search
menu

هتل Best Western Kuta Beach Bali

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Best Western Kuta Beach Bali
اتاق‌های هتل بست وسترن کوتا بیچ بالی
کافه و رستوران هتل بست وسترن کوتا بیچ بالی
سرگرمی در هتل بست وسترن کوتا بیچ بالی
سایر خدمات هتل بست وسترن کوتا بیچ بالی
هتل بست وسترن کوتا بیچ بالی مناسب چه کسانی است؟
اماکن نزدیک به هتل بست وسترن کوتا بیچ بالی

درباره هتل Best Western Kuta Beach Bali


هتل بستن وسترن کوتا بیچ بالی از هتل‌های ۴ ستاره شهر بالی است. این هتل که با انبوهی از امکانات و خدمات منحصر به فرد به استقبال شما می‌آید، لذت خرید بلیط هواپیما بالی و سفر به این شهر را برایتان صد چندان خواهد کرد. در واقع، هتل Best Western Kuta Beach Bali به قدری زیبا و دنج است که اکثر افراد مشهور و معروف در سفر خود به شهر بالی، روی این هتل حساب ویژه‌ای باز می‌کنند.

اتاق‌های هتل بست وسترن کوتا بیچ بالی


اتاق‌های هتل بست وسترن کوتا بیچ بالی با روشنایی درخشان و زیبایی خاصی که دارند، محیطی بسیار دلنشین و آرامش بخش به وجود آورده‌اند. این اتاق‌های مدرن که دارای حمامی با دیوار شیشه‌ای، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، چای ساز و قهوه ساز هستند، به گونه‌ای طراحی شده‌اند که اگر شما همراه با همسر یا نامزد خودتان مهمان آنها شدید، بهترین و رمانتیک‌ترین خاطرات شما در آنجا رقم می‌خورد. ناگفته نماند که شما همزمان با استراحت در اتاق خودتان می‌توانید به سیستم اینترنت بی سیم رایگان و پر سرعت هتل بست وسترن کوتا بیچ وصل شوید و به راحتی کارهای مربوط به فضای مجازی را انجام دهید.

کافه و رستوران هتل بست وسترن کوتا بیچ بالی


رستوران هتل بست وسترن کوتا بیچ بالی جایی است که شما را قطعا عاشق خود می‌کند. این رستوران غذاهای آمریکایی و آسیایی را چنان خوش طعم و لذیذ طبخ و با چنان عشق و احترامی سرو می‌کند که شما از جذابیت آن سیر نمی‌شوید. رنگ بندی محیط رستوران هتل Best Western Kuta Beach Bali نیز دلیل دیگری بر لذت بخش بودن حضور در آن است. لازم به ذکر است که کافه این هتل نیز دست کمی از رستوران آن نداشته و در سرو نوشیدنی‌ها و خوردنی‌های خوشمزه برای مهمانان نقش پر رنگی به نمایش می‌گذارد.

سرگرمی در هتل بست وسترن کوتا بیچ بالی


هتل بست وسترن کوتا بیچ بالی برای سرگرمی مهمانان خود برنامه‌های ویژه‌ای ترتیب داده است. معمولا دسته‌‌ای از مهمانان که علاقه خاصی به یادگیری نحوه پخت غذاهای مختلف دارند، با شرکت در کلاس‌ها و دوره‌های آموزش آشپزی این هتل، نکات بسیار خوبی فرا می‌گیرند. از طرفی دیگر، برخی از مهمانان هم که به ورزش علاقه دارند، یا به دوچرخه سواری در این اقامتگاه می‌پردازند و یا با مراجعه به استخر روباز هتل Best Western Kuta Beach Bali به شنا و آبتنی پرداخته و شادابی خاصی به دست می‌آورند. لازم به ذکر است که در صورت لزوم شما می‌توانید به تراس آفتاب هتل بست وسترن کوتا بیچ نیز مراجعه نمایید و در آنجا اوقات خوشی را سپری کنید.

سایر خدمات هتل بست وسترن کوتا بیچ بالی


هتل بست وسترن کوتا بیچ امکانات و خدمات بسیار زیادی برای مهمانان خود فراهم کرده که اشاره به همه آنها قطعا از حوصله متن خارج است. اما برای آگاهی کلی بد نیست بدانید که استفاده از پارکینگ هتل Best Western Kuta Beach Bali به صورت رایگان امکان ‌پذیر است. سرویس کرایه خودرو، آسانسور، نظاف روزانه، سرویس‌های اتو و خشکشویی، ارائه خدمات مربوط به دستگاه کپی و فکس، نگهبان ۲۴ ساعته، صندوق امانات و حمل و نقل به فرودگاه نیز از خدمات بسیار خوب هتل بست وسترن کوتا بیچ محسوب می‌شوند.

هتل بست وسترن کوتا بیچ بالی مناسب چه کسانی است؟


با توجه به آنچه که در مورد هتل بست وسترن کوتا بیچ ذکر شد، به نظر می‌رسد که این هتل با پدید آوردن محیط‌های دو نفره، شرایط را کاملا مهیای اقامت شما و همسرتان یا دوست صمیمیتان کرده است. از طرفی دیگر، این هتل امکانات بسیار مناسبی را با هزینه پایین‌تری نسبت به سایر اقامتگاه‌ها در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد. بنابراین اگر سفر دو نفره‌ای در پیش دارید، هتل Best Western Kuta Beach Bali را جزو اولویت‌های اصلی خود قرار دهید.

اماکن نزدیک به هتل بست وسترن کوتا بیچ بالی


فاصله هتل بست وسترن کوتا بیچ بالی تا مرکز خرید بیچ واک: ۴۰۰ متر
فاصله هتل بست وسترن کوتا بیچ بالی تا بازار هنر لگیان: ۵۰۰ متر
فاصله هتل بست وسترن کوتا بیچ بالی تا مرکز خرید کوتا بکس: ۹۰۰ متر
فاصله هتل بست وسترن کوتا بیچ بالی تا میدان کوتا: ۱٫۳ کیلومتر
فاصله هتل بست وسترن کوتا بیچ بالی تا مرکز خرید دیسکاوری: ۱٫۸ کیلومتر
فاصله هتل بست وسترن کوتا بیچ بالی تا پارک آبی واتربوم: ۱٫۸ کیلومتر
فاصله هتل بست وسترن کوتا بیچ بالی تا معبد پتیتنگت: ۳٫۹ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است