search
menu

هتل Piazza Four Colours Batumi

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Piazza Four Colours Batumi
امکانات عمومی هتل پیازا فور کالرز باتومی
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل پیازها فور کالرز باتومی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Piazza Four Colours Batumi


هتل پیازا فور کالرز هتلی ۴ ستاره در شهر باتومی گرجستان است. این هتل موقعیت جغرافیایی بسیار عالی داشته و برای سفرهای دونفره گزینه مناسبی به شمار می‌رود. با انتخاب این هتل در هنگام خرید بلیط هواپیما می‌توانید سفری خاطره‌انگیز و به‌یادماندنی را برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید. همان‌طور که می‌دانید شهر باتومی یکی از شهرهای مشهور در کشور گرجستان است و سالانه از مسافران زیادی میزبانی می‌کند و قرارگیری این هتل در مرکز شهر باتومی جزو مزیت‌های آن به شمار می‌رود، زیرا حدوداً ۲۰۰ متر تا دریای سیاه فاصله دارد که همین امر موردتوجه توریست‌ها و گردشگران قرار می‌گیرد. سایر جاهای دیدنی در شهر باتومی عبارت‌اند از بلوار باتومی، پارک آبی آکوا، موزه‌های باتومی، کلیساهای باتومی، مجسمه علی و نینو و چندین جای دیگر که بازدید از همه این‌ها به گردشگران شهر باتومی توصیه می‌شود. همچنین فرودگاه باتومی با ۶ کیلومتر فاصله و فرودگاه کوتایسی با ۱۲۰ کیلومتر فاصله از هتل Piazza Four Colours Batumi واقع‌شده‌اند که از طریق شاتل فرودگاهی به هر دو فرودگاه می‌توانید دسترسی داشته باشید. البته لازم به ذکر است که برای بهره‌مندی از این خدمات باید درخواست ارائه دهید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری، پذیرش ۲۴ ساعته، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تهویه مطبوع کننده هوا و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل پیازا فور کالرز باتومی


اینترنت وای فای به‌صورت رایگان در تمامی نقاط این هتل قابل‌دسترس است. در لابی این هتل با بخش پذیرش روبرو خواهید شد که به‌صورت شبانه‌روزی در حال ارائه خدمات هستند، همچنین مینی مارکت و بار نیز انواع نوشیدنی و خوراکی را برای مسافران سرو می‌کنند. درصورتی‌که در حین اقامت در این هتل به فکس و کپی نیاز داشته باشید، با خیال راحت می‌توانید به بخش بیزینس مراجعه کرده و علاوه بر بهره‌مندی از این امکانات می‌توانید جلسات کاری و کنفرانس‌هایتان را برگزار کنید. اتاق چمدان و مغازه سوغاتی فروشی نیز در لابی هتل Piazza Four Colours Batumi دایر شده‌اند تا مسافران در صورت لزوم به این بخش‌ها مراجعه کنند. به یاد داشته باشید که این هتل پارکینگ ندارد و باید از خیابان و محوطه به‌عنوان پارکینگ استفاده شود. در صورت نیاز به پول رایج کشور گرجستان می‌توانید به قسمت تبدیل ارز و صرافی مراجعه کنید. ممکن است تا زمان فرارسیدن ساعت پروازتان وسایل و چمدان‌هایتان را در هتل قرار دهید که در این صورت می‌توانید به اتاق چمدان موجود در لابی این هتل بسپارید. کارکنان در این مجموعه بسیار مجرب و کارآزموده هستند و در فراهم کردن اقامتی خوش و به‌یادماندنی تلاش می‌کنند. همه این کارکنان به زبان‌های انگلیسی، گرجی و روسی تسلط داشته و با خوش‌رویی از مهمانان استقبال می‌کنند.

امکانات تفریحی هتل


برای کودکان و بزرگ‌سالان زمین‌بازی سرپوشیده در این هتل تعبیه‌شده است که در این بخش انواع سرگرمی وجود دارد. برای استفاده از این امکانات باید هزینه مجزا پرداخت کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های موجود در هتل فور کالرز عبارت‌اند از اتاق دوبل استاندارد، اتاق سینگل استاندارد، اتاق دوبل کامفورت، اتاق تریپل استاندارد، اتاق خانواده و اتاق دوبل با بالکن. توجه داشته باشید که استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها ممنوع بوده و مسافران باید این مورد را رعایت کنند. در داخل همه اتاق‌ها حمام اختصاصی مجهز تعبیه‌شده است. از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های هتل Piazza Four Colours Batumi می‌توان به کمد لباس، سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، سیستم سرمایشی و گرمایشی، فرش، کاناپه تخت شو، میز کار، تلویزیون و تلفن اشاره کرد. لازم به ذکر است که تمامی طبقات این هتل از طریق آسانسور قابل‌دسترسی هستند، بدین‌جهت همه مسافران می‌توانند در هر طبقه از این هتل اتاق رزرو کنند.

رستوران هتل


رستوران موجود در این هتل انواع غذاهای اروپایی و گرجی را به‌صورت منویی و سرویس به مسافران ارائه می‌دهند.

فاصله هتل پیازها فور کالرز باتومی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کلیسای جامع مادر مقدس: ۶۰۰ متر
فاصله تا مجسمه علی و نینو: ۸۵۰ متر
فاصله تا موزه مردم‌شناسی: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا بلوار باتومی: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا ساحل باتومی: ۴.۸ کیلومتر
امکانات هتل
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است