search
menu

هتل The Westin Resort Nusa Dua, Bali

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Westin Resort Nusa Dua, Bali
اتاق‌های هتل وستین ریزورت نوسا دوآ بالی
کافه و رستوران‌های هتل وستین ریزورت نوسا دوآ
امکانات ورزشی و تفریحی هتل وستین ریزورت نوسا دوآ
امکانات زیبایی بخش هتل وستین ریزورت نوسا دوآ
موقعیت مکانی هتل وستین ریزورت نوسا دوآ
اماکن نزدیک به هتل وستین ریزورت نوسا دوآ بالی

درباره هتل The Westin Resort Nusa Dua, Bali


هتل وستین ریزورت نوسا دوآ بالی از هتل‌های ۵ ستاره شهر بالی است. این هتل با محیط بسیار خوب و امکانات ممتاز خود، میزبان بسیار خوبی برای شما خواهد بود. در واقع، اگر بخواهیم فقط یک واژه برای توصیف هتل The Westin Resort Nusa Dua Bali انتخاب کنیم، بهتر است از کلمه شگفت انگیز استفاده کنیم. این را آنهایی که پیش از این بلیط هواپیما بالی خریده و در سفر به این شهر مهمان هتل وستین ریزورت نوسا دوآ شده‌اند، به خوبی لمس کرده‌اند.

اتاق‌های هتل وستین ریزورت نوسا دوآ بالی


بدون شک نقطه قوت هتل وستین ریزورت نوسا دوآ در پذیرایی از مهمانان و جلب رضایت آنها، اتاق‌های مدرن و شیکی است که این هتل در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد. این اتاق‌ها که به خاطر برخورداری از سیستم تهویه مطبوع، همواره هوای بسیار خنک و دل انگیزی دارند، امکاناتی از قبیل گاو صندوق شخصی، چای ساز، قهوه ساز، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای و حمام اختصاصی همراه با لوازم بهداشتی رایگان را در خود جای داده است. به طور کلی فضای اتاق‌های هتل The Westin Resort Nusa Dua, Bali به قدری راحت است که شما حس می‌کنید در خانه دوم خود به سر می‌برید.

کافه و رستوران‌های هتل وستین ریزورت نوسا دوآ


وقتی مهمان هتل وستین ریزورت نوسا دوآ بالی شدید، در وعده‌های غذایی ناهار و شام شما چندین گزینه مختلف را پیش روی خودتان خواهید دید. زیرا هتل محبوب شما دارای ۵ رستوران متنوع است. در این رستوران‌ها انواع غذاهای خوشمزه از قبیل غذاهای ایتالیایی، بین المللی، ژاپنی، اندونزیایی و اسپانیایی برای مهمانان طبخ و سرو می‌شود. جالب است بدانید که برخی از این رستوران‌ها برای وعده صبحانه نیز غذاهای خاصی آماده می‌کنند. البته صبحانه خود هتل The Westin Resort Nusa Dua, Bali به صورت روزانه به اتاق شما سرو خواهد شد. ناگفته نماند که کافه هتل وستین ریزورت نوسا دوآ بالی با نوشیدنی‌ها و خوردنی‌های دلچسبی که در فضایی حیرت انگیز برایتان سرو می‌کند، لحظات جذابی برایتان رقم خواهد زد.

امکانات ورزشی و تفریحی هتل وستین ریزورت نوسا دوآ


ورزش، تندرستی و سلامتی مولفه‌هایی هستند که در هتل وستین ریزورت نوسا دوآ از ارزش بسیار زیادی برخوردارند. از این رو، هتل مد نظر ۵ استخر روباز و جذاب را در خود جای داده تا مهمانانش در هر ساعتی از شبانه روز که دوست داشتند، در آب شیرجه بزنند و شنا کنند. غیر از این مورد، ۲ زمین تنیس هتل وستین ریزورت نوسا دوآ با امکانات بسیار خوبی که دارند، می‌توانند ساعت‌ها شما را مشغول به خود کنند. با توجه به اینکه هتل وستین ریزورت نوسا دوآ مجهز به ساحل اختصاصی بسیار امن و آرامش بخشی هست، امکان انجام اکثر ورزش‌های آبی در این هتل به خوبی فراهم شده است. از طرفی دیگر، شما با اقامت در هتل The Westin Resort Nusa Dua, Bali می‌توانید به انجام بازی گلف در زمین‌های بسیار هموار بپردازید. بیلیارد، دارت، تنیس روی میز و دوچرخه سواری هم دیگر فعالیت‌هایی هستند که می‌توانند ساعت‌ها شما را مشغول به خود کنند. این در حالی است که معمولا ورزشکاران حرفه‌ای که مهمان هتل وستین ریزورت نوسا دوآ شده‌اند به سالن ورزشی این هتل می‌روند و از امکانات آنجا نهایت استفاده را می‌برند.

امکانات زیبایی بخش هتل وستین ریزورت نوسا دوآ


هتل وستین ریزورت نوسا دوآ بالی برنامه خاصی برای شادابی و زیبایی مهمانانش تدارک دیده است. کافیست شما در مرکز اسپا این هتل قدم بگذارید تا با مراجعه به سونا و استفاده از سرویس ماساژ طراوت خاصی به پوست خودتان ببخشید و چند سالی جوان تر به نظر بیایید. ضمنا، آرایش و سایر مراقبت‌های پوستی و بهداشتی نیز توسط متخصصان در هتل وستین ریزورت نوسا ارائه می‌شوند.

موقعیت مکانی هتل وستین ریزورت نوسا دوآ


هتل وستین ریزورت نوسا دوآ بالی دقیقا چسبیده به ساحل شنی و چشم نواز نوسا دوآ بنا شده است. به همین خاطر، هتل The Westin Resort Nusa Dua, Bali فاصله بسیار کمی با اکثر مکان‌های پربازدید شهر دارد. همچنین دسترسی به مراکز خرید، رستوران‌های متنوع و فرودگاه بالی نیز با اقامت در هتل وستین ریزورت نوسا دوآ بسیار راحت و آسان می‌شود.

اماکن نزدیک به هتل وستین ریزورت نوسا دوآ بالی


فاصله هتل وستین ریزورت نوسا دوآ بالی تا ساحل سامو: ۵۰۰ متر
فاصله هتل وستین ریزورت نوسا دوآ بالی تا مرکز خرید بالی کلکشین: ۶۰۰ متر
فاصله هتل وستین ریزورت نوسا دوآ بالی تا موزه پاسیفیکا: ۶۰۰ متر
فاصله هتل وستین ریزورت نوسا دوآ بالی تا منطقه واتربلو: ۱٫۴ کیلومتر
فاصله هتل وستین ریزورت نوسا دوآ بالی تا ساحل گگر: ۱٫۹ کیلومتر
فاصله هتل وستین ریزورت نوسا دوآ بالی تا شبه جزیره تانجونگ بنوآ: ۳٫۳ کیلومتر
فاصله هتل وستین ریزورت نوسا دوآ بالی تا روستای ساماستا: ۷٫۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است