search
menu

هتل Solaris Hotel Kuta Bali

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Solaris Hotel Kuta Bali

درباره هتل Solaris Hotel Kuta Bali


هتل سولاریس کوتا بالی یکی از هتل‌های ۳ ستاره این جزیره دیدنی است که با فراهم کردن مجموعه‌ای از بهترین امکانات ممکن، گزینه‌ای ایده آل برای گذراندن تعطیلات در کشور اندونزی به شمار می‌آید. از جمله این امکانات که در تمامی اتاق‌ها تعبیه شده اند می‌توان به به تلویزیون ال سی دی، سیستم تهویه مطبوع، دستگاه چای ساز و قهوه جوش و همچنین دسترسی رایگان به اینترنت وای فای اشاره کرد.
علاوه بر امکانات فوق، مبلمان راحتی نیز در اتاق‌ها قرار گرفته است و مسافران برای استراحت و احساس آرامش، حتی الامکان نیازی به خروج از اتاق‌های خود نخواهند داشت. ضمناً تمامی واحد‌های هتل Solaris Hotel Kuta Bali به حمام اختصاصی و سرویس بهداشتی جداگانه مجزا هستند.
دسترسی مکان‌های دیدنی و جاذبه‌های گردشگری هم یکی از مهم‌ترین امتیاز‌هایی است که ساکنین Solaris Hotel Kuta از آن بهره مند هستند. به عنوان نمونه می‌توان به چندین ساحل معروف شهر بالی اشاره کرد که در فاصله کمتر از ۱۵ دقیقه تا هتل سولاریس کوتا قرار گرفته اند. نزدیک‌ترین فرودگاه بین المللی هم در فاصله کمتر از ۱ کیلومتر تا هتل Solaris Hotel Kuta Bali است که رفت و برگشت مسافران را به سادگی، امکان پذیر کرده است.
پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به مسافران گرامی است. خدماتی همچون کرایه اتومبیل، تبدیل ارز، سرویس رفت و برگشت فرودگاهی نیز از جمله امکاناتی است که مسافران با هماهنگی این بخش، می‌توانند از آن بهره مند شوند. این در حالی است که خدمات خشکشویی، لباسشویی و همچنین اتو البسه هم برای رفاه حال مسافران، در مجموعه هتل Solaris Hotel Kuta Bali عرضه می‌شود. البته بهره مندی از این خدمات، نیازمند پرداخت هزینه جداگانه می‌باشد.

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است