search
menu

هتل Hotel LA New Delhi

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel LA New Delhi
انواع اتاق های هتل ال ای نیو دهلی و امکانات آن ها
رستوران هتل
امکانات ورزشی، تفریحی هتل
امکانات و خدمات هتل
فاصله هتل لا نیو دهلی تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel LA New Delhi


هتل ال ای نیو دهلی از هتل های رده بالا و ۵ ستاره دهلی است که خدمات و امکانات مختلفی مانند رستوران، پارکینگ رایگان و استخر روباز دارد. موقعیت این هتل لاکچری نیز موقعیت بسیار خوبی است. اطراف هتل را فضای سرسبز گرفته و بسیاری از جاهای دیدنی دهلی در فاصله ای حدودا ۱۰ کیلومتری از آن قرار گرفته اند. هتل لانیو که گاها به آن هتل ال ای نیو هم گفته می شود از خدمات خانه داری و نظافت خوبی هم برخوردار است. به ویژه در این ایام شیوع ویروس، هتل لا خدمات نظافت خود را به حداکثر رسانده و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، رعایت فاصله اجتماعی و ایجاد سیستم پرداخت غیر نقدی تلاش می کند تا مهمانانش را دور از ویروس نگه داشته و اقامت خوشی را برایشان رقم بزند.

انواع اتاق های هتل ال ای نیو دهلی و امکانات آن ها


انواع اتاق های هتل پنج ستاره ال ای دهلی شامل اتاق های سوپریور کینگ، دلوکس دابل، کینگ سوئیت و سوپریور تویین هستند. برخی از اتاق ها مانند سوئیت کینگ دارای بالکن اختصاصی اند. به جز بالکن و فضای داخلی اتاق ها نسبت به یکدیگر تفاوت چندانی نداشته و خدمات امکانات ارائه شده در آن ها مشترک است. همه اتاق ها دارای میز تحریر، تلویزیون صفحه تخت، کمد لباس و حمام اختصاصی هستند. در تمامی اتاق ها سیستم تهویه مطبوع تعبیه شده است و خدمات روم سرویس با آن ها ارائه می شود.

رستوران هتل


مهمانانی که در هتل Hotel LA New Delhi اقامت دارند، صبحشان را با صبحانه مقوی که به صورت بوفه سرو شده آغاز کرده و در ادامه می توانند از مجموعه ای از انواع غذاهای کانتیننتال، ایتالیایی و انگلیسی نوش جان کنند. مهمانی که دارای رژیم های غذایی خاصی مانند گیاهخواری هستند نگران نباشند این هتل غذای گیاهی، حلال و بدون گلوتن را در صورت درخواست در اختیارشان قرار خواهد داد.

امکانات ورزشی، تفریحی هتل


هتل ال ای برای مهمانان خود باشگاه ورزشی مجهز در نظر گرفته و با استخدام مربی خصوصی تلاش کرده تا مهمانانش حرکات ورزشی را در درست ترین حالت ممکن انجام داده و به دور از آسیب های ورزشی باشند. از باشگاه ورزشی که بگذریم هتل دو استخر سرپوشیده و روباز هم دارد که یکی از آن ها مناسب کودکان است. مهمانان در محوطه سرسبز هتل Hotel LA New Delhi امکان پیاده روی را دارند و از طرفی برای رفاه مهمانان امکانات باربیکیو در فضای هتل ایجاد شده که با پرداخت کمی هزینه می توانید از آن استفاده کنید. به جز این ها برای کودکان نیز زمینه بازی مخصوص و شبکه پخش تلویزیونی کودکان فراهم شده است. سونا، جکوزی، اسپا و خدمات ماساژ از دیگر امکانات تفریحی هتلند.

امکانات و خدمات هتل


مهمانانی که قصد خرید بلیط هواپیما و سفر به هند را دارند، با اقامت در هتل ال ای نیو دهلی از خدمات چک این/ چک اوت اختصاصی، خدمات تور، خدمات تبدیل ارز، کرایه خودرو، خدمات برای معلولان، اتاق های بدون سیگار، صندوق امانات و غیره استفاده خواهند کرد. برای میتینگ ها و همایش های تامین هتل سالن همایش دارد و اگر به دنبال رزرو رستوران و یا هماهنگی های مختلفی خواننده تهیه بلیط مکانی خاص هستید می ‌توانید از خدمات کانسیرج Hotel LA New Delhi استفاده کنید. کارکنان هتل به زبان انگلیسی آشنا هستند و پذیرش آن به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به مهمانان است

فاصله هتل لا نیو دهلی تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا دانشگاه تکنولوژیک دهلی: ۷.۲ کیلومتر
فاصله تا مارکت الکترونیکی غفار: ۹.۶ کیلومتر
فاصله تا بازار کارول باغ: ۹.۷ کیلومتر
فاصله تا عمارت راشتراپاتی بهاوان: ۱۲.۵ کیلومتر
فاصله تا رصدخانه جانتار مانتار: ۱۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد جامع دهلی: ۱۳.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است