search
menu

هتل Era Palace Hotel Batumi

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Era Palace Hotel Batumi
امکانات کلی هتل ارا پالاس باتومی
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ارا پالاس باتومی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Era Palace Hotel Batumi


هتل ارا پالاس باتومی خدمات و امکانات بسیار خوبی در اختیار میهمانان عزیز قرار می‌دهد. باتومی دومین شهر بزرگ گرجستان و پایتخت جمهوری خودمختار آجارا است که در ساحل دریای سیاه در جنوب غربی گرجستان واقع شده است. این هتل دارای ۸ طبقه بوده و در یکی از خیابان‌های مرکزی شهر باتومی واقع شده است. مراکز خرید و سرگرمی زیادی در نزدیکی هتل وجود دارد. این هتل در فاصله ۱۵۰ متری از ساحل واقع شده است. برای رسیدن به اسکله تنها ۵ دقیقه زمان نیاز دارید تا از بلوار باتومی پیاده‌روی کنید. موزه باستان شناسی باتومی، پارک معجزه و دلفیناریوم باتومی از جاذبه‌های گردشگری نزدیک هتل به شمار می‌آیند که توجه گردشگران بسیاری را به سوی خود جلب کرده‌اند. ایستگاه قطار باتومی در ۹ کیلومتری هتل قرار دارد. برای پیمودن فاصله فرودگاه بین المللی باتومی تا هتل ۳۰ دقیقه زمان نیاز دارید. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به باتومی را داشته باشید، هتل Era Palace Hotel Batumi گزینه ایده‌آلی برای اقامت به حساب می‌آید.

امکانات کلی هتل ارا پالاس باتومی


پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات است. پارکینگ در هتل وجود دارد. اینترنت بی سیم رایگان در سراسر هتل در دسترس است. انبار چمدان و صندوق امانات نیز از خدمات این هتل به شمار می‌آیند. یکی از مزایای اقامت در هتل Era Palace Hotel Batumi این است که می‌توانید حیوانات خانگی خود را به همراه خود به داخل هتل بیاورید. کشیدن سیگار در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نشود. برای رفتن به طبقات بالاتر می‌توانید از آسانسور استفاده کنید.
این هتل دارای سونا، استخر سرپوشیده و تجهیزات بدنسازی است که برای میهمانان کاملا رایگان است. برای میهمانانی که دارای ناتوانی جسمانی هستند خدمات ویژه‌ای در نظر گرفته شده است تا آن‌ها نیز همانند سایر افراد اقامت راحتی در این هتل داشته باشند. هتل دارای محیطی شیک، دلنشین و تمیز است و خدمات خانه‌داری هر روز در آن انجام می‌شود. یک سالن کنفرانس در طبقه هشتم وجود دارد و خدمات فکس و فتوکپی در دسترس است. در طبقه دوم می‌توانید بیلیارد بازی کنید و نوشیدنی‌های مختلف را امتحان کنید. علاوه بر خدماتی که در بالا به آن‌ها اشاره شد، خدماتی همچون خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز با هزینه اضافی انجام می‌گیرد. پرسنل هتل ارا پالاس باتومی به زبان انگلیسی، ترکی و روسی مسلط بوده و با خوشرویی از میهمانان استقبال می‌کنند. ورود به هتل از ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل Era Palace Hotel Batumi عبارتند از:
• اتاق خانوادگی
• سوئیت
• اتاق دبل استاندارد
• سوئیت جونیور
• اتاق توئین بزرگ
• اتاق سه تخته
این هتل دارای ۵۷ اتاق راحت است. اتاق‌ها مجهز به سیستم گرمایش و تهویه مطبوع هستند. می‌توانید از وای فای رایگان، تلویزیون با کانال‌های تلویزیونی کابلی و ماهواره‌ای، تلفن مستقیم، مینی بار، حمام، لوازم بهداشتی و لوازم ضروری استفاده کنید. برای ایمنی، یک آشکارساز دود و یک قفل الکترونیکی درب نصب شده است. اتاق‌ها دارای بالکن هستند. سرویس اتاق و صبحانه در اتاق در صورت درخواست ارائه می‌شود.

رستوران هتل


صبحانه کانتیننتال هر روز صبح در رستوران هتل سرو می‌شود. برای وعده ناهار و شام می‌توانید به رستوران هتل Era Palace Hotel Batumi مراجعه کنید. میهمانان همچنین می‌توانند در بار هتل با انواع نوشیدنی‌های خوشمزه از خودشان پذیرایی کنند.

فاصله هتل ارا پالاس باتومی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه باستان شناسی باتومی: ۷۰۰ متر
فاصله تا بنای یادبود مدیا: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا فواره نپتون: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا مسجد باتومی: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آکوا باتومی: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا تله کابین آرگو: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا برج الفبا: ۱.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است