search
menu

هتل Hotel Royal Palace Batumi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Royal Palace Batumi
امکانات عمومی هتل رویال پالاس باتومی
امکانات تفریحی هتل
انواع اتاق و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل رویال پالاس باتومی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Royal Palace Batumi


هتل باکیفیت رویال پالاس در شهر باتومی قرار دارد. این هتل در موقعیت جغرافیایی خوبی واقع‌شده و دسترسی آسانی به جاهای دیدنی و گردشگری مانند بلوار باتومی، باغ گیاه شناسی باتومی و تله کابین آرگو باتومی دارد. هتل رویال پالاس به دلیل دارا بودن شاتل فرودگاهی به راحتی می‌توانید به فرودگاه دسترسی داشته باشید. در هنگام تصمیم به خرید بلیط هواپیما انتخاب هتل رویال پالاس در شهر باتومی مطمئناً انتخاب خوبی خواهد بود. با اقامت در این هتل در عرض ۳ دقیقه پیاده‌روی به دریای سیاه دسترسی خواهید داشت. برای رفتن به ایستگاه‌های اتوبوس و قطار شهری از هتل Hotel Royal Palace Batumi حدوداً ۱۰ کیلومتر فاصله وجود دارد و فرودگاه باتومی نیز با ۳ کیلومتر فاصله از این هتل از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به استخر شنای روباز، اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، اتاق‌های خانواده، شاتل فرودگاهی، رستوران، اتاق‌های ضد سیگاری، روم سرویس، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها و صبحانه اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل رویال پالاس باتومی


پارکینگ این مجموعه اختصاصی بوده و به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار داده می‌شود، استفاده از این پارکینگ نیازی به رزرو قبلی ندارد. اینترنت وای فای نیز در تمامی نقاط هتل قابل‌دسترس است. در لابی این هتل در بخش پذیرش به صورت شبانه‌روزی فعالیت دارند. همچنین در لابی هتل Hotel Royal Palace Batumi برای تهیه لوازم ضروری می‌توانید به مینی مارکت مراجعه کنید. سایر امکانات ارائه‌شده در این هتل عبارت‌اند از اتاق چمدان و خدمات باربری. میهمانان با اقامت در این هتل می‌توانید از تورهای گردش به صورت رایگان بهره‌مند شوند و از جاذبه‌های دیدنی و تاریخی بازدید کنند. میز تور گردشگری نیز برای معرفی جاهای دیدنی شهر باتومی در لابی هتل دایر شده است. فکس و فتوکپی نیز در بخش بیزینس این هتل زیبا انجام می‌گیرد. پرسنل نیز همگی مجرب بوده و با خوش‌رویی با مسافران برخورد می‌کنند، همگی به زبان‌های انگلیسی، گرجی و روسی صحبت می‌کنند. همچنین در این هتل امکان کرایه اتومبیل نیز وجود دارد تا به وسیله آن به گشت‌وگذار بروید. برای دسترسی به تمامی طبقات نیز آسانسور تعبیه‌شده است، بنابراین در هر طبقه از هتل که مایل باشید اتاقتان را رزرو کنید.

امکانات تفریحی هتل


استخر شنای روباز در هتل رویال پالاس دایر بوده و برای تمامی رده‌های سنی مناسب است، فقط توجه داشته باشید که استفاده از این استخر رایگان و به صورت فصلی است. همچنین در بخش سلامتی نیز می‌توانید انواع ماساژ را دریافت کنید و در سونا به آرامش برسید. لازم به ذکر است که استفاده از خدمات مربوط به اسپا در هتل Hotel Royal Palace Batumi با هزینه مجزا انجام می‌گیرد. سایر فعالیت‌های سرگرم‌کننده در این هتل می‌توان به کرایه دوچرخه، تورهای دوچرخه‌سواری، تورهای پیاده‌روی، بدمینتون اشاره کرد.

انواع اتاق و امکانات آن‌ها


اتاق‌های این مجموعه به سبک کلاسیک بوده و انواع گوناگونی دارند که عبارت‌اند از اتاق دوبل استاندارد، اتاق توئين استاندارد، اتاق خانواده، سوئيت با بالکن با دو اتاق خواب و دو پذیرایی، اتاق تریپل استاندارد و اتاق کوادروپل. در هریک از اتاق‌ها می‌توانید از امکاناتی نظیر مینی بار، تلویزیون و حمام اختصاصی مجهز بهره‌مند شوید. از پنجره اتاق‌ها می‌توانید چشم‌انداز بی‌نظیری از کوه و شهر را تماشا کنید. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های هتل Hotel Royal Palace Batumi عبارت‌اند از کمد لباس، چای‌ساز و قهوه ساز، سیستم تهویه مطبوع هوا، کتری برقی، میز غذاخوری، میز کار، فضای نشیمن، کاناپه تخت شو، یخچال، سیستم سرمایشی و گرمایشی و لوازم بهداشتی و شستشو. در داخل اتاق‌ها نمی‌توانید سیگار بکشید.

رستوران هتل


رستوران موجود در این هتل نیز انواع غذاهای اروپایی و محلی را در هر سه وعده غذایی سرو می‌کند. این رستوران مدرن بوده و از طعم غذاهای سرو شده لذت خواهید برد. همچنین به دلیل دایر بودن روم سرویس می‌توانید انواع نوشیدنی و خوراکی را سفارش داده و در اتاقتان میل کنید.

فاصله هتل رویال پالاس باتومی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک آبی آکوا باتومی: ۵۰۰ متر
فاصله تا موزه مردم‌شناسی باتومی: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا مجسمه مدیا: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا قلعه گونیو: ۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است