search
menu

هتل The Laguna, A Luxury Collection Resort & Spa, Nusa Dua, Bali

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Laguna, A Luxury Collection Resort & Spa, Nusa Dua, Bali
امکانات و خدمات عمومی هتل
انواع اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
گزینه های صرف غذا
برنامه های سرگرمی و ورزشی هتل
دیگر خدمات و امکانات هتل
موقعیت مکانی هتل
دلایل انتخاب هتل
اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل

درباره هتل The Laguna, A Luxury Collection Resort & Spa, Nusa Dua, Bali


تمایل به اقامت در لوکس ترین هتل بالی شما را راهی هتل دلاگونا لاکچری کالکشن ریزورت می کند، هتل ۵ ستاره ای که در جوار ساحل شنی آشیانه کرده و زیباترین چشم اندازهای اقیانوس هند را به روی خوش خواب های اتاق هایتان می آورد. این هتل در لابه لای باغ درختان گرمسیری واقع شده و از هر نظر زمینه را برای خلق بهترین تجربه ها فراهم کرده است. در یک کلام اگر به دنبال اقامتی رویایی در بالی هستید، بعد از رزرو بلیط هواپیما بالی، بی هیچ تردیدی برای رزرو این هتل اقدام کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل


هتل The Laguna, A Luxury Collection Resort & Spa, Nusa Dua, Bali با طیف گسترده ای از امکانات و خدمات از مهمانان خود میزبانی می کند؛ از ترانسفر فرودگاهی، کرایه خودرو، فروشگاه و مغازه های متعدد گرفته تا مغازه کادویی، تجهیزات اتاق های VIP، اتاق های خانواده، ۵ رستوران متنوع، پارکینگ رایگان و تمام آنچه برای اقامتی بی نقص نیاز خواهید داشت.

انواع اتاق های هتل


هتل د لاگونا لاکچری کالکشن ریزورت بالی توانسته با ویلاها، سوئیت ها و اتاق های فوق لوکس خود رضایت مشکل پسندان را نیز جلب کند. این اقامتگاه ساحلی با در اختیار گذاشتن ۲۸۷ واحد اقامتی آن هم با چشم اندازهای رو به باغ و یا استخر، دست مهمانان را در انتخاب باز گذاشته است. معمولا این واحدها در ظرفیت های ۳ نفره ارائه می شوند و اگر یکی از ویلاهای تک خوابه هتل را رزرو کنید می توانید به صورت رایگان از خدمات ترانسفر فرودگاهی بهره مند شوید.

امکانات اتاق های هتل


واحد های اقامتی هتل د لاگونا لاکچری کالکشن ریزورت بالی با دکوراسیونی به سبک معاصر، نورگیری فوق العاده و استفاده از رنگ های گرم، فضای دلنشینی را برای اقامت فراهم کرده اند و چیدمان آن ها از سبک محلی شهر بالی نیز دور نیست. در این واحدها امکانات متنوعی گنجانده شده اند که از بین آن ها می توان به مبلمان چوبی، تهویه مطبوع، تلویزیون، فرش، میز، چای ساز، سشوار، یخچال، آباژور و لوازم استحمام و بهداشتی اشاره کرد.

گزینه های صرف غذا


شاید یکی از دلایل محبوبیت این هتل امکان صرف غذا در تمام طول روز است، یعنی هر وقت به رستوران هایش سر بزنید می توانید غذای مورد علاقه خود را میل کنید. وجود ۵ رستوران در هتل The Laguna, A Luxury Collection Resort & Spa, Nusa Dua, Bali باعث شده که رضایت هر مهمانی با هر ذائقه و سلیقه ای جلب شود. رستوران ساحلی آروانای هتل غذاهای دریایی خوشمزه ای در منوی خود دارد و صبحانه و شام نیز در رستوران بانیوبیرو به صورت سلف سرویس ارائه می شوند.

برنامه های سرگرمی و ورزشی هتل


در هتل دلاگونا لاکچری کالکشن ریزورت بالی حتی لحظه ای احساس بی حوصلگی سراغتان نمی آید چون برنامه های تفریحی زیادی برای مهمانان این هتل ترتیب دیده اند. برنامه هایی مثل بادبادک بازی، ساخت مجسمه با شن، تفریحات آبی، برنامه های موسیقی زنده، کلاس های آشپزی، تور پیاده روی، غواصی، دوچرخه سواری، موج سواری، زمین تنیس، گلف و بیلیارد تنها بخشی از این تفریحات هستند.

دیگر خدمات و امکانات هتل


طیف گسترده ای از خدمات زیبایی و سلامت نیز در این هتل ارائه می شوند که از بین آن ها می توان به پدیکور، مانیکور، آرایش مو، وکس، حمام بخار، باشگاه بدنسازی، سونا، اسپا، ماساژ کل بدن، کلاس یوگا، کلاس بدنسازی و استخرهای شنا اشاره کرد. در هتل د لاگونا لاکچری کالکشن ریزورت بالی نه می توان از امکانات داخل هتل دل کند و نه از زیبایی های بیرون هتل. گشتن در باغ، آفتابگیری در تراس، ساحل اختصاصی هتل و تجهیزات باربیکیو شما را در دنیای هتل The Laguna, A Luxury Collection Resort & Spa, Nusa Dua, Bali محبوس می کنند و تمایلی و حتی وقتی برای گشتن جاهای دیگر بالی نخواهید داشت.

موقعیت مکانی هتل


در همان نزدیکی هتل د لاگونا لاکچری کالکشن ریزورت بالی و ساحلش ۲ جزیره کوچک Nusa Bagu و نوسا پنینسولا قرار دارند که می توان از هتل دسترسی مستقیمی به آن ها داشت. ضمنا اگر این هتل را برای اقامت انتخاب کنید فاصله چندان زیادی با فرودگاه بین المللی بالی نخواهید داشت و در کمتر از ۲۰ دقیقه با خودرو به آنجا می رسید.

دلایل انتخاب هتل


موقعیت مکانی فوق العاده
ساحل اختصاصی زیبا
صبحانه عالی
پرسنل مجرب و خوش اخلاق

اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل


فاصله د لاگونا لاکچری کالکشن ریزورت بالی تا ساحل ساموح: ۳۰۰ متر
فاصله د لاگونا لاکچری کالکشن ریزورت بالی تا موزه پاسیفیکا: ۵۰۰ متر
فاصله د لاگونا لاکچری کالکشن ریزورت بالی تا مرکز خرید بالی: ۶۰۰ متر
فاصله د لاگونا لاکچری کالکشن ریزورت بالی تا ساحل سوفیتل: ۶۰۰ متر
فاصله د لاگونا لاکچری کالکشن ریزورت بالی ساحل گگر: ۱.۹ کیلومتر
فاصله د لاگونا لاکچری کالکشن ریزورت بالی تا جزیره لاکپشت های بالی: ۷.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است