search
menu

هتل Hotel Bloom Batumi

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل HOTEL BLOOM Batumi
امکانات عمومی هتل بلوم باتومی
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بلوم باتومی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل HOTEL BLOOM Batumi


هتل مشهور بلوم در شهر باتومی گرجستان قرار دارد. این هتل مجهز به شاتل فرودگاهی است که همین مورد سبب می‌شود تا دسترسی آسانی به فرودگاه بین‌المللی باتومی داشته باشید، بدین‌جهت با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل خودتان را برای سفری بی‌نظیر و به‌یادماندنی آماده کنید. هتل بلوم با موقعیت قرارگیری بسیار خوب خود در شهر باتومی از طرفداران زیادی برخوردار است و در طول سال مملو از مسافر می‌شود، مخصوصاً زوج‌های جوان علاقه زیادی به اقامت در این هتل دارند. شما نیز با انتخاب این هتل برای اقامت به وسیله تور گردشگری می‌توانید به گشت‌وگذار بپردازید و حدوداً سه دقیقه تا ساحل مسیر پیاده دارید که موردتوجه مسافران و توریست‌های زیادی قرار می‌گیرد. ازجمله جاهای دیدنی نزدیک به هتل HOTEL BLOOM Batumi می‌توان به جنگل پترا و فواره نپتون اشاره کرد. همچنین مسجد جامع باتومی نیز در نزدیکی این هتل واقع‌شده است. علاوه بر موارد گفته‌شده، با اقامت در این هتل می‌توانید از جاذبه‌های دیدنی مانند مجسمه علی و نینو و کلیسای جامع مادر مقدس بازدید کنید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ، اتاق‌های خانواده، شاتل فرودگاهی، اتاق‌های ضد سیگاری، روم سرویس، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل بلوم باتومی


در لابی این هتل به‌صورت شبانه‌روزی فعالیت دارند و در هنگام اقامت در این هتل زیبا می‌توانید از خدماتی مانند روم سرویس و اتاق چمدان در لابی بهره‌مند شوید. از میان امکانات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان اشاره کرد که در سراسر هتل قابل‌دسترس است. پارکینگ هتل بلوم به‌صورت پارکینگ عمومی بوده و در محلی نزدیک به آن واقع‌شده است، توجه داشته باشید که نیازی به رزرو این هتل ندارید اما برای بهره‌مندی از آن باید به‌صورت روزانه هزینه پرداخت کنید. از امکانات مربوط به بیزینس می‌توان به فکس و کپی اشاره کرد. همچنین خدمات باربری برای بالا بردن و پایین آوردن وسایل و چمدان‌هایتان در این هتل دایر شده است. کارکنان این مجموعه بسیار کارآزموده بوده و همگی به زبان‌های انگلیسی، گرجی و روسی تسلط دارند و با خوش‌رویی از مهمانان استقبال کرده و در فراهم کردن اقامتی به‌یادماندنی تلاش می‌کنند. برای بالا رفتن و دسترسی به طبقات هتل HOTEL BLOOM Batumi می‌توانید سوار آسانسور شوید، بدین‌جهت مسافرانی که مشکلات حرکتی و جسمانی دارند، با خیال راحت می‌توانند در هر طبقه از این هتل اتاق رزرو کنند. لازم به ذکر است که محلی مربوط به افراد سیگاری در لابی این هتل به دور از سایر مسافران تعبیه‌شده است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


واحدهای اقامتی در این هتل شامل سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، مینی بار، کتری برقی، میز کار و حمام اختصاصی مجهز به وان هستند. انواع اتاق‌های موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق دوبل با چشم‌انداز باغ، اتاق دوبل با بالکن، اتاق خانواده با بالکن، اتاق توئین استاندارد. با اقامت در اتاق‌های این هتل چشم‌انداز بی‌نظیری از محوطه باغ، شهر، کوه و حیاط‌خلوت مقابل چشمانتان خواهد بود. از سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های هتل HOTEL BLOOM Batumi می‌توان به گاوصندوق، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کتری برقی، میز غذاخوری، فضای نشیمن، بالکن با مبلمان اشاره کرد. در هنگام اقامت در این هتل استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها ممنوع است. در همه اتاق‌ها می‌توانید از تختخواب‌های استاندارد بهره‌مند شوید.

رستوران هتل


میهمانان با اقامت در هتل بلوم باتومی می‌توانند از صبحانه سلف‌سرویس بهره‌مند شوند.

فاصله هتل بلوم باتومی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کلیسای جامع مادر مقدس باتومی: ۴۰۰ متر
فاصله تا موزه مردم‌شناسی: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا مجسمه علی و نینو: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا بلوار باتومی: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آکوا باتومی: ۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است