search
menu

هتل Radisson Blu Kaushambi Delhi NCR Ghaziabad

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Radisson Blu Kaushambi Delhi NCR Ghaziabad
انواع اتاق های هتل رادیسون بلو کاوشامبی دهلی و امکانات آن ها
امکانات ورزشی، تفریحی هتل
رستوران های هتل
خدمات و امکانات هتل
فاصله هتل رادیسون بلو کاوشامبی دهلی تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Radisson Blu Kaushambi Delhi NCR Ghaziabad


هتل رادیسون بلو کاوشامبی دهلی هتل ۵ ستاره در دهلی با خدمات و امکاناتی مطابق با استانداردهای بین‌المللی دنیا است که توانسته با ارائه همین خدمات به یکی از برترین هتل های مورد نظر گردشگرانی تبدیل شود که با خرید بلیط هواپیما به دهلی سفر کرده و در این هتل اقامت داشته اند. علاوه بر این خدمات امکانات موقعیت هتل نیز یکی دیگر از دلایل محبوبیت آن بین گردشگران است. جایی که موتور رادیسون بلو قرار گرفته نه تنها نزدیک که بسیاری از جاهای دیدنی دهلی است بلکه در نزدیکی آن ایستگاه مترویی هم قرار گرفته که دسترسی مهمانان به سایر اماکن و مراکز خرید دهلی را آسان خواهد کرد.
بد نیست بدانید که هتل رادیسون بلو یکی از هتل های برند زنجیره ای معروف رادیسون است پس مطمئن باشید با اقامت در این هتل بهترین خدمات هتلداری دنیا را تجربه خواهید کرد.

انواع اتاق های هتل رادیسون بلو کاوشامبی دهلی و امکانات آن ها


رادیسون انواعی از اتاق های سوپریور دابل، دلوکس دابل، اتاق بیزنس کلاس، سوئیت و اتاق های سوپریور روزانه دارد. اتاق های سوپریور روزانه برای استفاده یک روزه و یا ساعتی( حداکثر ۶ ساعت از ۱۰ صبح تا ۷ عصر) هستند. تمامی اتاق‌های هتل Radisson Blu Kaushambi Delhi NCR Ghaziabad دارای فضای نشیمن و مجهز به سیستم تهویه مطبوع و ایستگاه آیپد هستند. برخی از اتاق ها دارای مبلمان و جکوزی در سرویس حمام هستند. حمام خصوصی اتاق ها مجهز به سشوار و لوازم بهداشتی رایگان شده اند. به همه اتاق ها خدمات روم سرویس ارائه می شود. برای مهمانان که روزشان بدون قهوه شب نمی شود دستگاه چای/ قهوه ساز در همه اتاق ها قرار داده شده است.

امکانات ورزشی، تفریحی هتل


هتل رادیسون بلو ۳ استخر روباز و سرپوشیده دارد که یکی از استخر های سرپوشیده آن مناسب کودکان ساخته شده است. هتل دارای باشگاه ورزشی مجهزی است و مهمانانی که در باشگاه هتل Radisson Blu Kaushambi Delhi NCR Ghaziabad فعالیت دارند می توانند از کمک ها و راهنمایی های مربی خصوصی باشگاه استفاده کنند. کلاس های یوگا، کرایه دوچرخه و سالن بیلیارد از جمله امکانات ورزشی هتل هستند. خدمات اسپا و ماساژ برای ریلکس کردن مهمانان وجود دارد و زوج های جوان می توانند از خدمات ماساژ زوجین هتل استفاده کنند. نمایش برنامه های ورزشی زنده و اجرای زنده موسیقی از دیگر امکانات تفریحی هتلند. هتل خدمات زیبایی و مراقبت های پوست و مو را نیز ارائه می دهد که در صورت تمایل می توانید از آن ها استفاده کنید.

رستوران های هتل


هتل دارای چهار رستوران مختلف است که هر یک از آنها انواع غذاهای هندی بین المللی و آسیایی را با استفاده از مواد اولیه تازه تهیه و طبخ می کنند. مهمانانی که رژیم غذایی خاصی مانند گیاه خواری دارند می ‌توانند در رستوران سلطان غذای مطابق با ذائقه خودشان را سفارش و نوش جان کنند.

خدمات و امکانات هتل


دهلی شهر و مقصدی محبوب است که وجود جاذبه های فراوان باعث شده تا گردشگران از نقاط مختلف دنیا با خرید بلیط هواپیما خارجی به این شهر سفر کنند. وجود گردشگران گاهی اوقات مشکلاتی را با خود نیز به همراه دارد به طور مثال ممکن است برای تهیه بلیت یک جاذبه ساعت ها در صفحه ورود آن معطل شوید اما مهمانان هتل رادیسون بلو این معطلی را تجربه نخواهد کرد چرا که کارکنان بخش کانسیرج آن تمامی تلاش خود را به کار می برند تا هماهنگی های مورد نیاز برای رزرو میز در رستوران و یا تهیه جاذبه ها را برای مهمانان انجام دهند. خدمات تهیه بلیط، خدمات تور، خدمات تبدیل ارز، دستگاه خودپرداز بانکی، رمپ ویژه معلولان، صندوق امانات، کرایه اتومبیل، روزنامه و پذیرش ۲۴ ساعته تنها بخشی از خدمات و امکانات این هتل Radisson Blu Kaushambi Delhi NCR Ghaziabad هستند.

فاصله هتل رادیسون بلو کاوشامبی دهلی تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا رستوران کی اف سی: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا دریاچه سانجای: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا بنای یادبود راج گات: ۷.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی گاندی: ۸ کیلومتر
فاصله تا قلعه سرخ یا لال قلعه: ۸.۸ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه همایون دهلی: ۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است