search
menu

هتل Green Villa Batumi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Green Villa Batumi
امکانات کلی هتل گرین ویلا باتومی
انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گرین ویلا باتومی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Green Villa Batumi


هتل گرین ویلا باتومی تنها دو دقیقه با ساحل عمومی باتومی فاصله دارد. باتومی شهر ساحلی زیبایی است که بر کرانه دریای سیاه قرار گرفته است. سواحل زیبا و تفریحات آبی از مهم‌ترین دلایل خرید آنلاین بلیط هواپیما باتومی و سفر به این شهر زیبا هستند. هتل گرین ویلا با نزدیکی به مهم‌ترین جاذبه‌های دیدنی باتومی از جمله پارک آبی آکوا یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت به شمار می‌رود. این هتل با موقعیت مکانی بی‌نظیرش گزینه‌ای مناسب برای سفرهای تفریحی و کاری است. با اقامت در این هتل اوقات لذت‌بخشی را سپری خواهید کرد. Green Villa از هتل‌های مقرون به صرفه باتومی به شمار می‌رود و انتخابی عالی برای کسانی است که دوست دارند در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند.

امکانات کلی هتل گرین ویلا باتومی


در هتل گرین ویلا طیف وسیعی از امکانات و امتیازات برای مهمانان فراهم شده است. اینترنت رایگان و پرسرعت امکان ارتباط راحت با دوستانتان را برایتان فراهم می‌سازد. پذیرش گرین ویلا ۲۴ ساعته است و در این قسمت خدمات تور، ارائه‌ی فاکتور، چک‌این/اوت خصوصی، چک‌این/ اوت سریع، اتاق چمدان و خودپرداز ارائه می‌شود. برای گردش در شهر و بازدید از جاهای دیدنی باتومی می‌توانید از خدمات اجاره خودرو استفاده نمایید. این هتل دارای سالن زیبایی است و خدمات آرایشی و پیرایشی در آن ارائه می‌شود. از امکانات دیگر گرین ویلا می‌توان فکس، فتوکپی، کپسول آتش‌نشانی، دوربین مداربسته، سیستم اعلام حریق و دزدگیر اشاره کرد. گرین ویلا باتومی پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و هزینه اقامت افراد بالای ۱۸ سال تمام‌بها محاسبه می‌شود. کارکنان هتل Green Villa Batumi با مسئولیت‌پذیری و خوش‌رویی تمام برای ایجاد محیطی آرام برای مهمانان تلاش می‌کنند. گرین ویلا از هتل‌های چندزبانه باتومی است و به زبان‌های گرجی، روسی، ترکی و انگلیسی در این هتل صحبت می‌شود. برای خرید نیازی به بیرون رفتن از هتل نیست و می‌توانید از فروشگاه داخل هتل اقلام موردنیازتان را تهیه نمایید. توجه داشته باشید که استعمال سیگار در نواحی مشترک ممنوع است و برای این منظور باید به اتاق سیگار تشریف ببرید. ناگفته نماند خدمات نظافت روزانه رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات اتو و لاندری استفاده نمایید. فرودگاه بین‌المللی باتومی در ۵ کیلومتری هتل قرار دارد و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات شاتل فرودگاهی استفاده نمایید. ورود حیوانات خانگی به هتل گرین ویلا ممنوع است.

انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها


گرین ویلا دارای ۱۰ اتاق ساده و راحت است. تنوع واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق استاندارد تویین، اتاق استاندارد تریپل، اتاق کلاسیک دوبل با بالکن، اتاق کلاسیک دوبل، اتاق کلاسیک تویین، اتاق اقتصادی تویین، اتاق سوپریور تویین با منظره دریا، اتاق دلوکس دوبل با منظره دریا، سوئیت خانواده، سوئیت کویین، اتاق دوبل با بالکن، اتاق سینگل و اتاق استاندارد تویین با منظره دریا است. تمامی امکانات لازم برای اقامت راحت داخل اتاق‌ها گنجانده شده است. از امکانات داخل اتاق‌های هتل Green Villa Batumi می‌توان به یخچال، مینی‌بار، میز، سیستم گرمایش، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون پلاسما، حمام، سرویس بهداشتی و دمپایی اشاره کرد. توجه داشته باشید که واحدهای اقامتی این هتل ظرفیت پذیرش نفر اضافه ندارند و لازم است هنگام انتخاب هتل دقت نمایید.

امکانات تفریحی هتل


یکی از مهم‌ترین جذابیت‌های اقامت در گرین ویلا نزدیکی به ساحل است. در هر زمانی که تمایل داشته باشید می‌توانید در ساحل قدم بزنید و از تماشای زیبایی‌های دریا حظ ببرید. مبلمان فضای روباز امکان استراحت در تراس هتل را برایتان مهیا می‌کند.

رستوران هتل


صبحانه به صورت سلف‌سرویس ارائه می‌شود و شامل طیف وسیعی از خوراکی‌های خوشمزه است. رستوران‌های فراوانی در نزدیکی هتل قرار دارند که برای صرف ناهار و شام می‌توانید به آن‌ها سر بزنید. رستوران هارت آف باتومی و باچو کمتر از ۵۰۰ متر با هتل فاصله دارند و گزینه‌های مناسبی برای چشیدن طعم بی‌نظیر غذاهای گرجی هستند.

فاصله هتل گرین ویلا باتومی تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا فواره نپتون: ۳۰۰ متر
فاصله تا کلیسای جامع مادر مقدس: ۵۰۰ متر
فاصله تا مجسمه علی و نینو باتومی: ۶۰۰ متر
فاصله تا برج الفبا: ۶۰۰ متر
فاصله تا از ساحل عمومی: ۷۰۰ متر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است