search
menu

هتل SOL by Melia Kuta Bali

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
معرفی هتل SOL by Melia Kuta Bali
امکانات هتل سول بای ملیا کوتا بالی
خدمات هتل سول بای ملیا کوتا بالی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل سول بای ملیا کوتا بالی

معرفی هتل SOL by Melia Kuta Bali


هتل ۴ ستاره سول بای ملیا کوتا بالی در شهر بسیار زیبای بالی واقع شده است. بالی یکی از جزیره‌های شگفت‌انگیز مجمع‌الجزایر اندونزی است و با دنیای متفاوت و زیبایی‌های باشکوهی که دارد یکی از معروف‌ترین قطب‌های گردشگری در جهان است و هرساله مسافران زیادی را به سمت خود جذب می‌کند. سواحل زیبای بالی، آتش‌فشان‌های فعال، تپه‌های مرجانی، گونه‌های گیاهی و جانوری نادر، معبدهای قدیمی بالی در دل کوهستان و... تنها گوشه‌ای از جاذبه‌های این جزیره شگفت‌انگیز هستند. هتل سول بای ملیا کوتا بالی در نزدیکی یکی از معروف‌ترین سواحل جزیره بالی یعنی ساحل کوتا قرار گرفته است. موقعیت دسترسی هتل SOL by Melia Kuta Bali بسیار عالی است و علاوه بر نزدیک بودن به ساحل بکر و بی‌نظیر کوتا، اطراف هتل نیز پر از رستوران‌های متنوع و مراکز خرید جذاب است که بدون شک از گشت‌وگذار در آن‌ها لذت خواهید برد. شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما ضمن سفر به جزیره بالی در هتل زیبای SOL by Melia Kuta Bali اقامت داشته باشید و سفری فراموش‌نشدنی را تجربه کنید.

امکانات هتل سول بای ملیا کوتا بالی


هتل سول بای ملیا کوتا بالی با امکانات رفاهی و خدمات فوق‌العاده‌ای که دارد بدون شک هر سلیقه‌ای را خشنود خواهد ساخت. هتل SOL by Melia Kuta Bali دارای دو استخر روباز بزرگ است که به‌صورت رایگان در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. در اطراف استخرها صندلی‌های آفتاب‌گیر قرار دارند که مهمانان می‌توانند پس از آبتنی در استخر روی آن‌ها استراحت کنند. همچنین این هتل دارای استخر مخصوص کودکان است و مسافران می‌توانند برای سرگرمی کودکان خود به‌صورت رایگان از آن بهره‌مند شوند. استفاده از پارکینگ و وای فای نیز در سرتاسر ملک هتل برای مهمانان رایگان است. رستوران هتل با انواع غذاهای سنتی و بین‌المللی در اختیار مسافران قرار دارد و با طعم بی‌نظیر غذاهای خود سفر را برای مهمانان لذت‌بخش‌تر می‌کند. همچنین هتل دارای فضای سبز و باغ است که مهمانان می‌توانند در زمان اوقات فراغت در آن قدم بزنند و از زیبایی‌های آن لذت ببرند. از دیگر امکانات هتل می‌توان به فروشگاه هدیه، تنیس روی میز، بیلیارد، باشگاه ورزشی، اتاق بازی و... اشاره کرد.

خدمات هتل سول بای ملیا کوتا بالی


خدماتی که هتل سول بای ملیا کوتا بالی به مسافران خود ارائه می‌دهد آن‌قدر عالی و بی‌نقص هستند که محال است از اقامت در این هتل پشیمان شوید. کارکنان هتل بسیار محترمانه و صمیمانه از مهمانان استقبال می‌کنند. تمامی پرسنل مسلط به زبان انگلیسی و اندونزیایی هستند. پذیرش هتل نیز به‌صورت ۲۴ ساعته فعال است و به مسافران خدمت‌رسانی می‌کند. هتل داری خدمات خانه‌داری است و اتاق‌ها هرروز نظافت می‌شوند. خدمات تبدیل ارز در هتل وجود دارد و امکان تبدیل ارز در محل را برای مسافران فراهم می‌کند. مسافران می‌توانند از برنامه‌های موسیقی زنده که هرروزه در هتل SOL by Melia Kuta Bali برگزار می‌شوند لذت ببرند. در این هتل خدمات تور نیز وجود دارد و مهمانان می‌توانند با استفاده از این خدمات به‌راحتی از تمام جاذبه‌های شهر بالی دیدن کنند و لحظاتی فوق‌العاده را برای خود به یادگار بگذارند. خدمات نگهداری از کودکان نیز برای مهمانان فراهم‌شده است و مسافران می‌توانند در مواقع لازم کودکان خود را با خیال راحت به کارکنان مخصوص نگهداری از کودکان بسپارند و از خرید و گشت‌وگذار لذت ببرند. این هتل به‌گونه‌ای طراحی‌شده است که مهمانانی که دچار معلولیت هستند هیچ مشکلی برای اقامت نداشته باشند. از دیگر خدمات هتل می‌توان به سرویس دربان، امنیت ۲۴ ساعته، خدمات بلیط، اتوسرویس، خدمات لباسشویی، اجاره اتومبیل، اتاق‌های عایق صدا و... اشاره کرد.


واحدهای اقامتی هتل و امکانات واحدهای اقامتی


واحدهای اقامتی هتل SOL by Melia Kuta Bali همگی شیک و لوکس هستند و با داشتن سیستم تهویه مطبوع حس خوشی از اقامت را به مهمانان منتقل می‌کنند. واحدهای اقامتی این هتل تمامی امکانات لازم برای یک سفر چندروزه شگفت‌انگیز را دارا هستند و هیچ‌کس از اقامت در آن‌ها پشیمان نخواهد شد. از انواع واحدهای اقامتی هتل می‌توان به اتاق‌های بزرگ، اتاق‌های لوکس و اتاق‌های استاندارد اشاره کرد که همگی مجهز به بالکن اختصاصی هستند و منظره رو به استخر و باغ آن‌ها فضای دل‌نشینی را برای اقامت مسافران فراهم می‌کند. هرآن چیزی را که شما برای یک اقامت لذت‌بخش انتظار داشته باشید می‌توانید در واحدهای اقامتی هتل SOL by Melia Kuta Bali پیدا کنید. در این واحدها خبری از دود سیگار نیست و مهمانان باید از منطقه مخصوص سیگار کشیدن استفاده کنند. از امکانات این واحدهای اقامتی می‌توان به حمام، حوله، سشوار، محصولات بهداشتی رایگان، محصولات آرایشی رایگان، مینی بار، کمد لباس، قهوه ساز و چای‌ساز، میز مطالعه، تلویزیون صفحه تخت،کانال‌های ماهواره‌ای و... اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل سول بای ملیا کوتا بالی


فاصله تا ساحل کوتا: ۲۵۰ متر
فاصله تا بازار هنر کوتا: ۰٫۲ کیلومتر
فاصله تا معبد بودایی ویهارا دارماایانا: ۰٫۴ کیلومتر
فاصله تا بندر بنوا: ۴٫۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است