search
menu

هتل Red Fox Hotel Jaipur

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Red Fox Hotel Jaipur
اماکن نزدیک به هتل رد فاکس جیپور

درباره هتل Red Fox Hotel Jaipur


هتل رد فاکس جیپور (Red Fox Hotel Jaipur)، هتلی ۳ ستاره در شهر جیپور هندوستان است که انواع امکانات رفاهی در اختیار مهمانانش قرار می دهد. این هتل در نزدیکی استادیوم ساوای من سینگ (Sawai Mansingh) قرار دارد و در موقعیت مناسبی از شهر واقع شده است. هتل رد فاکس برای مهمانانش خدماتی از قبیل استفاده از پارکینگ را رایگان ارائه می دهد.در این هتل استقبال فرودگاهی برای کسانی که از طریق پرواز به جیپور میروند در نظر گرفته نشده است. اینترنت وای فای در هتل رد فاکس برای همه مهمانان قابل دسترس است، اما قفط می توانند به مدت ۶۰ دقیقه (۱ ساعت) از اینترنت رایگان هتل Red Fox Hotel Jaipur استفاده کنند. برای استفاده بیشتر بایستی هزینه ای را بابت اینترنت بپردازند.
در هتل رد فاکس جیپور برای سرگرمی و رفاه مهمانان امکاناتی نظیر سالن ورزشی و کافی شاپ در نظر گرفته شده است. سالن ورزشی هتل خیلی بزرگ هم نباشد، دارای چندین وسیله ورزشی است که مهمانان می توانند در آن جا تمرین کرده و با استفاده از وسایل ورزشی سلامتی و تندرستی خود را در طول سفر حفظ کنند. در کافی شاپ هتل Red Fox Hotel Jaipur نیز انواع نوشیدنی ها و خوراکی ها برای مهمانان آماده و سرو می شود. علاوه بر این، یک کیوسک سایبری با تعدادی کامپیوتر شبکه ای برای مهمانان فراهم شده تا بتوانند ساعاتی را در این محیط صرف بازی و سرگرمی کنند و حوصله شان سر نرود.
داخل اتاق های مهمان هتل رد فاکس جیپور تمامی آن چه برای یک اقامت راحت لازم است، فراهم شده اند. اتاق های مهمان در هتل Red Fox Hotel Jaipur از دکوراسیون شیک و مدرن برخوردارند و در تمامی اتاق ها امکاناتی چون تلویزیون ال سی دی با کابل شبکه ای، مینی بار، یخچال، قهوه/ چای ساز، میز تحریر، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی و ... وجود دارند. نظافت و تمیزی اتاق ها در حد مناسب و رضایت بخش هستند. اما خدمات خانه داری روزانه به اتاق های مهمان تعلق ندارد. با این حال، خدمات اتاق به تمامی واحدها تعلق می گیرد و اکثر مهمانانی که در هتل رد فاکس جیپور اقامت داشته اند، بسیار احساس خرسندی کرده اند. همچنین، برای مهمانانی که سیگار و دخانیات مصرف نمی کنند، اتاق های مخصوص در نظر گرفته شده که مهمانان می توانند رزرو کنند.
مهمانان می توانند برای صرف وعده های غذایی به رستوران هتل رد فاکس جیپور مراجعه کنند. سه وعده غذای اصلی در رستوران هتل با خوراکی ها متنوع و رنگارنگ برای مهمانان تدارک دیده می شود.
در قسمت لابی هتل، برای رفاه و آسایش هرچه بیشتر مهمانان امکاناتی از قبیل تلویزیون، مبل، سیستم تهویه مطبوع، آسانسور، روزنامه، اتاق مخصوص افراد سیگاری، اتاق چمدان، مرکز تجاری و پذیرش ۲۴ ساعته در نظر گرفته شده اند. علاوه بر این برای مهمانان معلول و کم توان خدمات ویژه ارائه می گردد. از دیگر خدماتی که هتل رد فاکس جیپور به مهمانان ارائه می دهد می توان خدمات تبدیل ارز، فکس، فتوکپی، خدمات میتینگ و برگزاری جلسات، خدمات اتو و خشکشویی، کرایه ماشین و ... را نام برد.این هتل به جاهای دیدنی جیپور هم نزدیک است.
پذیرش ۲۴ ساعته هتل به طور شبانه روزی در هتل فعالیت می کند و به تمامی سوال ها و نیازهای مهمانان در هر ساعتی از شبانه روز پاسخ می دهد. مهمانان در صورت داشتن هرگونه سوال و یا تقاضا می توانند از پرسنل پذیرش راهنمایی بگیرند. پرسنل پذیرش و کارکنان هتل Red Fox Hotel Jaipur بسیار کاردان، مجرب و خوش برخورد هستند و در هر زمینه ای مهمانان را راهنمایی و هدایت می کنند. همچنین، به زبان های انگلیسی و هندو مسلط هستند. مهمانان خارجی می توانند با استفاده از زبان بین المللی انگلیسی با کارکنان هتل ارتباط برقرار کنند. تمام سعی و تلاش کادر هتل رد فاکس جیپور بر این است تا اقامتی راحت و به یاد ماندنی برای مهمانان فراهم کنند.

اماکن نزدیک به هتل رد فاکس جیپور


فاصله هتل رد فاکس جیپور تا پارک تجارت جهانی: ۱٫۸ کیلومتر
فاصله هتل رد فاکس جیپور تا فرودگاه بین المللی جیپور: ۴٫۹ کیلومتر
فاصله هتل رد فاکس جیپور تا دانشگاه راجستان: ۵٫۸ کیلومتر
فاصله هتل رد فاکس جیپور تا معبد بیرلا ماندیر: ۶٫۴ کیلومتر
فاصله هتل رد فاکس جیپور تا موزه هندوستان: ۷٫۲ کیلومتر
فاصله هتل رد فاکس جیپور تا دیوان عالی جیپور: ۷٫۴ کیلومتر
فاصله هتل رد فاکس جیپور تا معبد بیرلا: ۸٫۵ کیلومتر
فاصله هتل رد فاکس جیپور تا سیندی کمپ: ۱۱٫۵ کیلومتر
فاصله هتل رد فاکس جیپور تا کاخ هوا محل (قصر بادها): ۱۱٫۸ کیلومتر
فاصله هتل رد فاکس جیپور تا کاخ شهر جیپور: ۱۲٫۴ کیلومتر
فاصله هتل رد فاکس جیپور تا معبد گاویند دوجی: ۱۲٫۷ کیلومتر
فاصله هتل رد فاکس جیپور تا جال محل جیپور: ۱۷٫۲ کیلومتر
فاصله هتل رد فاکس جیپور تا قلعه آمبر: ۲۰٫۲ کیلومتر




امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت باهزینه
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است