search
menu

هتل Puri Saron Hotel Seminyak ‌Bali

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Puri Saron Hotel Seminyak ‌Bali
اتاق‌های هتل پوری سارون سمینیاک بالی
رستوران هتل پوری سارون سمینیاک بالی
خدمات و امکانات هتل پوری سارون سمینیاک
امکانات ورزشی و تفریحی هتل پوری سارون سمینیاک
اماکن نزدیک به هتل پوری سارون سمینیاک بالی

درباره هتل Puri Saron Hotel Seminyak ‌Bali


هتل پوری سارون سمینیاک بالی از هتل‌های ۴ ستاره شهر بالی است. اقامتگاهی که با ویژگی‌های خاص خودش، شرایط بسیار خوبی برای پذیرایی از مهمانان و مسافرانی دارد که با خرید بلیط هواپیما مهمان شهر بالی شده اند. این هتل لوکس به قدری شما را مجذوب خود خواهد کرد که هنگام خرید بلیط هواپیما بالی، خاطرات اقامتتان در Puri Saron Hotel Seminyak ‌Bali دست کمی از گشت و گذارتان در بالی نخواهند داشت.

اتاق‌های هتل پوری سارون سمینیاک بالی


هتل پوری سارون سمینیاک بالی اتاق‌هایش را به بهترین شکل ممکن تزئین کرده است. این اتاق‌ها که با نورگیری خوبشان درخشندگی خاصی دارند، هر یک مجهز به بالکنی اختصاصی بوده و بدین ترتیب، چشم انداز بسیار خوبی از باغ‌های وسیع هتل را به شما ارائه می‌دهند. چه در داخل اتاق‌های هتل پوری سارون سمینیاک بالی باشید و چه در فضاهای عمومی، سرویس اینترنت بی سیم رایگان هتل همواره در دسترس شما خواهد بود. لازم به ذکر است که در داخل اتاق‌های هتل Puri Saron Hotel Seminyak ‌Bali حمامی بسیار شیک نیز تعبیه شده است. سیستم تهویه مطبوع اتاق‌ها نیز همیشه مشغول به کار است.

رستوران هتل پوری سارون سمینیاک بالی


ماوار سارون نام رستورانی است که وظیفه پذیرایی از مهمانان هتل پوری سارون سمینیاک بالی را بر عهده دارد. این رستوران شیک در تمامی وعده‌های غذایی با غذاهای لذیذی که متعلق به کشورهای آسیایی و اروپایی هستند، لذت خاصی به مسافرت شما القا خواهند کرد. در منوی این رستوران، گزینه‌های متعددی برای انواع رژیم‌های غذایی در نظر گرفته شده است. ضمنا، بساط میوه و نوشیدنی نیز در کافی شاپ هتل پوری سارون سمینیاک همیشه حاضر است.

خدمات و امکانات هتل پوری سارون سمینیاک


خدمه و کارکنان هتل پوری سارون سمینیاک بالی با آمادگی بسیار بالایی که دارند، روند اقامت را برای شما بسیار راحت و آسوده خواهند کرد. این کارکنان که اکثر زیر نظر بخش پذیرش ۲۴ ساعته هتل مشغول به فعالیت هستند، نه تنها اطلاعات مفیدی از شهر و هتل را در اختیار شما قرار می‌دهند بلکه خدماتی از قبیل تبدیل ارز، نگهداری از چمدان‌ها، نظافت روزانه، شستشو و اتوی لباس، کرایه خودرو و تحویل روزنامه را با نهایت دقت و تمرکز در دستور کار خود قرار می‌دهند. جالب است بدانید که بر خلاف بسیاری از هتل‌های شهر بالی، سرویس حمل و نقل به فرودگاه در هتل پوری سارون سمینیاک بالی کاملا رایگان است. همچنین استفاده از پارکینگ هتل Puri Saron Hotel Seminyak ‌Bali نیز جزو سرویس های رایگان این مکان اقامتی به شمار می‌رود.

امکانات ورزشی و تفریحی هتل پوری سارون سمینیاک


شیرجه زدن در استخرهای روباز هتل پوری سارون سمینیاک که چشم اندازی به سمت ماسه‌های طلایی رنگ سواحل سمینیاک و باغ‌های هتل دارند، لذتی نیست که به راحتی بتوان از آن صرف نظر کرد. پس از شنا در این استخرها، استفاده از مرکز اسپا و سرویس ماساژ آرامشی به شما خواهد داد که شاید سال‌ها در پی آن بوده‌اید. در مورد استخرهای هتل پوری سارون سمینیاک بالی بد نیست بدانید که این مکان دارای استخر کودکان نیز هست. اگر واقعا اهل فعالیت‌های ورزشی مفرح باشید، مطمئن باشید که هتل پوری سارون سمینیاک بالی یکی از بهترین گزینه‌ها برایتان خواهد بود. زیرا در هتل Puri Saron Hotel Seminyak ‌Bali امکان کرایه دوچرخه و انجام دوچرخه سواری، شیرجه زنی در آب و غواصی برایتان فراهم است. ضمنا، قرار گرفتن هتل پوری سارون سمینیاک در لبه ساحل باعث شده که فرصت انجام انواع بازی‌ها و فعالیت‌های ساحلی نیز برای مهمانان این اقامتگاه فراهم شده باشد. ناگفته نماند که باغ و تراس هتل پوری سارون سمینیاک می‌توانند مکان مناسبی برای انجام فعالیت‌های ذهنی مثل بازی شطرنج باشند.

اماکن نزدیک به هتل پوری سارون سمینیاک بالی


فاصله هتل پوری سارون سمینیاک بالی تا ساحل دابل سیکس: ۳۰۰ متر
فاصله هتل پوری سارون سمینیاک بالی تا مرکز خرید سمینیاک: ۱٫۵ کیلومتر
فاصله هتل پوری سارون سمینیاک بالی تا معبد پتیتنگت: ۱٫۹ کیلومتر
فاصله هتل پوری سارون سمینیاک بالی تا میدان کوتا: ۳٫۲ کیلومتر
فاصله هتل پوری سارون سمینیاک بالی تا مرکز خرید دیسکاوری: ۳٫۶ کیلومتر
فاصله هتل پوری سارون سمینیاک بالی تا پارک آبی واتربوم: ۳٫۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (رایگان)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است