search
menu

هتل The Grand Bali Nusa Dua

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Grand Bali Nusa Dua
واحدهای اقامتی هتل گرند بالی نوسا دوا
رستوران هتل گرند بالی نوسا دوا
سایر امکانات و خدمات هتل گرند بالی نوسا دوا
نکات کلی درباره هتل گرند بالی نوسا دوا
اماکن نزدیک به هتل گرند بالی نوسا دوا

درباره هتل The Grand Bali Nusa Dua


هتل گرند بالی نوسا دوا از هتل‌های ۴ ستاره شهر بالی است. این هتل با محیط بسیار زیبایی که دارد، حس اقامت در یک کاخ مجلل و اعیانی را به شما خواهد بخشید. در واقع، از هر زاویه‌ای که به هتل گرند بالی نوسا دوا بنگرید، فقط و فقط زیبایی خواهید دید. زیرا از طراحان و معماران گرفته تا کارکنان و خدمه The Grand Bali Nusa Dua همگی تلاش خود را به جلب رضایت مهمانان این اقامتگاه معطوف کرده‌اند. مهمانانی که با خرید آنلاین بلیط هواپیما بالی، فرصت فوق العاده خوبی برای لذت بردن از اقامت در هتل گرند بالی نوسا دوا را به دست آورده‌اند.

واحدهای اقامتی هتل گرند بالی نوسا دوا


اتاق‌ها و واحدهای اقامتی هتل گرند بالی نوسا دوا را با هیچ کلمه‌ای نمی‌توان وصف کرد. کافیست یک قدم در داخل این اتاق‌ها بگذارید و نگاهی به دکوراسیون و امکانات آنها بیندازید تا حیرت و شگفتی تمام وجودتان را فرا گیرد. در این اتاق‌ها، امکاناتی مثل چای ساز، صندوق امانات، تلویزیونی با کانال‌های ماهواره‌ای و حمامی همراه با دوش و وان تعبیه شده تا مهمانانی که بلیط هواپیما خریده و به بالی سفر کرده اند، اقامت راحت و آسوده‌ای داشته باشند. علاوه بر این موارد، نکته‌ای که اقامت در اتاق‌های هتل گرند بالی نوسا دوا را جذاب‌تر می‌کند، چشم اندازی است که می‌توان در این اتاق‌ها به تماشای آن ایستاد. چشم اندازی از باغ‌های اطراف را که روح تازه‌ای به کالبد مسافرت شما می‌دمد.

رستوران هتل گرند بالی نوسا دوا


بهترین لحظات شما در هتل The Grand Bali Nusa Dua لحظاتی هستند که احساس گرسنگی بسیار شدیدی دارید. زیرا در این حال، شما به هیچ چیز جز رستوران شگفت انگیز این اقامتگاه فکر نخواهید کرد. رستورانی با پیتزاهای بسیار خوشمزه و انواع غذاهای دریایی، اندونزیایی و سایر غذاهای بین المللی که از بهترین و مرغوب‌ترین ترکیبات ممکن تهیه و طبخ شده‌اند. مطمئنا، مزه این غذاها تا آخر عمر در ذهن شما تثبیت خواهند شد. جالب است بدانید که منوی این رستوران دارای غذاهای رژیمی بسیار خوبی نیز هست. ذکر این نکته که هتل گرند بالی نوسا دوا هر روز، صبحانه‌ای مقوی و مفصل به اتاقتان سرو خواهد کرد نیز خالی از لطف به نظر نمی‌رسد.

سایر امکانات و خدمات هتل گرند بالی نوسا دوا


هتل گرند بالی نوسا دوا دارای قسمت‌های مختلف بوده و هر یک از این قسمت‌ها، خدمات و امکانات متفاوتی را در اختیار مهمانان قرار می‌دهند. برای مثال، بخش پذیرش این اقامتگاه که در واقع قلب تپنده آن به شمار می‌رود و ۲۴ ساعته مشغول فعالیت است، وظیفه تبدیل ارز، رزرو تور، نگهداری از چمدان‌ها، نگهداری از نوزادان، شستشوی لباس‌ها، تامین وسایل لازم برای برگزاری جلسات، روم سرویس و حمل و نقل به فرودگاه را بر عهده دارد. همچنین در بخش‌هایی مثل تراس و باغ هتل The Grand Bali Nusa Duaنیز می‌توان از امکانات لازم برای استراحت و آرامش استفاده کرد. بخش اسپا ارائه دهنده سرویس ماساژ است که بعد از فعالیت بدنی در سالن ورزشی و شنا در استخر روباز هتل بسیار مفید واقع می‌شود. ضمنا، از کتابخانه هتل گرند بالی نوسا دوا می‌توان برای مطالعه چندین کتاب خوب نهایت استفاده را برد. ناگفته نماند که از فروشگاه هتل می‌توانید بهترین سوغاتی‌ها را برای خودتان خریداری کنید. همچنین امکان کرایه خودرو و دوچرخه در هتل گرند بالی نوسا دوا فراهم است.

نکات کلی درباره هتل گرند بالی نوسا دوا


یکی از نکات جالب توجه در مورد هتل گرند بالی نوسا دوا برخورداری این اقامتگاه از ساحل اختصاصی است. با توجه به این موضوع، مهمانان هتل گرند بالی نوسا دوا برای دسترسی به ساحل احتیاجی به چندین دقیقه جابجایی با خودرو ندارند و می‌توانند به راحتی از ساحل امن این اقامتگاه استفاده کنند. هتل The Grand Bali Nusa Dua مجهز به یک پارکینگ رایگان هم هست که در تامین امنیت اقامت مهمانان نقش پر رنگی ایفا می‌کند. لازم به ذکر است که این اقامتگاه در منطقه بسیار ساکت و آرامی واقع شده و فضای آن کاملا مناسب رفع خستگی‌های ذهنی و جسمی است.

اماکن نزدیک به هتل گرند بالی نوسا دوا


فاصله هتل گرند بالی نوسا دوا تا ساحل گگر: ۸۰۰ متر
فاصله هتل گرند بالی نوسا دوا تا موزه پاسیفیکا: ۹۰۰ متر
فاصله هتل گرند بالی نوسا دوا تا پارک آبی واتربلو: ۱٫۹ کیلومتر
فاصله هتل گرند بالی نوسا دوا تا ساحل پانداوا: ۶ کیلومتر
فاصله هتل گرند بالی نوسا دوا تا مجسمه گاردوآ وینسو: ۶٫۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است