search
menu

هتل Prime Hotel Batumi

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Prime Hotel Batumi
فاصله هتل تا جاهای دیدنی

درباره هتل Prime Hotel Batumi


هتل پرایم باتومی(Prime Hotel) در فاصله‌ی ۱۵ دقیقه‌ای از کرانه‌های دریای سیاه با امکانات و خدماتی مختلف قرار دارد که آغوش گرم خود را به روی میهمانان باز کرده است. تک تک اتاق‌های هتل پرایم باتومی دارای سیستم تهویه مطبوع هستند و برای سرگرمی میهمانان تلویزیون نیز در اتاق‌ها تعبیه شده است. همچنین اتاق‌های هتل پرایم برخلاف بسیاری از هتل‌ها یخچال نیز دارند. حمام‌های خصوصی هتل نیز با صندل و لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، آسایش بیشتری را برای میهمانان به همراه خواهند داشت. کف اتاق های هتل به خوبی با کفپوش‌هایی پوشیده شده است تا تداعی کننده گرما و صمیمیت خانه باشد.
وعده‌های غذایی در رستوران هتل سرو می‌شوند که مجموعه‌ای کم نظیر و خوشمزه را از انواع غذاهای گرجستانی و اروپایی را ارائه می‌دهد. علاوه بر این غذای کودک و منوی مخصوص افراد رژیمی در دسترس است. همچنین تعداد بیشماری از کافه‌ها و رستوران نیز در چند قدمی هتل پرایم باتومی قرار دارند که میهمانان در صورت تمایل می‌توانند سری به آن‌ها بزنند.
پذیرش هتل پرایم به صورت بیست و چهار ساعته پاسخگوی میهمانان و راهنمای آنان خواهد بود. وای فای و پارکینگ رایگان دیگر خدمات هتل Prime Hotel Batumi هستند. برای راحتی بیشتر مسافران امکان اجاره خودرو نیز فراهم شده است. بد نیست بدانید بسیاری از میهمانان، هتل پرایم را به عنوان بهترین هتل برای اقامت دونفره انتخاب کرده‌اند. نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل پرایم فرودگاه بین المللی باتومی است که در فاصله ۲.۴ کیلومتری هتل قرار دارد. که از طریق تاکسی تنها ۷ دقیقه تا هتل فاصله است. هتل با داشتن امکاناتی چون فکس، فتوکپی و اتاق جلسات گزینه‌ی مناسبی برای سفرهای کاری شما به شهر باتومی است.

فاصله هتل تا جاهای دیدنی


فاصله تا آکواپارک باتومی: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه مردم شناسی باتومی: ۲ کیلومتر
فاصله تا میدان اروپا:۳ کیلومتر
فاصله تا برج الفبا: ۳.۶ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (رایگان)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است