search
menu

هتل Crystal Plaza Hotel Sharjah

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Crystal Plaza Hotel Sharjah
اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها
امکانات تفریحی و رفاهی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کریستال پلازا شارجه تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Crystal Plaza Hotel Sharjah


هتل کریستال پلازا یکی از هتل‌های ۲ ستاره و اقتصادی شهر شارجه امارات است که درست در قلب شهر واقع شده است و به بیش‌تر جاذبه‌های شارجه از جمله پارک المجاز شارجه، بازار طلا، مرکز خرید مگا مال، موزه میراث و موزه تمدن اسلامی دسترسی راحتی دارد. این هتل قدیمی و باسابقه بیش از یک دهه در عرصه گردشگری و هتلداری فعالیت داشته و با امکانات متنوعی که ارائه می‌کند، هتل ارزان و مقرون به صرفه‌ای برای خریداران بلیط هواپیما شارجه به حساب می‌آید.
امکانات و خدمات عمومی هتل کریستال پلازا دبی
اگر برای کار به شارجه سفر کرده‌اید یا برای تعطیلات مفرح بلیط هواپیمایش را خریده‌اید، با خیال راحتی می‌توانید هتل Crystal Plaza Hotel را رزرو کنید. چون این هتل امکانات و خدماتی برای جلسه‌های کاری مهمانان ارائه می‌دهد و از طرفی سواحل و پارک‌های متعددی در نزدیکی این هتل وجود دارند. با این حال این هتل فاقد پارکینگ است ولی اینترنت رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، آسانسور، سرویس شاتل، سرویس ترانسفر فرودگاهی و اتاق‌های خانواده از جمله امکاناتی است که در اختیار مهمانانش می‌گذارد. این هتل برخی از امکاناتش را برای استفاده افراد توان‌جو بهینه کرده است. با اینکه هتل کریستال پلازا هتلی ۲ ستاره است ولی رستورانی برای پذیرایی مهمانانش و باشگاهی برای ورزش‌های روزانه آن‌ها دارد. نرخ اقامتی مناسب یکی از نقطه قوت‌های این هتل است اما در کل آنچنان رضایت مهمانان خود را جلب نکرده است.

اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها


هتل کریستال پلازا اتاق‌های بزرگ و دلبازی دارد که بسیار ساده دکور شده‌اند و در آن‌ها المان‌هایی به رنگ‌های خنثی و مبلمانی به سبک معاصر استفاده شده است. وجود پنجره‌های بزرگ در این اتاق‌ها، نورگیری خوبی به آن‌ها داده است و فضای اتاق‌ها را دلنشین‌تر کرده است. در این اتاق‌ها امکاناتی مانند میز، تلویزیون صفحه‌تخت، تهویه مطبوع، مینی‌بار، صندوق امانات و کمد در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند. حمام‌های اتاق‌ها مدرن بوده و مجهز به حوله، سشوار و لوازم بهداشتی بوده و برخی از آن‌ها دارای وان هستند. هنگام رزرو هتل Crystal Plaza Hotel اتاق‌های استاندارد دبل، تویین و تریپل و همچنین سوئیت‌های اگزکیوتیو برایتان نمایش داده می‌شوند. این هتل در مجموع ۱۶۸ واحد اقامتی دارد و مهمانان هنگام ورود به اتاقشان با میوه‌های تازه پذیرایی می‌شوند.

امکانات تفریحی و رفاهی هتل


هتل کریستال پلازا علاوه بر باشگاه، دارای صندلی ماساژ هم است و مهمانان می‌توانند بعد از گشت و گذار در شهر و برای بیرون راندن خستگی از بدنشان از این صندلی استفاده کنند. برای دیدن جاذبه‌های شهر هم می‌توانند از خدمات تور و تهیه بلیط هتل بهره‌مند شوند. در داخل ساختمان هتل فروشگاه کوچکی وجود دارد که می‌توان مایحتاج روزانه را از آنجا تهیه کرد. در صورتی که بلیط هواپیما برگشت را برای دیروقت خریداری کرده‌اید، نگران نباشید این هتل تا دیروقت چک اوت دارد. ضمنا موقعیت مکانی هتل به گونه‌ای است که هر ۲ فرودگاه بین‌المللی دبی و شارجه به اندازه ۲۰ دقیقه با آن فاصله دارند. سالن آرایش، اتاق جلسه، فتوکپی، فکس، لاندری و اتاق چمدان از دیگر امکانات و خدمات هتل Crystal Plaza Hotel به حساب می‌آیند.

رستوران هتل


رستوران کریستال یک رستوران بین‌المللی است که انواع غذاهای هندی، خاورمیانه، روسی، آسیایی و بین‌المللی در آن طبخ و سرو می‌شوند. این رستوران در تمامی وعده‌ها پذیرای مهمانان است و محیط زیبا و دلنشینی دارد. لازم به ذکر است که اقامت در هتل Crystal Plaza معمولا همراه با ارائه صبحانه نیست ولی می‌توان هنگام رزرو این گزینه را درخواست کرد. خدمات روم سرویس هم در ساعات محدودی ارائه می‌شود و مهمانان می‌توانند غذای سفارشی خود را در اتاقشان میل کنند. کافی شاپ هتل هم به صورت ۲۴ ساعت دایر است و محل سرو انواع نوشیدنی و دسر است.

فاصله هتل کریستال پلازا شارجه تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل جزیره النور: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه میراث شارجه: ۲ کیلومتر
فاصله تا موزه تمدن اسلامی: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم شارجه: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه بین‌المللی دبی: ۱۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است