search
menu

هتل ZiQoo Hotel Apartments Dubai

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ZiQoo Hotel Apartments Dubai
امکانات عمومی هتل‌آپارتمان زیگو دبی
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل‌آپارتمان زیگو دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل ZiQoo Hotel Apartments Dubai


هتل‌آپارتمان زیگو از محل‌های اقامت مشهور در دبی است که در میان باغ‌های دبی واقع‌شده است. این هتل به دلیل دسترسی خوب به سایر نقاط شهر، مراکز خرید و مراکز تفریحی همواره در طول سال به‌عنوان محل اقامت مسافران قرار می‌گیرد و این هتل دارای طراحی ژاپنی با وسایل سنتی بوده و احساس خوشایندی به مسافران می‌دهد. همچنین از وسایل در رنگ‌ها و اشکال مختلف در معانی متفاوت در طراحی این هتل استفاده‌شده است. ایستگاه مترو و مرکز خرید ابن‌بطوطه در محلی بسیار نزدیک به هتل ZiQoo Hotel Apartments Dubai واقع‌شده‌اند که با چند قدم پیاده‌روی قابل‌دسترس هستند. همچنین در اطراف این هتل چندین رستوران وجود دارد که می‌توانید در صورت نیاز و علاقه به رستوران‌های این محوطه سر بزنید. ساحل جمیره و مرکز تجاری دبی تا این هتل دو کیلومتر فاصله دارند که به‌راحتی قابل‌دسترس هستند. پیشنهاد ما رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و رزرو این هتل است تا سفری خاطره‌انگیز برایتان رقم بخورد. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، اتاق‌های خانواده، پارکینگ رایگان، باشگاه بدن‌سازی، مرکز سلامتی و اسپا اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل‌آپارتمان زیگو دبی


اینترنت وای فای در سراسر هتل و در داخل اتاق‌ها به‌صورت رایگان قابل‌دسترس است. پارکینگ اختصاصی نیز در هتل‌آپارتمان زیبا دایر گردیده و استفاده از آن رایگان بوده و نیازی به رزرو قبلی ندارد. برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی شهر دبی می‌توانید از لابی اتومبیل کرایه کنید. همچنین بخش پذیرش شامل اتاق چمدان، میز تور و گردشگری، صرافی برای تبدیل ارز است و در هر ساعتی از شبانه‌روز در حال ارائه خدمات به مسافران هستند. همچنین بخش پذیرش ۲۴ ساعته در هتل ZiQoo Hotel Apartments Dubai دایر بوده و از میهمانان استقبال می‌کنند. خدمات دیگر مانند خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی شامل هزینه جداگانه است. برای کسانی که به‌قصد سفر کاری عازم شهر دبی می‌شوند، با خیال راحت می‌توانند جلسات و کنفرانس‌هایشان را در بخش بیزینس این هتل برگزار کرده و از فکس و کپی نیز استفاده کنند. پرسنل در این مجموعه به زبان‌های عربی، آذربایجانی، انگلیسی، فرانسوی، هندی، ژاپنی، روسی، فیلیپینی و اوکراینی تسلط دارند و همین امر سبب گشته تا با بیشتر مسافران ارتباط خوبی برقرار کنند و همین دلیل نیز باعث می‌شود تا مسافران از اقامتشان راضی باشند و برای سفرهای بعدی‌شان نیز علاقه‌مند به رزرو این هتل شوند. لازم به ذکر است برای مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند، امکانات رفاهی مناسبی تعبیه‌شده است. سالن زیبایی و آرایشی در لابی هتل دایر گردیده و به مسافران در حال ارائه خدمات هستند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل‌آپارتمان زیگو دارای انواع اتاق‌های گوناگونی هستند که عبارت‌اند از استودیو استاندارد، آپارتمان تک خوابه استودیو، دلوکس آپارتمان تک خوابه دلوکس. در واحدهای آپارتمانی می‌توانید از آشپزخانه اختصاصی بهره‌مند شوید که این آشپزخانه‌ها شامل یخچال، کتری برقی، اجاق‌گاز، ماکروویو، میز غذاخوری و ماشین ظرف‌شویی و لباسشویی هستند. از امکانات ارائه‌شده می‌توان به چای‌ساز و قهوه ساز، سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، امکانات اتوکشی، کاناپه تخت شو، میز کار و بالکن اشاره کرد. اتاق‌های موجود در داخل هتل‌آپارتمان زیگو دارای دکوراسیون خوبی بوده و همگی دارای بالکن اختصاصی هستند. همچنین در داخل اتاق‌های هتل ZiQoo Hotel Apartments Dubai می‌توانید از امکاناتی نظیر تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای نشیمن، امکانات پخت‌وپز و اتاق‌خواب‌های بزرگ بهره‌مند شوید. حمام اختصاصی همراه با توالت فرنگی در داخل همه اتاق‌ها تعبیه‌شده است.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اسپای سنتی و باشگاه بدن‌سازی با مجهزترین دستگاه‌ها اشاره کرد. امکانات تفریحی دیگر نیز گلف است که در فاصله سه کیلومتری این هتل قرار دارد و برای بهره‌مندی از این خدمات باید هزینه مجزا پرداخت کنید. از خدمات مربوط به‌ سلامتی در هتل ZiQoo Hotel Apartments Dubai می‌توان به جکوزی داغ، مرکز سلامتی و اسپا و انواع ماساژها اشاره کرد.

رستوران هتل


میهمانان با اقامت در این هتل می‌توانند در زمان وعده‌های غذایی به رستوران سر بزنند و از مغازه اغذیه‌فروشی و رستوران اطراف هتل بهره‌مند شوند.

فاصله هتل‌آپارتمان زیگو دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل میدان: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا چتربازی دبی: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا شهر ورزشی دبی: ۹ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آکواونچر: ۹.۴ کیلومتر
فاصله تا اسکی دبی: ۱۰.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است