search
menu

هتل Vesta International Jaipur

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Vesta International Jaipur
امکانات کلی هتل وستا اینترنشنال
امکانات تفریحی هتل وستا اینترنشنال
رستوران هتل وستا اینترنشنال
اتاق های هتل وستا اینترنشنال
امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل وستا اینترنشنال تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Vesta International Jaipur


هتل چهار ستاره و زیبای وستا اینترنشنال در موقعیت مکانی مناسب در شهر جیپور هندوستان واقع شده است و برایتان اقامتی دلنشین فراهم می کنند. این هتل زیبا با امکانات متنوع رفاهی خود همواره گردشگران را به سوی خود جذب می کند و برای سفرهای بعدی و خرید اینترنتی بلیط هواپیما مشتاق می سازد. در هنگام اقامت در این هتل می توانید به جاذبه های توریستی، باغ های شهر و جاهای دیدنی جیپور دسترسی داشته باشید و بی شک اقامتی دلپذیر در انتظارتان است. همچنین ایستگاه قطارشهری در یک کیلومتری هتل Vesta International Jaipur واقع شده و به راحتی می توانید بوسیله این قطار به جاهای مختلف شهر دسترسی داشته باشید و از لحاظ مسافت نیز فاصله ۲۵ دقیقه ای تا فرودگاه دارد.

امکانات کلی هتل وستا اینترنشنال


هتل وستا اینترنشنال با لابی بسیار مجهز و پذیرش ۲۴ ساعته خود آماده ارائه خدمات به گردشگران است. از امکانات کلی این هتل می توان به وجود استخر شنا، اینترنت و پارکینگ رایگان، شاتل فرودگاهی، رستوران و بار اشاره کرد. اگر به پول کشور هندوستان نیاز دارید، به راحتی می توانید در قسمت لابی این هتل تبدیل ارز کنید. در قسمت بیرونی هتل نیز می توانید از منظره زیبای باغ لذت ببرید و از پنجره های اتاق ها چشم انداز زیبایی از باغ محوطه دیده می شود که در اوقات فراغت نیز می توانید در این باغ زیبا به گشت و گذار بپردازید. دقت داشته باشید که در هنگام اقامت در هتل Vesta International Jaipur اجازه بردن حیوانات خانگی را نخواهید داشت. در ادامه معرفی امکانات این هتل می توان به خدماتی مانند نگهداری چمدان، خدمات بلیط، میز تور اشاره کرد. در ادامه بهتر است بدانید که خدمات لباسشویی، خشکشویی و اتو و واکس نیز با پرداخت هزینه مربوطه انجام می گیرد. اگر به قصد سفرکاری به شهر جیپور سفر می کنید، هتل وستا اینترنشنال دارای مرکز تجارت و برگزاری جلسات و ارائه فکس و کپی است. برای گشت و گذار در سطح شهر نیز می توانید از هتل وستا ماشین شخصی کرایه کنید، همچنین برای رفت و آمد به طبقات مختلف هتل نیز می توانید از آسانسور استفاده کنید و پرسنل هتل وستا به زبان های انگلیسی و هندی تسلط دارند. برای افراد با مشکلات جسمانی نیز امکانات خاصی در نظر گرفته شده است.

امکانات تفریحی هتل وستا اینترنشنال


در هتل وستا اینترنشنال استخر روبازی وجود دارد که در سراسر سال باز بوده و برای تمامی سنین مناسب است، همچنین استفاده از این استخر بدون هزینه و رایگان است. علاوه بر استخر در هتل Vesta International Jaipur به باشگاه بدنسازی دسترسی خواهید داشت که دارای به روزترین دستگاه هاست و به طور مرتب می توانید تمرین انجام دهید.

رستوران هتل وستا اینترنشنال


در هتل وستا اینترنشنال رستوران بزرگی دایر است که از طعم غذاهای خوشمزه این رستوران بینهایت لذت خواهید برد و این رستوران به نام The Pavilion and Ricebowl بوده و غذاهای چینی و هندی به صورت بوفه ای و منویی سرو می کند.

اتاق های هتل وستا اینترنشنال


هتل وستا اینترنشنال با ۸۳ اتاق آماده ارائه خدمات به مسافران است؛ انواع اتاق در این هتل عبارتند از اتاق توئین یا دوبل رویال دولوکس، اتاق توئین یا دوبل اکسکیوتیو و سوئیت که براساس تعداد نفراتتان و شرایط اتاق ها و بودجه تان می توانید رزرو کنید.

امکانات اتاق های هتل


هتل Vesta International به عنوان هتلی لوکس در شهر جیپور دارای اتاق هایی مجهز به تهویه مطبوع هوا بوده که به صورت روزانه و رایگان نظافت می شوند. همه اتاق ها در این هتل دارای امکاناتی مانند مینی بار، گاوصندوق، امکانات اتو، یخچال، کتری برقی، میزکار، تلویزیون، تلفن، شبکه های ماهواره ای هستند. اتاق های هتل وستا اینترنشنال با طراحی مدرن و معماری منحصر به فرد و فضای داخلی بزرگ و دلبازشان اقامتی بی نظیر برایتان رقم خواهند زد و برای سفری دوباره به این شهر و اقامت در هتل Vesta International Jaipur مشتاق خواهید شد. در همه اتاق ها به حمام اختصاصی دسترسی خواهید داشت که این حمام ها شامل دوش، توالت فرنگی، سشوار و لوازم بهداشتی است. توجه داشته باشید که اجازه استعمال سیگار در داخل اتاق ها را نخواهید داشت ولی برای افراد سیگاری محل مشخصی در نظر گرفته شده است.

فاصله هتل وستا اینترنشنال تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل وستا اینترنشنال تا کاخ شهر: ۴٫۳ کیلومتر
فاصله هتل وستا اینترنشنال تا قصر ناهارگارا: ۴٫۳ کیلومتر
فاصله هتل وستا اینترنشنال تا جانتار مانتار: ۵ کیلومتر
فاصله هتل وستا اینترنشنال تا بیرلا ماندیر: ۵٫۴ کیلومتر
فاصله هتل وستا اینترنشنال تا کاخ هوا محل: ۵٫۷ کیلومتر
فاصله هتل وستا اینترنشنال تا قلعه آمبر: ۱۲٫۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است