search
menu

هتل Le Grande Bali

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Le Grande Bali
اماکن نزدیک به هتل لی گراند بالی

درباره هتل Le Grande Bali


هتل ۵ ستاره لی گرند بالی (Le Grande Bali) به امکاناتی از قبیل زمین تنیس، استخر روباز، زمین مینی گلف، بیلیارد، خدمات اسپا و ماساژ مجهز است. هتل گرند بالی دارای سرویس حمل و نقل رایگان به سواحل نزدیکی چون دالامان، بالانگان، سولوبان و مرکز خرید Samasta در یک برنامه زمان‌بندی‌شده است. از جمله امکانات رفاهی که در تمامی اتاق‌های هتل Le Grande Bali تعبیه شده است می‌توان به تلویزیون ال سی دی، سیستم تهویه مطبوع، دسترسی رایگان به اینترنت وای فای و همچنین حمام اختصاصی اشاره کرد.
هتل Le Grande Bali به مراکز توریستی چون معبد اولو واتا ۲۰ کیلومتر و به فرودگاه بین‌المللی انگوراه رای حدود ۱۵.۵ کیلومتر فاصله دارد. کارکنان هتل گرند بالی به ۳ زبان انگلیسی، اندونزیایی و چینی صحبت می‌کنند.
اگر دارای فرزند کوچک هستید هتل Le Grande Bali با امکاناتی چون زمین بازی، کلوپ ورزشی و استخر کودکان یکی از بهترین انتخاب‌های شماست. هتل لو گرند بالی همچنین دارای امکانات باربیکیو و تراس آفتابگیر با منظره‌ای چشم‌نواز به مراکز گردشگری و باغ زیبایی است. اگر به ورزش‌های آبی علاقه‌مند نیستید می‌توانید دوچرخه اجاره کنید یا از کلاس‌های یوگا و باشگاه ورزشی هتل Le Grande Bali لذت ببرید.
یکی از بزرگترین مزایای هتل لی گرند بالی، مسافت اندک با مرکز شهر و مکان‌های دیدنی است که موجب سهولت رفت و آمد و همچنین دسترسی مسافران به مکان‌های دیدنی و جاذبه‌های گردشگری شده است. برخی از این جاذبه‌ها در ادامه آمده اند.

اماکن نزدیک به هتل لی گراند بالی


فاصله هتل لی گراند بالی از نزدیک‌ترین مرکز خرید: ۹.۷ کیلومتر
فاصله هتل لی گراند بالی از موزه‏ Pasifika‏: ۱۰.۹ کیلومتر

سرویس دهی مناسب و برخورد حرفه‌ای کارکنان هتل لی گراند بالی سبب شده است که این هتل در نظرسنجی‌های به عمل آمده، موفق به کسب رضایت حداکثری کاربران گردیده باشد. خیلی از کاربران نیز تمایل داشتند در صورت سفر مجدد به این شهر، مجددا هتل لی گرند را برای اقامت انتخاب کنند.

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است