search
menu

هتل Best Western Plus Batumi

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
فاصله هتل تا جاهای دیدنی

درباره هتل Best Western Plus Batumi


هتل بست وسترن پلاس باتومی (Best Western Plus Batumi)، دارای محوطه ساحل خصوصی و تراس است که با منظره‌ای رو به دریا و شهر زیبای باتومی در کنار دریای سیاه واقع شده است و فاصله نزدیکی با آکواپارک باتومی دارد. یک استخر روباز فصلی در این هتل وجود دارد که لذت اقامت تابستانی در هتل را دو برابر می‌کند. انواع نوشیدنی‌های متنوع در بار هتل بست وسترن پلاس باتومی برای مهمانان آماده و سرو می‌شوند. برای مهمانانی که با اتومبیل شخصی خود به باتومی سفر می‌کنند، می‌توانند از خدمات پارکینگ رایگان هتل بست وسترن پلاس استفاده کنند.
مهمانان می‌توانند با اتصال به اینترنت وای فای رایگان هتل بست وسترن پلاس باتومی تمامی عکس‌هایی که در شهر ساحل باتومی گرفته‌اند، با اینترنت پرسرعت سریعا با دوستانشان در شبکه‌های مجازی به اشتراک بگذارند. دکوراسیون اتاق‌های مهمان در این هتل به سبک مدرن طراحی شده‌ است و در تمامی آن‌ها سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای وجود دارند.

در برخی از اتاق‌ها وجود مبل کاناپه و یک بالکن با منظره زیبای شهر یک مزیت فوق‌العاده محسوب می‌شوند. میز تحریر، گاو صندوق دیجیتالی (صندوق امانت)، کتری برقی، یخچال، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام و دوش از دیگر امکانات مهم و قابل توجه اتاق‌های مهمان در هتل بست وسترن پلاس باتومی هستند. برای راحتی مهمانان لوازم بهداشتی رایگان و دمپایی نیز در اتاق‌ها در نظر گرفته شده است. برای رفاه بیشتر مسافران، هتل بست وسترن باتومی امکاناتی چون آسانسور، صندوق امانات، پاسخگویی ۲۴ ساعته، نظافت روزانه و انبار نگهداری چمدان فراهم کرده است.مهمانان می‌توانند در رستوران هتل انواع غذاهای خوشمزه را نوش جان کرده و لذت ببرند. همچنین امکاناتی چون شاتل فرودگاهی، خشکشویی و اتوکشی در قبال پرداخت هزینه در دسترس است. برای تجربه یک سفر پرهیجان‌تر می‌توانید دوچرخه اجاره کنید و در مناظر اطراف Best Western Plus Batumi را بگردید.

فاصله هتل تا جاهای دیدنی


فاصله تا آکواپارک باتومی: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه مردم شناسی باتومی: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد باتومی: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا برج الفبا: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا پارک میراکل: ۲.۶ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (رایگان)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است