search
menu

هتل Champlung Mas Hotel, Legian Bali

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Champlung Mas Hotel, Legian Bali
موقعیت مکانی هتل
امکانات و خدمات عمومی هتل
انواع اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
گزینه های صرف غذا
دیگر خدمات و امکانات هتل
دلایل انتخاب هتل
فاصله هتل چامپلونگ مس بالی تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Champlung Mas Hotel, Legian Bali


هتل چامپلونگ مس بالی یکی از هتل های ۳ ستاره و با سابقه این شهر است که مهمانان و خریداران بلیط هواپیما بالی می توانند اقامتی با قیمت های مقرون به صرفه در این هتل داشته باشند و از تعطیلات خود نهایت استفاده را ببرند. این هتل به شکل زیبایی در میان باغ های گرمسیری آشیانه کرده است و شن های سفید ساحل لگیان تنها چند قدم از این هتل فاصله دارند. چنانچه قصد خرید بلیط هواپیما بالی دارید و نمی خواهید هزینه زیادی برای اقامت خود صرف کنید، حتما هتل Champlung Mas Hotel, Legian Bali در اولویت های انتخابی خود قرار دهید.

موقعیت مکانی هتل


هتل چامپلونگ مس در قلب کوتا و نزدیک به ساحل لگیان واقع شده است، یعنی تنها چند قدم از کافه ها و رستوران های متنوع این ساحل فاصله خواهید داشت. اینجا در واقع دروازه ای به سوی تفریحات فوق العاده ای مثل موج سواری، پارک آبی و نایت لایف های به یادماندنی است. با کمی پیاده روی از هتل Champlung Mas Hotel, Legian Bali می توان به مراکز خریدی مثل بیچ واک مگامال و بازار هنر لگیان دسترسی داشت.

امکانات و خدمات عمومی هتل


هتل چامپلونگ مس بالی با داشتن امکاناتی مثل استخر، اتاق های خانواده، آسانسور، رستوران، پارکینگ رایگان و همچنین خدمات ترانسفر فرودگاهی از سال ۱۹۸۴ به ظرفیت های اقامتی بالی اضافه شده و بارها دستخوش تغییرات قرار گرفته تا با ارتقا سطح کیفی خدمات و امکاناتش اقامتی درخور شان مهمانانش را فراهم کند.

انواع اتاق های هتل


هتل چامپلونگ مس بالی در مجموع در ۱۷۱ واحد اقامتی از مهمانان خود میزبانی می کند و این واحدها شامل طیف گسترده ای از اتاق های متنوع هستند. این اتاق ها یا به استخر هتل مشرفند و یا چشم اندازهای زیبایی از باغ اطراف هتل از آن ها پیداست. همانطور که در تصاویر هتل به نظر می رسد و با توجه به بازخوردهای مثبتی که در نظرات مهمانان هتل ثبت شده است، اتاق های هتل از فضای بزرگ و راحتی برخوردارند، به خصوص اتاق های طبقه همکف که دسترسی راحتی به استخر دارند.

امکانات اتاق های هتل


اتاق های هتل چامپلونگ مس بالی در عین سادگی به شکل زیبایی طراحی و دکور شده اند و هر یک از آن ها دارای تراس خصوصی هستند. این تراس ها که به احاطه گیاهان و درختان گرمسیری در آمده اند، فضای کاملا راحتی را برای خلوت مهمانان فراهم کرده اند. در این اتاق ها امکاناتی نظیر تلویزیون صفحه تخت، چای ساز، صندوق امانت، وان و حمام اختصاصی گنجانده شده و حال و هوای خانه را برای مهمانان تداعی می کنند.

گزینه های صرف غذا


رستوران و بارهای هتل چامپلونگ مس بالی به صورت شبانه روزی دایر هستند، یعنی هر موقع احساس گرسنگی کردید می توانید به آن ها سر بزنید. هتل Champlung Mas Hotel, Legian Bali دارای یک رستوران است ولی همانطور که گفته شد، ساحل لگیان و کوتا رستوران ها و کافه های متنوعی دارند و می توانند پاسخگوی هر نوع ذائقه ای باشند، ضمن اینکه تنها چند قدم با ساختمان هتل فاصله دارند.

دیگر خدمات و امکانات هتل


امکانات و خدمات هتل چامپلونگ مس بالی به همین‌ها ختم نمی شوند و پرسنل هتل در امور مربوط به خدمات راهنمایی های کاملی ارائه می دهند؛ اموری مثل لاندری، خدمات تور، صرافی، اتاق چمدان و خدمات برگزاری مراسم ازدواج. این هتل یک اتاق جلسه و همچنین خدمات اسپا و ماساژ دارد و ضمنا یکی از استخرهای روباز آن در بالای پشت بام هتل واقع شده است. این هتل با وجود کادر مجربش اقامتی به یادماندنی را برای خریداران بلیط هواپیما خارجی رقم می زند.

دلایل انتخاب هتل


موقعیت مکانی خوب
رستوران های متعدد اطراف هتل
مناظر زیبا

فاصله هتل چامپلونگ مس بالی تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار هنر لگیان: ۰.۲ کیلومتر
فاصله تا ساحل لگیان: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید بیچ واک: ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید کوتا بکس: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا میدان کوتا: ۱.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است