search
menu

هتل Sun Island Hotel & Spa Kuta Bali

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sun Island Hotel & Spa Kuta Bali
امکانات کلی هتل سان آیلند و اسپای کوتا
اتاق های هتل سان آیلند و اسپای کوتا
امکانات اتاق های هتل سان آیلند و اسپای کوتا
رستوران های هتل سان آیلند و اسپای کوتا
امکانات تفریحی هتل سان آیلند و اسپای کوتا
فاصله هتل سان آیلند و اسپای کوتا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Sun Island Hotel & Spa Kuta Bali


هتل سان آیلند کوتا هتلی چهار ستاره لوکس در شهر کوتای بالی در کشور اندونزی واقع شده است. اگر هنگام خرید آنلاین بلیط هواپیما بدنبال هتلی با امکانات فراوان و قیمت مناسب در شهر بالی هستید، هتل ۴ ستاره سان آیلند کوتا می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای اقامتتان باشد.

امکانات کلی هتل سان آیلند و اسپای کوتا


در هتل سان آیلند کوتا امکانات متعددی برای مسافرانی در نظر گرفته شده است که هنگام خرید بلیط هواپیما بالی این هتل را برای اقامت انتخاب می کنند؛ در همین ابتدا می توان به نظافت روزانه اتاق ها به صورت رایگان اشاره کرد. امکانات دیگر مانند پوشش شبکه اینترنت رایگان در تمامی قسمت های هتل Sun Island Hotel & Spa Kuta Bali دایر است. همچنین در هر ساعتی از شبانه روز به این شهر رسیدید نگران نباشید، زیرا ترانسفر فرودگاهی و خدمات پذیرش به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند و اینکه امکان تبدیل ارز نیز در این هتل وجود دارد. این هتل با اینکه ساحل اختصاصی ندارد ولی فاصله ۵ دقیقه ای تا ساحل کوتا باعث شده تا گردشگران زیادی این هتل را انتخاب کنند و در این ساحل زیبا اوقات خوشی را بگذرانند. همچنین در نزدیکی هتل Sun Island Hotel & Spa Kuta Bali می توان به مراکز خرید مدرن و سنتی اشاره کرد تا هرکس براساس سلیقه و علاقه خود خرید انجام دهد و سوغاتی همراه خود به شهرشان ببرند. راهنمای تور، خدمات خشکشویی، لباسشویی و اتو با پرداخت هزینه جداگانه همراه است. خدمات نگهداری از کودکان نیز با هزینه اضافی امکان پذیر است. پرسنل هتل سان آیلند و اسپای کوتا به زبان های انگلیسی و اندونزیایی تسلط دارند. اجازه بردن حیوانات خانگی را همراه خود ندارید. همچنین لازم به ذکر است که برای افراد کم توان جسمی نیز امکاناتی در این هتل در نظر گرفته شده است.

اتاق های هتل سان آیلند و اسپای کوتا


این هتل ۱۲۴ اتاق دارد که در ادامه به معرفی اتاق های این هتل می پردازیم: اتاق دوبل یا توئین دولوکس، اتاق دوبل یا توئین دولوکس با چشم انداز استخر، اتاق دوبل یا توئین دولوکس با دسترسی به استخر، سوئیت، اتاق دوبل یا توئین دولوکس با تخت اضافی، سوئیت خانواده،

امکانات اتاق های هتل سان آیلند و اسپای کوتا


اتاق های هتل سان آیلند و اسپای کوتا با معماری معاصر بالینی همراه با بالکن اختصاصی هستند. از جمله ویژگی های اتاق ‌های Sun Island Hotel & Spa Kuta Bali می توان به تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی با دوش و سشوار و وسایل بهداشتی و حمام، دستگاه چای ساز و میز کار، یخچال و مینی بار اشاره کرد. در همه اتاق ها تهویه هوا برقرار است و با خیالی آسوده می توانید اقامت داشته باشید. همچنین نگران وسایل گران قیمت و مدارکتان نباشید، زیرا در همه اتاق ها گاوصندوق تعبیه شده است و می توانید وسایلتان را داخل آنها قرار دهید. برای دسترسی به همه اتاق ها و رستوران و محوطه می توانید از آسانسور استفاده کنید. اتاق ها مجهز به سنسور دودیاب و ضد صدا هستند، با خیالی آسوده به دور از هر گونه آلودگی صوتی می توانید در این اتاق ها استراحت کنید. توجه داشته باشید که در اتاق های هتل سان آیلند و اسپای کوتا اجازه سیگار کشیدن ندارید و باید در محل های تعبیه شده به دور از همه سیگار بکشید.

رستوران های هتل سان آیلند و اسپای کوتا


در رستوران این هتل می توانید انواع غذاهای بین المللی و خاص و همچنین از بار می توانید نوشیدنی سفارش دهید.

امکانات تفریحی هتل سان آیلند و اسپای کوتا


در هتل سان آیلند و اسپای کوتا به استخر روباز همراه با صندلی های آفتاب گیری، چترهای ساحلی و حوله استخر دسترسی دارید که لحظات خوشی را تجربه خواهید کرد. همچنین امکاناتی مانند اسپا و ماساژ به شما آرامش خواهند داد و در کلاس های یوگا می توانید شرکت کنید. در فضای بیرونی هتل Sun Island Hotel & Spa Kuta Bali نیز می توانید به بالکن و باغ دسترسی داشته باشید و در ساعات غروب و شب از منظره زیبای شهر و دریا لذت ببرید. فعالیت هایی در فضای باز هتل سان آیلند و اسپای کوتا مانند کرایه دوچرخه است تا در محوطه هتل یا ساحل دوچرخه سواری کنید. در هنگام عصر نیز موسیقی زنده اجرا می شود. همچنین سرگرمی های مخصوصی برای عصر و شب در این هتل در نظر گرفته شده است.

فاصله هتل سان آیلند و اسپای کوتا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل سان آیلند و اسپای کوتا تا پارک واتربوم بالی: ۳۰۰ متر
فاصله هتل سان آیلند و اسپای کوتا تا کایت سرفینگ: ۱۵ کیلومتر
فاصله هتل سان آیلند و اسپای کوتا تا معبد اولو واتو: ۲۱٫۹ کیلومتر
فاصله هتل سان آیلند و اسپای کوتا تا معبد تانا لوت: ۲۲٫۸ کیلومتر
فاصله هتل سان آیلند و اسپای کوتا تا پارک کارودا ویشنو: ۱۲٫۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است