search
menu

هتل Padma Resort Legian Bali

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Padma Resort Legian Bali
چرا اقامت در هتل پادما ریزورت لگیان پیشنهاد می‌شود؟
رستوران هتل پادما ریزورت لگیان بالی
امکانات ورزشی و تفریحی هتل پادما ریزورت لگیان
خدمات هتل پادما ریزورت لگیان بالی
موقعیت مکانی هتل پادما ریزورت لگیان

درباره هتل Padma Resort Legian Bali


هتل پادما ریزورت لگیان بالی از هتل‌های ۵ ستاره شهر بالی است. این هتل شگفت انگیز و خارق العاده چنان زیباست که اقامت در آن، یکی از مهم ترین دلایل خرید بلیط هواپیما بالی و سفر به این شهر برای افراد مختلف است. در حقیقت، آنهایی که تجربه اقامت در هتل Padma Resort Legian را داشته‌اند، پس از بازگشت از مسافرتشان، بیشتر از اینکه از خاطرات سفر به بالی برای دوستانشان تعریف کنند، از شیرینی‌های اقامت در هتل پادما ریزورت لگیان حرف می‌زنند.

چرا اقامت در هتل پادما ریزورت لگیان پیشنهاد می‌شود؟


هتل پادما ریزورت لگیان بالی به معنای واقعی کلمه بی نظیر است. هتل Padma Resort Legian Bali تقریبا تمامی امکاناتی را که برای تجربه اقامتی آسوده لازم است در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد. برای مثال در واحدهای اقامتی هتل پادما ریزورت لگیان تلویزیونی صفحه تخت به همراه اثاثیه چوبی و کلاسیک، دستگاه پخش دی وی دی و سایر ملزومات اساسی فراهم شده تا مهمانان هیچ کمبودی در طول اقامت خود حس نکنند. این در حالی است که چشم انداز بی نظیر واحدهای اقامتی هتل پادما ریزورت لگیان به سمت باغ‌های اطراف، حیرت و شگفتی را به مهمانان هدیه می‌دهد. هتل ۵ ستاره پادما ریزورت لگیان بالی از امکانات تفریحی و ورزشی و همچنین امکانات مناسب دیگری مثل رستوران نیز برخوردار است که در ادامه مفصل در مورد آنها صحبت می‌کنیم.

رستوران هتل پادما ریزورت لگیان بالی


اقامت در هتل پادما ریزورت لگیان بالی یعنی امکان دسترسی به ۶ رستوران زیبا و دل انگیز. این ۶ رستوران که همگی زیر مجموعه هتل هستند، با سرو غذاهای ژاپنی، آسیایی، بین المللی و محلی در محیطی بسیار دوست داشتنی، نظر مثبت تمامی مهمانان را جلب می‌کنند. لازم به ذکر است که هتل پادما ریزورت لگیان با سرو صبحانه به داخل اتاق مهمانانش در ساعات ابتدایی صبح، شور و حرارت خاصی به اقامت آنها بخشیده و انرژی فوق العاده‌ای در همان لحظات آغازین روز به آنها هدیه می‌دهد. در این بین، کافه هتل Padma Resort Legian Bali نیز با منوی جذابی که دارد، می‌تواند ساعت‌ها مهمانان را به آغوش بکشد و نغمه دلنشینی از اقامت در هتل پادما ریزورت لگیان را در مسافرت مهمانان، طنین انداز کند.

امکانات ورزشی و تفریحی هتل پادما ریزورت لگیان


واقعیت این است که اگر بخواهیم به تک تک امکانات تفریحی و ورزشی هتل پادما ریزورت لگیان اشاره کنیم و درباره آنها صحبت کنیم، به چندین ساعت زمان احتیاج خواهیم داشت. اما اگر بخواهیم فقط نگاهی اجمالی به این موضوع داشته باشیم، بهتر است از محوطه بیرونی هتل پادما ریزورت لگیان شروع کنیم. جایی که با داشتن ۲ استخر چشم نواز، محیطی بسیار لاکچری و زیبا پدید آورده و امکان شنا و آبتنی را در اختیار مهمانان قرار داده است. در این استخرها، سرسره‌های متنوعی تعبیه شده تا هیجان شنا در آنها برای مهمانان چندین برابر شود. البته استخر کودکان هتل پادما ریزورت لگیان نیز فعال است که امنیت بسیار بیشتری دارد و مهمانان با خیال راحت فرزندانشان را به آنجا می‌فرستند. انجام بازی تنیس در زمینی مرغوب، تماشای اجرای زنده موسیقی، پیاده روی در باغ و ورزش در سالن مدرن هتل Padma Resort Legian Bali از دیگر فعالیت‌های جذاب در این اقامتگاه محسوب می‌شوند.

خدمات هتل پادما ریزورت لگیان بالی


هتل پادما ریزورت لگیان بالی با فراهم آوردن مرکز اسپا تر و تمیز، خدمات سلامتی و بهداشتی مختلفی مثل سرویس ماساژ، مانیکور، پدیکور، مراقبت‌های پوستی و سرویس زیبایی را در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد. این هتل دارای آرایشگر بسیار هنرمند و چیره دست نیز هست. همچنین در این اقامتگاه می‌توان از مزایای خدمات شستشوی لباس و سرویس حمل و نقل به فرودگاه نیز برخوردار شد. البته همه این‌ها فقط گوشه‌ای از خدمات و مزایای هتل پادما ریزورت لگیان هستند.

موقعیت مکانی هتل پادما ریزورت لگیان


با توجه به اینکه هتل پادما ریزورت لگیان بالی سر به بالین ساحل ظلایی و خاطره‌انگیز دریا گذاشته است، گردش در ساحل یکی از فعالیت‌های همه پسند در این اقامتگاه محسوب می‌شود. جدا از این موضوع، هتل پادما ریزورت لگیان فاصله چندان زیادی با مکان‌های مشهور شهر بالی ندارد و همین موضوع باعث شده که با انجام

پیاده روی یا استفاده از وسایل نقلیه، مهمانان هتل Padma Resort Legian Bali دسترسی آسانی به مکان‌های پربازدید و معروف شهر داشته باشند.
اماکن نزدیک به هتل پادما ریزورت لگیان بالی


فاصله هتل پادما ریزورت لگیان بالی تا فروشگاه هنر لگیان: ۳۰۰ متر
فاصله هتل پادما ریزورت لگیان بالی تا ساحل دوبل سیکس: ۱٫۲ کیلومتر
فاصله هتل پادما ریزورت لگیان بالی تا مرکز خرید بیچ واک: ۱٫۲ کیلومتر
فاصله هتل پادما ریزورت لگیان بالی تا میدان کوتا: ۲ کیلومتر
فاصله هتل پادما ریزورت لگیان بالی تا مرکز خرید دیسکاوری: ۲٫۵ کیلومتر
فاصله هتل پادما ریزورت لگیان بالی تا پارک آبی واتربوم: ۲٫۵ کیلومتر
فاصله هتل پادما ریزورت لگیان بالی تا معبد پتیتنگت: ۳٫۲ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است