search
menu

هتل Hilton Batumi

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hilton Batumi
امکانات عمومی هیلتون باتومی
امکانات رفاهی هتل
امکانات و خدمات جانبی هتل
اماکن نزدیک به هتل هیلتون باتومی

درباره هتل Hilton Batumi


هتل هیلتون باتومی از هتل‌های ۵ ستاره و بی نظیر شهر باتومی است که محیط شگفت انگیز و خدمات منحصر به فردش، خاطرات خوشی برای مهمانانش رقم می‌زند. این هتل اتاق‌هایی را در خود گنجانده که روبرو شدن با هر یک از آنها، تک تک مهمانانش را که با خرید بلیط هواپیما به باتومی سفر کرده اند مات و مبهوت می‌کند.

امکانات عمومی هیلتون باتومی


از ساده‌ترین امکانات مثل سیستم تهویه مطبوع، حمام، تلویزیون صفحه تخت، چایساز و مینی بار گرفته تا امکاناتی مثل حمام اختصاصی همراه با دوش و وان، بالکن رو به دریا و صندوق امانات، همگی با کیفیت بی نظیری در اتاق‌های مدرن و لوکس هتل هیلتون باتومی فراهم آورده شده‌اند. جالب است بدانید که با اقامت در برخی از اتاق‌های هتل Hilton Batumi، امکان میل کردن صبحانه‌ای مفصل و دلچسب نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت. یکی از نکات جالبی که در مورد این هتل عنوان می‌شود، موقعیت مکانی بسیار خوب آن است که دسترسی مهمانان به مرکز شهر و تعدادی از اماکن پر بازدید را آسان می‌کند. نکته بسیار جالب دیگری که درباره هتل هیلتون باتومی وجود دارد، آزاد بودن ورود حیوانات خانگی به محیط داخلی اقامتگاه است. بدین ترتیب شما می‌توانید حتی در سفر به باتومی هم حیوان خانگی‌تان را در کنار خود داشته باشید.

امکانات رفاهی هتل


هتل هیلتون باتومی یک گزینه ایده‌آل برای گردشگرانی است که علاقه وافری به ورزش و فعالیت‌های بدنی دارند. برای مثال، مهمانان این هتل می‌توانند در ساعات مختلفی از شبانه روز به انجام دوچرخه سواری با استفاده از دوچرخه‌های رایگان هتل، فعالیت در زمین بازی، ورزش در سالن مجهز به بی نظیر اقامتگاه و شنا در استخر سرپوشیده مشغول شوند. شکی نیست که بعد از انجام این فعالیت‌ها، مراجعه به مرکز اسپا و لذت بردن از سونا و سرویس ماساژ، لذت اقامت شما را صدچندان خواهد کرد. ناگفته نماند که شما برای مطالعه و فعالیت‌های ذهنی نیز می‌توانید به کتابخانه ساکت و آرام هتل هیلتون باتومی مراجعه فرمایید. رستوران و کافی شاپ هتل هیلتون باتومی دیگر مکان‌هایی هستند که مهمانان را مجذوب خود می‌کنند. کافیست شما منوی این مکان‌ها را بخوانید و فضای آنها را لمس کنید تا کلا خیال بازگشت به اتاق خودتان یا رفتن به نقاط مختلف شهر را از سر بیرون برانید. مهمانان هتل هیلتون و دارندگان بلیط هواپیما باتومی می‌توانند از دستگاه‌های فکس و فتوکپی نیز در این اقامتگاه بهره مند شوند.

امکانات و خدمات جانبی هتل


برخورداری از سرویس رایگان اینترنت بی سیم نیز دیگر مزیت جذاب اقامت در هتل هیلتون محسوب می‌شود. شاید تنها ایراد هتل Hilton Batumi، رایگان نبودن پارکینگ در این هتل باشد که البته هزینه پارک کردن خودرو در پارکینگ‌ها و خیابان‌های نزدیک اقامتگاه معمولا چندان زیاد نمی‌شود. اگر در سفر به شهر زیبای باتومی مهمان هتل هیلتون شدید، حتما از سرویس‌های اتو، خشکشویی و لباسشویی این اقامتگاه هم استفاده نمایید تا همانطور که محیط هتل با نظافت روزانه، تر و تمیز و شیک است، لباس‌های شما نیز آراسته باشند.
یک نکته حائز اهمیت دیگر هم این که اقامت در این هتل، کار شما برای تبدیل ارزهای خودتان را بسیار آسوده خواهد کرد. زیرا صرافی هتل هیلتون همواره حضوری فعال و موثر در آن دارد. دستگاه واکس کفش، سرویس حمل و نقل به فرودگاه، سرویس تحویل روزنامه، اتاق سیگار و پذیرش ۲۴ ساعته نیز هر یک، مزایایی هستند که هتل هیلتون در اختیار شما قرار می‌دهد تا اقامت شما در این مکان به خاطره‌ای فراموش نشدنی در ذهنتان تبدیل شود.

اماکن نزدیک به هتل هیلتون باتومی


فاصله تا ساحل باتومی: ۵۰ متر
فاصله تا دریای سیاه: ۱۵۰ متر
فاصله تا موزه باستان شناسی باتومی: ۸۰۰ متر
فاصله تا میدان اروپا: ۹۰۰ متر
فاصله تا دروازه کولونادس: ۱٫۱ کیلومتر
فاصله تا مجسمه علی و نینو: ۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است