search
menu

هتل Hotel Neo - Kuta, Jelantik

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Neo - Kuta, Jelantik
اتاق‌های هتل نئو کوتا جلانتیک بالی
رستوران هتل نئو کوتا جلانتیک بالی
امکانات تفریحی هتل نئو کوتا جلانتیک
خدمات هتل نئو کوتا جلانتیک بالی
موقعیت مکانی هتل نئو کوتا جلانتیک بالی
اماکن نزدیک به هتل نئو کوتا جلانتیک بالی

درباره هتل Hotel Neo - Kuta, Jelantik


هتل نئو کوتا جلانتیک بالی از هتل‌های ۳ ستاره شهر بالی است. این هتل به قدری زیبا و چشم نواز است که شما اصلا باور نمی‌کنید فقط ۳ ستاره دارد. در واقع، بهتر است بگوییم که Hotel Neo – Kuta, Jelantik امکاناتی در حد و اندازه‌های یک هتل ۴ یا ۵ ستاره را با هزینه بسیار پایین‌تری در اختیار شما قرار خواهد داد تا اگر قصد خرید آنلاین بلیط هواپیما بالی را داشتید، دیگر هیچ دغدغه‌ای مبنی بر یافتن اقامتگاه ارزان قیمت در دل خود نپرورانید.

اتاق‌های هتل نئو کوتا جلانتیک بالی


با دکوراسیونی دلنشینی که اتاق‌های هتل نئو کوتا جلانتیک بالی دارند، اقامت در هتل Hotel Neo - Kuta, Jelantik بسیار شیرین‌تر و لذت بخش‌تر می‌شود. اگر چشمی در این اتاق‌ها بچرخانید، امکاناتی مثل گاو صندوق، چای ساز، قهوه ساز، تلویزیون صفحه تخت، دستگاه پخش دی وی دی و حمامی همراه با سشوار و لوازم بهداشتی رایگان در آنها خواهید دید. امکانات فوق العاده خوب و با کیفیتی که استفاده از آنها باعث افزایش رفاه و راحتی شما در طول سفرتان خواهد شد. لازم به ذکر است هوای داخل این اتاق‌ها توسط سیستم تهویه مطبوع خنک می‌شود. ضمنا، بد نیست این را هم بدانید که امکان استفاده از سرویس اینترنت بی سیم رایگان در اتاق‌های هتل نئو کوتا جلانتیک وجود دارد.

رستوران هتل نئو کوتا جلانتیک بالی


جذابیت و زیبایی اقامت در هتل نئو کوتا جلانتیک فقط در چهارچوب اتاق‌های این اقامتگاه خلاصه نمی‌شوند. کافیست در همان روز اول اقامتتان برای خوردن ناهار یا شام به رستوران این هتل مراجعه کنید تا متوجه بشوید که در آشنایی با هتل نئو کوتا جلانتیک بالی چقدر خوش شانس بوده‌اید. این رستوران منودار با سرو بهترین و لذیذترین غذاهای آمریکایی و آسیایی طعم مسافرت شما را کاملا تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

امکانات تفریحی هتل نئو کوتا جلانتیک


هتل نئو کوتا جلانتیک بالی برای افزایش نشاط و شادابی مهمانان خود برنامه‌های متنوعی را تدارک دیده است. اگر مهمان این هتل بشوید شما می‌توانید ساعاتی از روز خود را به ساحل بروید و با قدم زدن یا ورزش کردن در آن سرگرم شوید. همچنین امکان کرایه دوچرخه از هتل Hotel Neo - Kuta, Jelantik و انجام ورزش دوچرخه سواری نیز برای مهمانان این اقامتگاه فراهم شده است. جالب است بدانید که با اقامت در هتل نئو کوتا جلانتیک شما فرصت لذت بردن از پارک آبی این اقامتگاه را نیز در اختیار خواهید داشت. در واقع، کمتر هتل ۳ ستاره‌ای پیدا می‌شود که مجهز به پارک آبی باشد. البته برای ورود به این پارک آبی باید مبلغ مشخصی را پرداخت کنید.

خدمات هتل نئو کوتا جلانتیک بالی


کارکنان پرتلاش و زحمت کش در هر یک از بخش‌های هتل نئو کوتا جلانتیک خدمات ویژه‌ای به مهمانان ارائه می‌کنند. برای مثال، بخش نظافت، دارای سرویس خشکشویی و لباسشویی است. همچنین بخش‌های دیگر مثل میز رزرو تور، پذیرش ۲۴ ساعته، روم سرویس، نگهبان ۲۴ ساعته و حمل و نقل به فرودگاه نیز هر یک وظایف خود را به نحو احسن انجام می‌دهند. لازم به ذکر است که در این هتل می‌توان از سرویس کرایه خودرو نیز برخوردار شد. همچنین امکان بهره‌مندی از صندوق امانات هم در هتل نئو کوتا جلانتیک بالی فراهم است.

موقعیت مکانی هتل نئو کوتا جلانتیک بالی


قلب تپنده منطقه لگیان جایی است که هتل Hotel Neo - Kuta, Jelantik در آن به جلوه گری می‌پردازد و گردشگران را مسحور خود می‌کند. به عبارت بهتر، هتل نئو کوتا جلانتیک در نقطه‌ای از شهر واقع شده که دسترسی به اغلب نقاط دیدنی و معابد بالی، علی الخصوص منطقه لگیان از آن به راحتی میسر می‌شود. کافیست فقط این را بدانید که تنها با ۵ دقیقه پیاده روی از این هتل می‌توان خود را به ساحل زیبای لگیان رساند.

اماکن نزدیک به هتل نئو کوتا جلانتیک بالی


فاصله هتل نئو کوتا جلانتیک بالی تا بازار هنر لگیان: ۵۰۰ متر
فاصله هتل نئو کوتا جلانتیک بالی تا ساحل لگیان: ۳۰۰ متر
فاصله هتل نئو کوتا جلانتیک بالی تا باغ اسکای گاردن: ۸۰۰ متر
فاصله هتل نئو کوتا جلانتیک بالی تا مرکز خرید بیچ واک: ۹۰۰ متر
فاصله هتل نئو کوتا جلانتیک بالی تا مرکز خرید کوتا بکس: ۱٫۲ کیلومتر
فاصله هتل نئو کوتا جلانتیک بالی تا میدان کوتا: ۱٫۶ کیلومتر
فاصله هتل نئو کوتا جلانتیک بالی تا پارک آبی واتربوم: ۲٫۱ کیلومتر
فاصله هتل نئو کوتا جلانتیک بالی تا مرکز خرید دیسکاوری: ۲٫۲ کیلومتر
فاصله هتل نئو کوتا جلانتیک بالی تا معبد پتیتنگت: ۴ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است