search
menu

هتل Blue Star Batumi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Blue Star Batumi
امکانات کلی هتل بلو استار باتومی
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بلو استار باتومی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Blue Star Batumi


هتل بلو استار باتومی تنها یک دقیقه پیاده‌روی تا ساحل عمومی این شهر فاصله دارد. شهر باتومی که بر کرانه دریای سیاه قرار گرفته است از مهم‌ترین مقاصد گردشگری گرجستان به شمار می‌رود. بسیاری از علاقه‌مندان به شهرهای ساحلی با خرید بلیط هواپیما باتومی به این شهر زیبا سفر می‌کنند. نزدیکی به جاهای دیدنی باتومی از جمله پارک آبی آکوا از ویژگی‌های مثبت اقامت در بلو استار باتومی است. با ده دقیقه رانندگی از Blue Star Batumi به مرکز شهر خواهید رسید؛ باتومی دارای مراکز خرید متنوعی است که بازدیدشان خالی از لطف نخواهد بود. مجموعه بلو استار باتومی دارای ۲ ساختمان ۲۵ طبقه و یک ساختمان ۳۴ طبقه است و امتیازات ویژه‌ای در آن‌ها برای مهمانان فراهم شده است. با اقامت در این مجموعه سفر خاطره‌انگیزی در انتظارتان خواهد بود. بلو استار باتومی بسیار مناسب برای سفرهای خانوادگی است.

امکانات کلی هتل بلو استار باتومی


برای گذراندن یک تعطیلات ایده‌آل امکانات متنوعی نیاز است که همه‌ی آن‌ها در هتل بلو استار باتومی برای مهمانان فراهم شده است. کادر حرفه‌ای و مجرب هتل، مسلط به زبان‌های انگلیسی، روسی، گرجی و آلمانی هستند و نهایت همکاری را با مهمانان دارند. پذیرش هتل آپارتمان بلو استار ۲۴ ساعته است. قسمت پذیرش خدمات اتاق چمدان، خودپرداز و فاکتور ارائه می‌کند. بلو استار پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است. از امکانات اساسی دیگر این هتل می‌توان دوربین مداربسته در مناطق مشترک، کپسول آتش‌نشانی، سیستم اعلام حریق، دزدگیر و صندوق امانات را نام برد. لازم به ذکر است با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات نظافت روزانه و اتو برخوردار شوید. ورود حیوانات خانگی به هتل Blue Star Batumi مجاز است و ممکن است هزینه اضافی بابتش دریافت شود. ناگفته نماند نزدیک‌ترین فرودگاه به این هتل، فرودگاه بین‌المللی باتومی است که در ۳ کیلومتری هتل قرار دارد و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات شاتل فرودگاهی استفاده نمایید.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


مجموعه بلو استار باتومی دارای چندین آپارتمان مجزا است؛ همه این واحدها چشم‌انداز زیبایی از دریا و کوه را برای مهمانان به نمایش می‌گذارند. تنوع واحدهای اقامتی بلو استار شامل آپارتمان دلوکس چهار نفره، آپارتمان سه نفره و آپارتمان یک خوابه است. فضای آپارتمان‌ها مدرن و دل‌باز است. امکانات داخل واحدها شامل تلویزیون صفحه تخت، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، اتو، حمام، سرویس بهداشتی، حوله، دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان است. تمام واحدها دارای یک آشپزخانه مجهز، با امکاناتی مثل یخچال، اجاق‌گاز، ماشین ظرف‌شویی، ماکروویو، میز غذاخوری، قهوه‌ساز، کتری برقی و لوازم ‌پخت‌وپز هستند. آپارتمان‌های هتل Blue Star Batumi دارای ظرفیت پذیرش نفر اضافه نیستند و لازم است هنگام انتخاب واحد موردنظرتان دقت نمایید. لازم به ذکر است برای کودکان زیر ۲ سال گهواره به صورت رایگان ارائه می‌شود.

امکانات تفریحی هتل


مهم‌ترین جذابیت بلو استار باتومی فاصله ۱۰۰ متری با دریای سیاه است. با اقامت در بلو استار سفرتان پر از قدم‌زدن در ساحل، تفریحات آبی و تماشای بی‌پایان دریا خواهد بود. صندلی‌های مخصوصی و آفتاب‌گیر برای علاقه‌مندان به حمام آفتاب تدارک دیده شده است. بازی تنیس از دیگر گزینه‌هایی است که در حین اقامتتان در بلو استار می‌توانید تجربه‌اش نمایید. اگر پس از گردش در شهر احساس خستگی کردید، خدمات اسپا و ماساژ هتل Blue Star Batumi سرحالتان خواهد کرد.

رستوران هتل


لوازم آشپزی داخل آپارتمان‌ها قرار دارند و خودتان در هر زمانی که تمایل داشتید می‌توانید دست به کار شوید و غذای مورد علاقه‌تان را تهیه نمایید. البته این مجموعه دارای یک رستوران باکیفیت است که انواع غذاهای محلی و بین‌المللی در آن سرو می‌شود. با توجه به موقعیت مکانی هتل بلو استار باتومی گزینه‌های دیگری هم برای چشیدن طعم غذای گرجی خواهید داشت. رستوران‌ها و کافه‌های متنوعی در چندقدمی این هتل قرار گرفته‌اند.

فاصله هتل بلو استار باتومی تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک آبی آکوا باتومی: ۵۰۰ متر
فاصله تا موزه باستان‌شناسی: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا کلیسای جامع مادر مقدس: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا تله‌کابین آرگو: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا برج الفبا: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا مجسمه علی و نینو: ۳.۴ کیلومتر
امکانات هتل
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است