا، رستوران، پارکینگ و استخر بهره مند خواهند شد.

انواع اتاق های هتل


میزبانی از مهمانان هتل ترنسرا کامینی لگیان بالی در ۲۶ واحد اقامتی مدرن شامل ۱۸ اتاق دلوکس و ۸ سوئیت انجام می شود که هر کدام دارای بالکن بزرگی هستند که منظره های زیبایی از باغ را می توان آنجا نظاره گر بود. این اتاق ها در طبقه همکف هتل قرار داشته و دسترسی مستقیمی به استخر هتل دارند.

امکانات اتاق های هتل


دکوراسیون اتاق های هتل Transera Kamini Legian Hotel Bali به سبک مینیمالیستی است و تهویه مطبوع و خوش خواب های نرمشان از ویژگی های برجسته آن ها به شمار می روند. فضای اتاق های این هتل به اندازه کافی بزرگ هستند و قسمتی از آن ها به بخش نشیمن اختصاص یافته است. از طرفی پنجره های بزرگ باعث دلباز بودن و نورگیری خوب اتاق ها شده است. این اتاق ها مجهز به امکاناتی همچون تلویزیون صفحه تخت، یخچال، مینی بار، چای ساز و قهوه جوش هستند. در حمام های اختصاصی این اتاق ها از سشوار، دمپایی و لوازم استحمام نیز بهره مند خواهید شد.

گزینه های صرف غذا


اگر هتل ترنسرا کامینی لگیان بالی را رزرو کرده اید می توانید غذاهای متنوعی از رستوران هتل سفارش دهید و در اتاق خود میل کنید. این رستوران با طبخ و سرو انواع غذاهای غربی و محلی در دسترس ترین گزینه شما برای صرف ناهار و شام خواهد بود ولی می توانید با ۱۰ دقیقه پیاده روی غذاهای رستوران های نزدیک هتل Transera Kamini Legian Hotel Bali را امتحان کنید.

دیگر خدمات و امکانات هتل


مهمانان می توانند برای انجام امور صرافی، خدمات لباسشویی، تحویل چمدان، کرایه خودرو، شرکت در تورهای یک روزه، دریافت صندلی آفتابگیری، ترانسفر فرودگاهی برای مسافران دارای بلیط هواپیما و خدمات ماساژ به پذیرش هتل مراجعه کنند و با پرداخت هزینه از آن ها بهره مند شوند. پذیرش در تمام ساعات آماده راهنمایی در این امور است و با خوش رویی پاسخگوی سوالات شما خواهد بود. هتل Transera Kamini Legian Hotel Bali علاوه بر باغ دارای تراس آفتاب گیری بوده و اینترنت بی سیم در تمام بخش های هتل قابل دسترسی است.

دلایل انتخاب هتل


قیمت مقرون به صرفه
اینترنت پر سرعت
تسلط کارکنان به زبان انگلیسی
موقعیت مکانی عالی

اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل


هتل ترنسرا کامینی لگیان بالی تا کلاب شبانه بانتی: ۱۰۰ متر
هتل ترنسرا کامینی لگیان بالی تا مرکز خرید کوتا بکس: ۷۰۰ متر
هتل ترنسرا کامینی لگیان بالی تا معبد ویهارا دارمایانا: ۷۰۰ متر
هتل ترنسرا کامینی لگیان بالی تا ساحل شنی لگیان یا لجیان: ۱.۴ کیلومتر
هتل ترنسرا کامینی لگیان بالی تا فرودگاه بین المللی انگوراه رای: ۳.۱ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است