search
menu

هتل Castello Mare Hotel and Wellness Resort Batumi

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Castello Mare Hotel & Wellness Resort Batumi
فاصله تا جاهای دیدنی

درباره هتل Castello Mare Hotel & Wellness Resort Batumi


هتل کاستلو مار (Castello Mare Hotel &Wellness Resort)، در کنار دریا واقع شده و از سه ساختمان تشکیل شده است. این هتل زیبا در شهر ساحلی باتومی، دارای ساحل اختصاصی است و یک استخر بزرگ دارد که به دریای سیاه راه پیدا می‌کند. این امکانات بی‌نظیر در هتل کاستلو مار برای تجربه سفری تابستانی و اقامتی راحت و دلچسب فوق‌العاده هستند.
از دیگر امکانات قابل توجه و تفریحی این هتل استخر سرپوشیده، خدمات اسپا، زمین تنیس و باشگاه بدنسازی هستند. تمامی واحدهای موجود در هر سه ساختمان هتل کاستلو مار از منظره و چشم‌انداز آبی رنگ و زیبای دریا برخوردار هستند. اتاق‌های این هتل دکوراسیون مدرن دارند و داخل همه واحدها سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه‌تخت و سرویس بهداشتی خصوصی وجود دارند. برای راحتی مهمانان نیز، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان در نظر گرفته شده است. اگر با حیوان خانگی خود سفر می‌کنید نگران نباشید زیرا ورود این حیوانات دوست داشتنی به هتل کاستلو مار باتومی در قبال پرداخت هزینه آزاد می‌باشد.
از جمله مزیت‌های برتر هتل کاستلو مار باتومی سوئیت‌های ماه‌عسل برای زوج‌ها، امکانات رفاهی بسیار خوب در اتاق‌های VIP و اتاق‌های ویژه بیماران مبتلا به آلرژی است که همگی موجبات آسایش کامل مهمانان را فراهم می‌کند. این هتل با داشتن امکاناتی چون فکس، فتوکپی و اتاق جلسات گزینه‌ی مناسبی برای سفرهای کاری شماست. برای رفاه بیشتر مسافران، هتل کاستلو مار باتومی امکاناتی چون اجاره خودرو، آسانسور، صندوق امانات، آرایشگاه مردانه و زنانه، پاسخگویی ساعته، نظافت روزانه، انبار نگهداری چمدان، صرافی، شاتل فرودگاهی، خودپرداز، خشکشویی و اتوکشی فراهم کرده است.
برخی از اتاق‌ها دارای بالکن یا تراس هستند. تمام وعده‌های غذایی به صورت منوی انتخابی یا سلف سرویس بوفه‌ای در رستوران هتل Castello Mare Hotel&Wellness Resort Batumiبرای مهمانان سرو می‌شوند. همچنین، یک بار در هتل وجود دارد که انواع نوشیدنی‌های متنوع را آماده و ارائه می‌کند. این هتل در فاصله ۱۹ کیلومتری از شهر باتومی قرار گرفته است.

فاصله تا جاهای دیدنی


فاصله تا قلعه پترا: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا مجسمه علی و نینو: ۱۴.۱ کیلومتر
فاصله تا پارک میراکل: ۱۴.۱ کیلومتر
فاصله تا برج الفبا: ۱۴.۲ کیلومتر
فاصله تا آکوا پارک باتومی: ۱۷.۱ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است