search
menu

هتل Bedrock Hotel Kuta Bali

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Bedrock Hotel Kuta Bali
امکانات کلی هتل بدروک کوتا بالی
امکانات تفریحی هتل بدروک کوتا بالی
اتاق های هتل بدروک کوتا بالی
امکانات اتاق های هتل بدروک کوتا بالی
رستوران هتل بدروک کوتا بالی
فاصله هتل بدروک کوتا بالی تا جاذبه های دیدنی

درباره هتل Bedrock Hotel Kuta Bali


هتل بدروک کوتا بالی، هتلی چهار ستاره در شهر کوتا در کشور اندونزی واقع شده است. این هتل با فرودگاه بین المللی شهر کوتا، مراکز خرید و پارک آبی فاصله اندکی دارد، بنابراین برای همه مسافران انتخاب مناسبی است، چه آنهایی که برای ماه عسل به این شهر می آیند و چه آنهایی که برای خرید یا کار به کوتای اندونزی بلیط هواپیما تهیه می کنند. این هتل فقط ۵ دقیقه با ساحل فاصله دارد که می توانید همانند ساحل خصوصی استفاده کنید.

امکانات کلی هتل بدروک کوتا بالی


در هتل ۴ ستاره بدروک کوتا شامل ترانسفر فرودگاهی همراه با هزینه است. به خدمات پذیرش ۲۴ ساعته و خدمات راهنمای تور و گردشگری و تبدیل ارز و نگهداری چمدان در قسمت لابی دسترسی خواهید داشت. دسترسی به اینترنت نیز در همه نقاط هتل Bedrock Hotel Kuta Bali امکان پذیر است. همچنین خدماتی نظیر خشکشویی، لباسشویی و اتو نیز با پرداخت هزینه امکان پذیر است. مهمانانی که هنگام خرید بلیط هواپیما بالی این هتل را برای اقامت انتخاب کرده اند توجه داشته باشند که اگر همراه خودتان افرادی با معلولیت جسمانی دارید، جای نگرانی نیست، زیرا برای افراد معلول امکانات خاصی در نظر گرفته شده است. دقت داشته باشید که این هتل اجازه همراه داشتن حیوانات خانگی را به میهمانان نمی دهد. دسترسی به پارکینگ در هتل Bedrock Hotel Kuta Bali به صورت رایگان و با امنیت کامل امکان پذیر است. برای دسترسی به همه طبقات هتل و اتاق ها می توانید از آسانسور استفاده کنید. کارکنان هتل بدروک کوتا بالی به زبان های انگلیسی و اندونزیایی تسلط دارند.

امکانات تفریحی هتل بدروک کوتا بالی


هتل بدروک کوتا بالی شامل دو استخر رو باز و مرکز اسپای تخصصی است. از باشگاه بدنسازی این هتل می توانید به صورت روزانه و رایگان استفاده کنید. در فضای بیرونی هتل نیز می توانید روی صندلی های آفتاب گیری کنار استخر دراز کشیده و ریلکس کنید. در ضمن امکانات باربیکیو همراه با پرداخت هزینه اضافی امکان پذیر است. برای کودکان هم در هتل بدروک کوتا بالی باشگاه مخصوص بازی و استخر مخصوص آماده کرده اند تا کودکان در این قسمت سرگرم شوند. همچنین می توانید از قسمت مربوطه دوچرخه کرایه کنید و در اطراف این هتل با دوچرخه به گشت و گذار بپردازید.

اتاق های هتل بدروک کوتا بالی


هتل بدروک کوتا بالی دارای ۱۵۹ اتاق است که انواع اتاق ها در هتل Bedrock Hotel Kuta Bali عبارتند از اتاق دوبل یا توئین دولوکس، اتاق دوبل یا توئین گرند دولوکس، سوئیت جونییر، سوئیت جونییر با بالکن، اتاق دوبل یا توئین سوپرییر، اتاق سوپرییر دو قسمتی.

امکانات اتاق های هتل بدروک کوتا بالی


یکی از مهم ترین امکانات در اتاق های Bedrock Hotel Kuta Bali می توان به نظافت روزانه به صورت رایگان آن ها اشاره کرد، همچنین امکاناتی نظیر سرویس صبحانه در اتاق، اینترنت وای ‌فای رایگان در همه اتاق ها قابل دسترس است. همه اتاق ‌های هتل مجهز به سرویس بهداشتی اختصاصی، حمام، دوش، وان، حوله، سشوار و تمامی وسایل بهداشتی هستند. همچنین می توانید در اتاق های هتل Bedrock Hotel Kuta Bali از تلویزیون صفحه تخت همراه با شبکه های ماهواره ای و کابلی، یخچال، مینی بار، گاو صندوق استفاده کنید. اتاق ها دارای تهویه مطبوعی هستند و برایتان اقامتی خوش و با آرامش به ارمغان می آورند. علاوه بر موارد ذکر شده اتاق های این هتل مجهز به دودیاب و ضد صدا هستند، اگر شما جزو افراد سیگاری هستید به یاد داشته باشید که نمی توانید در اتاق ها سیگار بکشید و باید به محل های مشخص شده برای افراد سیگاری مراجعه کنید.

رستوران هتل بدروک کوتا بالی


در رستوران هتل می توانید انواع غذاهای آسیایی و اندونزیایی و وسترن سفارش دهید. البته علاوه بر رستوران موجود در داخل هتل برخی از مسافران به رستوران های اطراف هتل می روند؛ در نزدیکی این هتل تعداد زیادی رستوران وجود دارد که به همگی می توانید پای پیاده بروید و بر اساس علاقه تان رستورانی را انتخاب کرده و غذا نوش جان کنید.

فاصله هتل بدروک کوتا بالی تا جاذبه های دیدنی


فاصله هتل بدروک کوتا بالی تا کلیسای کاتولیک فرانسیس: ۲۶۰ متر
فاصله هتل بدروک کوتا بالی تا ساحل جرمن: ۴۵۰ متر
فاصله هتل بدروک کوتا بالی تا پارک آبی واتر بووم: ۱٫۱ کیلومتر
فاصله هتل بدروک کوتا بالی تا پارک گارودا ویشنو: ۱۲٫۴ کیلومتر
فاصله هتل بدروک کوتا بالی تا معبد بالی: ۱۸٫۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است