search
menu

هتل آپارتمان Mari Apartment Batumi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان Mari Apartment Batumi
فاصله تا جاهای دیدنی

درباره هتل آپارتمان Mari Apartment Batumi


هتل آپارتمان ماری باتومی در شهر باتومی گرجستان و نزدیکی جاذبه‌های زیبای دلفیناریوم باتومی، مجسمه علی و نینو و قلعه پترا قرار دارد. امکانات خوب این هتل شامل اینترنت وای فای رایگان، بالکن و چشم انداز زیبای شهر و کوهستان از پنجره اتاق‌ها هستند که برای مهمانان نیز مهم و جذاب تلقی می‌شوند.
تمامی اتاق‌های مهمان در هتل آپارتمان ماری باتومی دارای سیستم تهویه مطبوع بوده و ۲ اتاق خواب با تخت‌هایی بزرگ، کمدلباس، بالکن، تلویزیون صفحه تخت به همراه کانال‌های ماهواره‌ای، یک سرویس بهداشتی خصوصی و حمام در آن‌ها وجود دارند. همچنین دارای آشپزخانه‌ای است مجهز به صندلی کودک، میز ناهارخوردی، گازرومیزی،فر، یخچال، ماشین‌ظرفشویی، ماکروویو، چای‌ساز و ظروف کامل آشپزخانه. لازم به ذکر است سرویس‌های بهداشتی دارای حوله لباسی،دمپایی، سشوار و لوازم بهداشتی است. مهمانانی که می‌خواهند لوازم سفرشان را سبک‌تر کنند، می‌توانند به جای آن که حوله و ملحفه با خود به همراه داشته باشند و آن‌ها را با پرداخت هزینه اضافی از هتل دریافت کنند. اقامت در این هتل برای مهمانانی که به صورت خانوادگی سفر کرده و قصد صرفه جویی در هزینه‌های سفر دارند، اقامتگاه مناسبی است. امکانات هتل برای افراد ناتوان و استفاده کنندگان از ویلچر بهینه شده تا بتوانند همانند افراد عادی اقامت دلپذیری را تجربه کنند. از بالکن اتاق‌های هتل می‌توانید از منظره و دیدی که به خیابان، شهر، جاهای دیدنی و کوه دارد لذت ببرید. چنان‌که دوری از حیوان خانگی‌تان برای‌تان دشوار است، نگران نباشید؛ در هتل آپارتمان ماری باتومی حیوان خانگی آزاد و کاملا رایگان است.

همچنین هتل mari batumi apartment hotel با دارا بودن امکاناتی چون تخت ، بازی و متاب مخصوص کودکان و حتی پریزهایی که برای کودکان ایمنی شده‌اند انتخاب مناسبی برای سفرهای خانوادگی به همراه کودکان است. در فاصله نه چندان دور از هتل می‌توانید از ساحل زیبای باتومی که بهترین مکان برای شنا، ورزش‌های آبی، غذاهای دریایی و تماشای غروب خورشید است، دیدن کنید. برای رفاه بیشتر مسافران، هتل پارتمان ماری باتومی امکاناتی چون مغازه خرید سوغاتی، آرایشگاه زنانه و مردانه تدارک دیده است. فرودگاه بین‌المللی باتومی نزدیکترین فرودگاه به هتل است. فراموش نکیند از دلفیناروم و بسیاری از مکان و جاذبه‌های گردشگری این شهر که در فاصله نه چندان دور از هتل قرار دارند دیدن کنید.

فاصله تا جاهای دیدنی


فاصله تا ساحل باتومی: ۰.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه مردم شناسی باتومی: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا میدان اروپا: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا برج الفبا: ۲.۴ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (رایگان)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است