search
menu

هتل Hotel Dream Batumi

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Dream Batumi
امکانات عمومی هتل دریم باتومی
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل دریم باتومی تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Dream Batumi


هتل دریم باتومی از هتل‌های خوب و اقتصادی در شهر باتومی است که دارای ۲ ستاره است. این هتل را می‌توان از جمله هتل‌هایی معرفی کرد که برای اقامت چند روزه گردشگران می‌تواند انتخاب مناسبی باشد، زیرا هم دارای فضای داخلی ساده‌ و مناسبی است و هم دارای امکانات خوب و در سطح قابل قبولی است. کارکنان هتل بسیار خوش برخورد هستند و از این نظر نیز می‌تواند سبب آسایش شما شود. هتل Hotel Dream Batumi با فرودگاه بین المللی باتومی تقریبا ۵ کیلومتر فاصله دارد. یکی از بهترین راه‌ها برای سفر به باتومی رزرو آنلاین بلیط هواپیما است و می‌تواند راه خوبی برای سفر به باتومی باشد. اقامت در این شهر می‌تواند با بازدید از جاهای دیدنی باتومی مانند: آکواریوم باتومی، مجسمه علی و نینو، باغ گیاه شناسی، موزه باستان شناسی و ... برای شما جذاب‌تر نیز شود.

امکانات عمومی هتل دریم باتومی


این هتل کوچک ولی با امکانات مناسب شرایط خوبی برای اقامت شما فراهم آورده‌است که می‌توانید در آن احساس راحتی و آسایش داشته‌باشید. در ابتدا سخن خود را با تراس بسیار خوب هتل شروع می‌کنیم، این بخش همه آن چیزی است که شما می‌توانید برای یک دورهمی بسیار جذاب از آن انتظار داشته‌باشید. علاوه بر این قسمت، کافه هتل نیز می‌تواند نوشیدنی‌های متنوع برای شما آماده کند. از موارد مهم دیگر وجود اینترنت رایگان است که برای کاربران آن در تمام بخش‌های هتل ارائه می‌شود. اگر در این سفر خودرو شخصی را با خود به همراه دارید باید بدانید که این هتل برای شما پارکینگ ارائه نمی‌دهد و این بسیار نکته مهمی است که باید قبل از رزرو این هتل به آن توجه داشته‌باشید. امکانات بهداشتی خوبی نیز برای مسافران قابل ارائه است که شامل لاندری، اتو و خشکشویی است. برای اینکه مسافران هیچ نگرانی از بابت محدودیت زمانی با در ارتباط بودن با هتل نداشته‌باشند، پذیرش بصورت ۲۴ ساعتهآماده پاسخگویی به مهمانان است. در خود هتل Hotel Dream Batumi یک مینی مارکت وجود دارد تا خریدهای خود را به راحتی از آن انجام دهید. یک محیط خاص و مجزا برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده‌است تا اگر خواستند در این بخش سیگار بکشند زیرا سیگار کشیدن در سایر بخش‌های مشترک و عمومی هتل ممنوع است. تهویه مطبوع و وسایل گرمایشی و سرمایشی نیز برای ایجاد فضایی دلنشین برای مسافران بوجود آمده‌است. اگر می‌توانید به زبان انگلیسی صحبت کنید اصلا نگران نباشید زیرا به راحتی می‌توانید با همه کارکنان هتل با این زبان ارتباط برقرار کنید. برای آشنا شدن با سایر امکانات هتل به ویژه در اتاق‌های هتل، بهتر است تا ادامه متن همراه سفر مارکت باشید.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل Hotel Dream Batumi دارای شرایط بسیار خوبی برای اقامت هستند و بدون شک در طول چند روز اقامتتان احساس راحتی خواهید کرد. این واحدها دارای کف پوش هستند و محیط اتاق‌ها بسیار تمیز است. دیوارهایی به رنگ سفید و ساده در اتاق‌ها وجود دارد که آرامش را برای شما دو چندان می‌کند. تلویزیون روی دیوار تمام اتاق‌ها نصب شده‌است و می‌توانید برای سرگرمی هر چه بیشتر کانال‌های مختلف تلویزیون را تماشا کنید. وسایل گرمایشی و سرمایشی داخل اتاق‌های این هتل نیز وجود دارد تا شرایط اقامتی را برای شما آسانتر و دلپذیرتر سازد. داخل اتاق‌ها فضای نشیمن نیز وجود دارد که می‌تواند در این قسمت با هم اتاقی خود دورهمی داشته‌باشید. اینترنت در اتاق‌ها نیز قابل دسترسی است و برای استفاد از آن نیازی نیست تا هزینه اضافی پرداخت کنید. انواع اتاق‌های هتل که می‌توانید در آن اقامت کنید شامل:
• اتاق سه نفره
• اتاق دو نفره با بالکن
• اتاق خانوادگی با بالکن
• اتاق دو نفره معمولی
• اتاق تویین با دو تخت تک نفره

رستوران هتل


هتل رستوران ندارد و غذا بصورت روم سرویس به اتاق‌ها ارائه می‌شود. همچنین از پذیرش هتل می‌توانید کمک بخواهید تا آدرس و نشانی رستوران‌های نزدیک را به شما بدهند.

فاصله هتل دریم باتومی تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه باستان شناسی باتومی: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا مجسمه علی و نینو: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا ساحل باتومی: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آکوا باتومی: ۳.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است