search
menu

هتل Sky Tower Hotel Batumi

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sky Tower Hotel Batumi
اماکن نزدیک به هتل اسکای تاور باتومی

درباره هتل Sky Tower Hotel Batumi


هتل اسکاری تاور باتومی یکی از هتل های ۵ ستاره لوکس با منظره ی خیره کننده است. اگر دوست دارید در شهر باتومی با منظره طلوع خورشید در انتهای دریای سیاه روز خود را شروع کنید هتل اسکای تاور بهترین انتخاب برای شماست زیرا این هتل مدرن که در کنارساحل دریای سیاه قرار دارد و امکانات تفریحات ساحلی را برایتان فراهم می کند.
تنها ۵۰ متر آن طرف تر از هتل اسکای تاور باتومی، دریاچه آرداگانی زیبا و مناظر طبیعی اطرالفش قرار گرفته که به زیبایی‌های این هتل می‌افزاید این دریاچه زیبا دارای فواره‌های بلند است که در نور روز با رنگین کمانی که از آن شکل می‌گیرد خود نمایی می‌کند در شب‌ها هم صدای آب در سکوت شب آرامش را به ارمغان می‌آورد. معماری بیرونی هتل مانند استوانه‌ای شیشه ای می‌باشد تا دید سراسر از ممناظر طبیعی را به مهمانانش هدیه دهد. اتاق‌های این هتل همگی مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون، مینی بار، میزکار،حمام و سشوار به همراه تمام لوازم بهداشتی است. اینترنت Wi-Fi نیز به صورت رایگان در سراسر هتل در دسترس است. از دیگر خدمات هتل که برای رفاه بیشتر مسافران فراهم شده است می‌توان به صندوق امانات، نظافت روزانه آسانسور و خدمات اتاق اشاره کرد. برای راحتی شما امکان صرف صبحانه دراتاق نیز امکان پذیراست.
امکانات و خدماتی درهتل برای افراد ناتوان حرکتی ارائه می شود تا آن‌ها هم بتوانند همانند افراد عادی اقامت دلپذیری را تجربه کنند. در این میان می‌توان اشاره‌ای کرد به سرویس ‌های بهداشتی هتل که به خوبی برای این افراد بهینه شده اند. در و پارک ساحلی نزدیک هتل علاوه بر امکاناتی برای بهره‌مندی بزرگسالان از آفتاب گرم باتومی، فضای سبزی برای بازی کودکان نیز در نظر گرفته شده است. اگر یک روز پرهیاهو و شلوغ را پشت سر گذاشتید مرکز اسپا و ماساژ هتل اسکای تاور به خوبی می‌تواند انرژی از دسترفته رابه شما باز گرداند. همچنین اگر طرفدار ورزش در طول روز هستید، سالن ورزشی هتل در اختیار شما است. علاوه‌براین کلاس‌های یوگا نیز دراین هتل برگذار می‌شود.
رستوران هتل Sky Tower Hotel Batumi با تنوعی از غذاهای محلی و اروپایی آماده پذیرایی از مهمانان هتل می‌باشد. کارمندان هتل به صورت ۲۴ ساعته در بخش پذیرش مستقر هستند تا پاسخگوی سوالات مهمانان باشند.
نزدیکترین فرودگاه به هتل اسکار تاور فرودگاه بین‌المللی باتومی می‌باشد که امکان رفت‌وآمد به آن از طریق شاتل فرودگاهی فراهم شده البته در قبال پرداخت هزینه‌ اضافی.

اماکن نزدیک به هتل اسکای تاور باتومی


آکوا پارک باتومی تا هتل اسکای تاور: ۹۰۰ متر
دلفیناروم تا هتل اسکای تاور باتومی:۱.۳ کیلومتر
موزه انسان‌شناسی باتومی هتل اسکای تاور باتومی: ۱.۹ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است