search
menu

هتل The Aveda Boutique Bali

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Aveda Boutique Bali
موقعیت مکانی هتل
امکانات و خدمات عمومی هتل
انواع اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
گزینه های صرف غذا
دیگر خدمات و امکانات هتل
دلایل انتخاب هتل
فاصله بوتیک هتل آودا تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل The Aveda Boutique Bali


بوتیک هتل آودا یکی از هتل های نقلی و ۴ ستاره منطقه سمینیاک بالی است که فضای دنج و آرامی را برای اقامت مهمانان و خریداران بلیط هواپیما بالی فراهم کرده است. هتل The Aveda Boutique Bali در احاطه فضای سبز شالیزار وسیعی واقع شده است و از سال ۲۰۱۵ به میزبانی از گردشگران بالی مشغول است. این هتل زیر مجموعه Swiss Belhotel Petitenget Bali است که زبانزد گردشگران شده و این هتل را به یکی از محبوب ترین انتخاب های خریداران بلیط هواپیما بالی تبدیل کرده است.

موقعیت مکانی هتل


از فضای دنج و خلوت این هتل که بگذریم، رستوران ها و کافه های متنوعی این هتل را احاطه کرده اند و تجربه شکم گردی خوبی را برای مهمانان هتل رقم می زنند. مراکز خرید هم فاصله چندانی از بوتیک هتل آودا ندارند و لذت خرید را چاشنی سفرهای شما خواهند کرد. ولی اگر قصد بازدید از جاذبه های بالی را داشته باشید باید با خودرو این مسافت را طی کنید چون دست کم ۴ تا ۵ کیلومتر از جاذبه هایی مثل بازار هنر کوتا، میدان کوتا و ساحل Echo که از زیباترین سواحل بالی است فاصله خواهید داشت.

امکانات و خدمات عمومی هتل


هتل The Aveda Boutique Bali با خدمات و امکاناتی نظیر استخر روباز، رستوران، پارکینگ، خدمات کرایه خودرو، سرویش شاتل، خدمات ترانسفر فرودگاهی و اینترنت رایگان به از مهمانانش میزبانی کرده و به همت ۶ سال تجربه‌ و پرسنل حرفه ای خود، مهمانانش را به مشتریان دائمی و وفاداری تبدیل کرده است و در نظرات ثبت شده مهمانان، بیش ترین بازخوردهای مثبت در این باره هستند.

انواع اتاق های هتل


و اما یکی از اصلی ترین دلایلی که شما را مجاب به رزرو هتل آودا بالی می کند، طراحی اتاق های آن است. واحدهایی نورگیر، بزرگ و دکور شده با امکانات مدرن که هر آنچه برای اقامتی لذت بخش و پرآرامش بدان نیاز خواهید داشت، در اختیارتان قرار می دهند. هنگام رزرو بوتیک هتل آودا بالی، گزینه هایی شامل اتاق های تویین یا دلوکس دبل با چشم انداز شالیزار و اتاق های دلبازتری همچون گرند دلوکس و گرند دلوکس هایی مشرف به استخر برایتان نمایش داده می شود.

امکانات اتاق های هتل


اتاق های هتل بوتیک آودا با دیوارهای عایق خود آرامش و آسایش را برای رفاه مهمانان فراهم کرده اند و تمام امکاناتی که در آن ها چیده شدهِ، کاملا مدرن هستند. این اتاق ها تلویزیون های صفحه تخت دارند، مجهز به تهویه مطبوع هستند و مینی بار، چای ساز، گاوصندوق، حمام اختصاصی، سشوار، لوازم بهداشتی از دیگر امکانانی هستند که در این اتاق ها گنجانده شده اند. کیفیت خوش خواب ها و حوله های ارائه شده نیز بسیار بالاست و مهمانان می توانند عصرهای خود را در بالکن و رو به چشم اندازهای شالیزار سپری کنند.

گزینه های صرف غذا


مهمانان می توانند صبحانه های خود را به سبک سلف سرویس در رستوران مستر وونگ Mr.Wong میل کنند و برای وعده ناهار و شام نیز یکی از غذاهای لذیذ چینی یا بین المللی و حتی غذاهای دریایی منوی این رستوران را انتخاب کنند. هتل The Aveda Boutique Bali به غیر از این رستوران دارای یک بار است و همچنین به صورت ۲۴ ساعته خدمات روم سرویس ارائه می کند. همانطور که گفته شده در مجاورت هتل رستوران و کافه های متنوعی وجود دارند.

دیگر خدمات و امکانات هتل


به غیر از خدمات و امکاناتی که ذکر شد، پذیرش هتل به صورت شبانه روزی در انجام امور مربوط به خدماتی مثل لاندری، خدمات نگهداری از کودک، هماهنگی برای دریافت ماساژ، کرایه دوچرخه و خدمات تور آماده راهنمایی هستند. هتل The Aveda Boutique Bali دارای اتاق جلسه و تجهیزات برگزاری همایش است و برای اینکه از روتین ورزشی خود عقب نمانید می توانید به باشگاه مجهز آن سر بزنید.

دلایل انتخاب هتل


چشم انداز زیبا
اتاق های بزرگ و مدرن
پرسنل خوش برخورد و حرفه ای

فاصله بوتیک هتل آودا تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا دهکده سمینیاک: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا معبد پتیتنگت: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا میدان کوتا: ۵.۹ کیلومتر
فاصله تا بازار هنر کوتا: ۶ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه بین المللی انگوراه رای: ۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است