search
menu

هتل Hotel Eurasia Batumi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Eurasia Batumi
فاصله تا جاهای دیدنی

درباره هتل Hotel Eurasia Batumi


هتل اوراسیا (Hotel Eurasia)، در شهر زیبا و ساحلی باتومی قرار دارد. این هتل تا مرکز شهر باتومی به اندازه ۲۵ دقیقه پیاده روی و تا ساحل دریای سیاه به اندازه ۵ دقیقه پیاده روی فاصله دارد. در این هتل دسترسی به اینترنت وای فای رایگان امکان پذیر است و برای مهمانانی که با خودروی شخصی‌شان سفر می‌کنند، پارکینگ رایگان در نظر گرفته شده است. هتل اوراسیا باتومی دارای تراس به همراه امکاناتی برای باربیکیو و فضایی برای پیک‌نیک است. همچنین، پذیرش ۲۴ ساعته هتل به طور شبانه روزی آماده ارائه هرگونه خدمات به مهمانان می‌باشد.

دکوراسیون اتاق‌های مهمان در هتل اوراسیا از رنگ‌های گرم و به سبک کلاسیک طراحی شده است. در تمامی اتاق‌ها سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، یخچال و سرویس بهداشتی خصوصی وجود دارند. در فصل تابستان، رستوران‌های اطراف هتل انواع غذاهای خوشمزه گرجستانی و محلی را تهیه کرده و به مهمانان ارائه می‌دهند. در بار نیز انواع نوشیدنی‌های متنوع سرو می‌شوند. علاوه بر این، مهمانان می‌توانند از خدمات کرایه ماشین و گشت و گذار شهری که توسط هتل ارائه می‌گردد، بهره‌مند شوند. برای رفاه بیشتر مسافران، هتل اوراسیا باتومی امکاناتی چون اجاره خودرو، آسانسور، صندوق امانات، آرایشگاه مردانه و زنانه، پاسخگویی ۲۴ ساعته، نظافت روزانه، انبار نگهداری چمدان، شاتل فرودگاهی فراهم کرده است. از جمله مزیت‌های برتر هتل اوراسیا سوئیت‌های ماه‌عسل برای زوج‌ها و امکانات رفاهی بسیار خوب در اتاق‌های VIP است که همگی موجبات آسایش کامل مهمانان را فراهم می‌کند. هتل
Eurasia batumi hotel امکاناتی چون زمین و محوطه بازی، کالسکه و استخر مخصوص کودکان را در اختیار خانواده‌هایی می‌گذارد که دارای فرزند کوچک هستند. برای تجربه یک سفر به یادماندنی‌تر از شهر باتومی می‌توانید از امکانات تفریحی هتل مانند زمین تنیس، زمین بدمینتون، تور دوچرخه سواری و پیاده‌روی برای لذت بیشتر استفاده کنید.

فاصله تا جاهای دیدنی


فاصله تا ساحل باتومی: ۴۰۰ متر
فاصله تا آکواپارک باتومی: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا دریای سیاه: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه مردم شناسی باتومی: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا برج الفبا: ۳.۶ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی رایگان
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است