search
menu

هتل Old Batumi Hotel

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Old Batumi Hotel
امکانات عمومی هتل اولد باتومی
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اولد باتومی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Old Batumi Hotel


هتل اولد در شهر باتومی واقع‌شده است. این هتل زیبا چهار ستاره بوده و به دلیل دارا بودن ساحل اختصاصی در میان گردشگران از اهمیت زیادی برخوردار است. همچنین وجود شاتل فرودگاهی سبب دسترسی آسان به فرودگاه بین‌المللی شهر باتومی می‌شود، به‌طوری‌که فاصله بین فرودگاه تا این هتل حدوداً پنج کیلومتر است که با پرداخت هزینه مجزا می‌توانید از شاتل فرودگاهی بهره‌مند شوید. موقعیت جغرافیایی هتل Old Batumi Hotel به‌قدری خوب است که به‌وسیله تور گردشگری می‌توانید به جاذبه‌های دیدنی و گردشگری مشهور شهر باتومی مانند بلوار باتومی، موزه‌های باتومی، کلیساهای باتومی و پارک آبی آکوا و مجسمه علی و نینو دسترسی آسانی داشته باشید. فاصله این هتل تا ساحل حدوداً یک دقیقه است و اینکه محوطه هتل را باغ بسیار زیبایی فراگرفته است. امکانات مشهور در داخل هتل اولد باتومی عبارت‌اند از اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، رستوران، اتاق‌های ضد سیگاری، روم سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها و بار.

امکانات عمومی هتل اولد باتومی


از میان امکانات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به بخش پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد. همچنین روم سرویس همراه با اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط این هتل قابل‌دسترس است. در لابی می‌توانید از اتاق چمدان بهره‌مند شوید و تا زمان فرارسیدن ساعت پروازتان وسایل و چمدان‌هایتان را به این قسمت بسپارید. برای تهیه پول رایج کشور گرجستان می‌توانید به صرافی موجود در لابی سر بزنید و اینکه خدمات باربری در این هتل دایر شده و بدون نیاز به درخواست وسایلتان را به اتاقتان حمل می‌کنند. همچنین در صورت لزوم به اتوکشی و لباسشویی خشک‌شویی می‌توانید به قسمت مربوطه در لابی هتل Old Batumi Hotel مراجعه کنید و با پرداخت هزینه مجزا از این خدمات بهره‌مند شوید.
این هتل زیبا پارکینگ نداشته و مسافرانی که به‌وسیله ماشین شخصی سفر می‌کنند، باید به محوطه‌ها و خیابان‌های اطراف بروند. ممکن است برخی از مسافران به دلیل کار عازم شهر باتومی می‌شوند که در این صورت در هنگام خرید بلیط هواپیما با رزرو این هتل خیالشان از محل برگزاری جلسات کاری‌شان آسوده خواهد بود، زیرا در مرکز بیزینس می‌توانید از اتاق جلسه و کنفرانس همراه با خدماتی مانند فکس و فتوکپی بهره‌مند شوید. پرسنل به زبان‌های انگلیسی، گرجی و روسی تسلط دارند و در فراهم کردن اقامتی خوش و به‌یادماندنی در حال تلاش‌اند. ممکن است برخی از مسافران به‌وسیله ویلچر حرکت کنند که در این صورت امکانات رفاهی مناسبی برایشان در نظر گرفته‌شده است. در لابی بخشی به‌عنوان مینی مارکت برای تهیه مواد غذایی و لوازم موردنیاز تعبیه‌شده است و اینکه برای رفت‌وآمد در میان طبقات می‌توانید سوار آسانسور شوید. سالن آرایش و زیبایی نیز برای ارائه خدمات متنوع در خدمت مسافران هستند.

امکانات تفریحی هتل


ازجمله خدمات سرگرم‌کننده و تفریحی در این هتل علاوه بر ساحل می‌توان به پارک آبی اشاره کرد که با مجهزترین سرسره‌ها و تفریحات لحظات خوشی را برای مسافران رقم می‌زنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در داخل هتل اولد عبارت‌اند از اتاق تریپل با بالکن، اتاق دوبل با تراس، اتاق توئین دلوکس، اتاق سینگل با چشم‌انداز دریا، اتاق دوبل مخصوص بزرگ‌سال و یک کودک است. اتاق‌های موجود در داخل هتل Old Batumi Hotel ضد آلرژی بوده و اقامتی همراه آرامش را تجربه خواهید کرد. همچنین هر یک از اتاق‌های موجود در این هتل شامل سیستم تهویه هوا، میز کار، تلویزیون، حمام اختصاصی، تختخواب‌های استاندارد و بالکن با چشم‌انداز زیبایی از شهر هستند. هر یک از اتاق‌ها امکاناتی نظیر کتری برقی دارند، همچنین در برخی از اتاق‌ها که دارای بالکن هستند، چشم‌انداز زیبایی از دریا را می‌توانید تماشا کنید. امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های این هتل عبارت‌اند از مینی بار، عایق صدا، سیستم سرمایشی و گرمایشی، امکانات اتوکشی، فرش، یخچال، میز غذاخوری، کاناپه تخت شو، فضای نشیمن.

رستوران هتل


در رستوران این هتل وعده صبحانه را به‌صورت سلف‌سرویس همه‌روزه در هنگام صبح سرو می‌کنند.

فاصله هتل اولد باتومی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کلیسای جامع مادر مقدس: ۵۰۰ متر
فاصله تا مجسمه علی و نینو: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه مردم‌شناسی باتومی: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا بلوار باتومی: ۲ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آکوا باتومی: ۵.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است