search
menu

هتل Hotel N16 Batumi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel N16 Batumi
امکانات کلی هتل ان ۱۶ باتومی
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ان ۱۶ باتومی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel N16 Batumi


هتل ان ۱۶ باتومی با فاصله ۸۰۰ متری از ساحل عمومی، گزینه‌ای ایده‌آل برای گردشگران این شهر است. باتومی در حاشیه دریای سیاه قرار دارد و از شهرهای محبوب کشور گرجستان به شمار می‌رود. علاقه‌مندان به شهرهای ساحلی از اقامت در شهر باتومی لذت خواهند برد. Hotel N16 با نزدیکی به مهم‌ترین جاذبه‌های دیدنی باتومی از جمله مجسمه علی و نینو و پارک آبی آکوا باتومی انتخابی مناسب برای اقامت است. همچنین با اقامت در هتل سه ستاره ان ۱۶ دسترسی راحتی به سیستم حمل‌ونقل عمومی و مرکز شهر خواهید داشت. کلیساهای باتومی از قدمت بسیاری برخوردار هستند و بازدید از آن‌ها یکی از تفریحات مورد علاقه گردشگران است. از طرفی، بازدید از موزه‌های باتومی می‌تواند شما را به میزان زیادی با فرهنگ کهن گرجستان آشنا نماید. با خرید آنلاین بلیط هواپیما سفرمارکت به راحتی می‌توانید به این شهر جذاب سفر کنید.

امکانات کلی هتل ان ۱۶ باتومی


هتل N16 ساختمان ۴ طبقه زیبایی دارد. بسیاری از امکانات لازم برای یک اقامت راحت در این هتل برای مهمانان فراهم شده است. اینترنت رایگان و پرسرعت در دسترس است تا ارتباط راحتی با خانواده و دوستانتان داشته باشید. تیم حرفه‌ای و مجرب هتل ان ۱۶ نهایت همکاری را با مهمانان دارند. با آشنایی با زبان انگلیسی به راحتی می‌توانید با کارکنان هتل صحبت کنید. هتل ان ۱۶ پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و طبق مقررات این هتل، افراد بالای ۵ سال بزرگ‌سال محسوب می‌شوند. فرودگاه بین‌المللی باتومی در ۵ کیلومتری هتل قرار دارد، با تاکسی به راحتی می‌توانید خود را به محل اقامتتان برسانید. پذیرش این هتل ۲۴ ساعته است. از امکانات دیگر هتل می‌توان کپسول آتش‌نشانی، دوربین مداربسته در مناطق مشترک و سیستم اعلام حریق را نام برد. با توجه به خدمات نظافت روزانه، نیازی به نگرانی بابت تمیزی اتاق‌ها نیست. توجه داشته باشید که ورود حیوانات خانگی به هتل Hotel N16 Batumi ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


هتل ان ۱۶ دارای ۸ اتاق شیک و دنج است. فضای اتاق‌ها آرام‌بخش و مناسب برای استراحت است. چشم‌انداز زیبایی از شهر یا دریا از تراس اتاق‌ها مشاهده می‌شود. چندین نوع واحد اقامتی موجود است و با توجه به سلیقه و تعداد هم‌سفران می‌توانید اقدام به رزرو اتاق مورد نظرتان نمایید. تنوع واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق تویین یا دوبل با منظره شهر، اتاق استاندارد دوبل یا تویین با بالکن و سوئیت با تراس است. برای راحتی مهمانان عزیز برخی از اتاق‌ها دارای نشیمن هستند. سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، مینی‌بار، یخچال، سرویس بهداشتی و سشوار از دیگر امکانات اتاق‌ها به شمار می‌روند. لازم به ذکر است برخی از واحدهای اقامتی هتل Hotel N16 Batumi دارای ظرفیت پذیرش نفر اضافه هستند و سرویس اضافه در صورت درخواست به مهمانان ارائه می‌شود. طبیعتا سرویس اضافی هزینه اضافی در پی دارد.

امکانات تفریحی هتل


بسیاری از گردشگران باتومی به دلیل سواحل زیبای این شهر اقدام به خرید آنلاین بلیط هواپیما باتومی می‌کنند. نزدیکی به ساحل مزایای بسیاری دارد که نمی‌توان نادیده‌اش گرفت. با اقامت در هتل ان ۱۶ گرجستان، سفری سرشار از تفریحات آبی، قدم زدن در ساحل، شنا و لذت بی‌پایان تماشای دریا خواهید داشت. با قدم زدن در اطراف هتل می‌توانید از دیگر جاهای دیدنی باتومی بازدید نمایید.

رستوران هتل


صبحانه در هتل ان ۱۶ باتومی به صورت سلف‌سرویس ارائه می‌شود. با توجه به موقعیت مکانی هتل، رستوران‌ها و کافه‌های متعددی در نزدیکی هتل قرار دارند که می‌توانید برای صرف ناهار یا شام انتخابشان نمایید. رستوران‌های گریل تاون و پانوراما باتومی در چند قدمی هتل Hotel N16 Batumi قرار دارند و گزینه‌های خوبی برای چشیدن طعم منحصربه‌فرد غذاهای گرجی هستند.

فاصله هتل ان ۱۶ باتومی تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا تله‌کابین آرگو باتومی: ۴۰۰ متر
فاصله تا کلیسای جامع مادر مقدس: ۵۰۰ متر
فاصله تا مجسمه علی و نینو باتومی: ۵۰۰ متر
فاصله تا برج الفبا: ۷۰۰ متر
فاصله تا ساحل عمومی باتومی: ۸۰۰ متر
فاصله تا کولونید باتومی: ۸۰۰ متر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است