search
menu

هتل Sol House Bali Legian by Melia Hotels International

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sol House Bali Legian by Melia Hotels International
امکانات رفاهی هتل سول هاوس بالی لژیان
رستوران های هتل
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل سول هاوس بالی لژیان
اماکن دیدنی نزدیک به هتل سول هاوس بالی لژیان

درباره هتل Sol House Bali Legian by Melia Hotels International


هتل سول هاوس بالی لژیان از گزینه های اقامتی چهار ستاره و باکیفیت بالی اندونزی است که در منطقه تماشایی و خوش آب و هوای لژیان در ۳۰۰ متری ساحل لژیان و ۳۵۰ متری ساحل کوتا واقع شده است. وجود امکانات رفاهی فراوانی از جمله استخر، رستوران، مرکز تناسب اندام، پارکینگ و اینترنت پرسرعت موجب شده که هتل Sol House Bali legian به یکی از برترین گزینه های اقامتی برای بسیاری از گردشگرانی که بلیط هواپیما بالی را برای تماشای دیدنی های بالی خریداری می کنند، مبدل گردد.

امکانات رفاهی هتل سول هاوس بالی لژیان


برای انتخاب اقامتگاهی باکیفیت، امکانات رفاهی باید در اولویت قرار گیرد تا هیچ کمبودی در مدت زمان اقامت در هتل احساس نگردد. خوشبختانه هتل سول هاوس بالی لژیان با طیف وسیعی از امکانات رفاهی خود، گردشگران و خریداران بلیط هواپیما سفرمارکت را از هر نیازی بی نیاز ساخته است. وجود پارکینگی رایگان و وسیع موجب گردیده که میهمانان در طول اقامت در هتل Sol House Bali Legian by Melia Hotels International بدون هیچ دغدغه ای از بابت امنیت خودروی خود، اقامتی آسوده و لذت بخش را تجربه کنند. برای فراهم ساختن رفاه و آسایش حداکثری گردشگران، فضای وسیعی به استخر روباز هتل اختصاص داده شده تا لذت شنا و آرمیدن در آب هایی پاکیزه و زلال در محوطه هتل و بدون ترک آن نیز امکان پذیر گردد. کافی شاپ، اسنک بار، نوشگاه، صندوق امانات، محوطه استعمال دخانیات، آسانسور، حمام داغ، سالن گردهمایی و برگزاری اجلاس و جکوزی از دیگر امکاناتی است که در طول اقامت در هتل سول هاوس بالی لژیان در دسترس شما قرار خواهد گرفت. ناگفته نماند که مرکز تناسب اندام مجهزی نیز در هتل Sol House Bali Legian by Melia Hotels International گنجانده شده تا گردشگرانی که دوست ندارند حتی در تعطیلات نیز از انجام تمرینات ورزشی غافل بمانند، قادر به حفظ تناسب اندام یا پیروی از برنامه کاهش وزن خود در طول اقامت در این هتل باشند.

رستوران های هتل


به لطف وجود سه رستوران مختلف در هتل سول هاوس بالی لژیان، هیچ گردشگری در زمینه خورد و خوراک در طول اقامت در این هتل ناراضی نخواهد بود. رستوران اصلی این هتل که پلی بار نام دارد، طیف وسیعی از غذاهای آمریکایی، چینی، هندی، اندونزیایی، آسیایی، محلی و بین المللی را در منوی بلندبالای خود پوشش داده است. رستوران دوم هتل Sol House Bali Legian by Melia Hotels International رستینگ پالم نام دارد، از فضایی دل انگیز و منویی پر و پیمان و لبریز از غذاهای لذیذ محلی تشکیل گشته است و در آخر رستوران سوم که در بام هتل واقع شده، نه تنها از محیطی دلنشین، سرآشپزانی کارکشته و کارکنانی مجرب برخوردار گشته، بلکه از فضایی شگفت انگیز با نمایی خارق العاده از شهر دیدنی بالی تشکیل شده است.

خدمات هتل


افزون بر امکانات رفاهی ذکر گردیده، هتل سول هاوس بالی لژیان قادر است گستره وسیعی از خدمات رفاهی، از خرید بلیت بازدید از جاذبه های گردشگری بالی گرفته تا خشکشویی، لباسشویی و نظافت و خانه داری را به میهمانان هتل ارائه کند. تفریحات عصرگاهی، اجرای موسیقی زنده، خدمات فکس، فتوکپی، پرینت، باربری، سرویس رفت و برگشت فرودگاهی و اجاره خودرو از جمله خدماتی است که در این هتل به کلیه گردشگران و خریداران بلیط پرواز تهران بالی عرضه خواهد شد. خدمات اینترنت پرسرعت وایفای نیز بطور رایگان از همان بدو ورود به میهمانان ارائه خواهد گشت تا لذت گشت و گذاری امن و سریع در فضای مجازی در هتل سول هاوس بالی لژیان نیز تجربه گردد.

واحدهای اقامتی هتل


تعداد ۱۳۶ باب واحد اقامتی در چهار طبقه و در طرح هایی مختلف نظیر اتاق های استاندارد یک خوابه، دو خوابه، سه خوابه و سوئیت های لوکس و مجلل جونیور در این هتل گنجانده شده تا محدوده انتخاب وسیعی در اختیار گردشگران و خریداران بلیط هواپیما سفرمارکت قرار گیرد. ناگفته نماند که کلیه واحدهای اقامتی هتل Sol House Bali Legian by Melia Hotels International با اسباب و وسایلی نظیر تلویزیون، مبلمان، میز تحریر، کمدلباس، یخچال و آباژور چیدمان شده و به تجهیزات مدرنی نظیر تهویه مطبوع و سیستم اعلام حریق مجهز گردیده اند.

موقعیت مکانی هتل سول هاوس بالی لژیان


از آنجایی که سول هاوس بالی لژیان در فاصله اندکی از ساحل دیدنی لژیان واقع شده، برای افرادی که به شنا و آرمیدن در سواحل بالی و همچنین انجام تفریحات ساحلی علاقه دارند، بهترین گزینه اقامتی محسوب می شود. همچنین به لطف موقعیت مکانی مناسب هتل، گردشگرانی که این هتل را برای اقامت انتخاب می کنند، قادرند در مدت زمانی اندک به برخی از اماکن دیدنی و سواحل بالی دسترسی داشته باشند.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل سول هاوس بالی لژیان


فاصله هتل تا بازار هنری لژیان: ۰.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا کلوب شبانه اسکای گاردن لژیان: ۱ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز خرید مال بالی گالریا: ‌۲ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک آبی واتربوم بالی: ۲.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز خرید دیسکاوری مالی: ۲.۳ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است