search
menu

هتل Zabeel House Dubai

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Zabeel House Dubai
اماکن نزدیک به هتل زعبیل هاوس دبی

درباره هتل Zabeel House Dubai


هتل زعبیل هاوس یا هتل زعبیل سرای در شهر دبی امارات متحده عربی، یک هتل ۴ ستاره زیبا است که به شکل مدرن و امروزی طراحی و دکوره گردیده است. این هتل در یکی از بهترین موقعیت‌های مکانی دبی قرار دارد. از جمله امکانات رایگان هتل زعبیل هاوس السیف (Zabeel House Al Seef) می‌توان به اینترنت وای فای رایگان در سراسر هتل و پارکینگ رایگان اشاره کرد.
مجموعا در هتل زعبیل هاوس دبی ۲۰۰ اتاق مهمان وجود دارد که در تمامی این اتاق‌ها سیستم تهویه مطبوع تعبیه گردیده است. علاوه بر این در اتاق‌های مهمان هتل تبلت‌هایی با امکانات آخرین تکنولوژی جهت سهولت کارهای اینترنتی مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. اینترنت وای فای رایگان در سراسر هتل، تلویزیون‌های هوشمند ماهواره‌ای، میز تحریر و ماشین اسپرسوساز از جمله امکانات قابل ملاحظه اتاق‌ها در هتل زعبیل هاوس دبی می‌باشند. در تمامی اتاق‌ها سرویس بهداشتی خصوصی و دوش حمام وجود داشته و جهت رعایت حال مهمانان، تمامی سرویس‌های بهداشتی دارای لوازم بهداشتی رایگان می‌باشند.
هتل زعبیل هاوس السیف در موقعیتی قرار دارد که مسافران می‌توانند کشف دبی را از همین جا شروع کنند. محیط هتل بسیار پرانرژی است. همچنین قرار گرفتن هتل زعبیل هاوس سرای در نزدیکی فروشگاه‌های معروفی چون Nyon، All Chapters، Skafos و Sol که در اطراف آب واقع شده‌اند و به خودی خود یک جاذبه به حساب می‌آیند، از امتیازات خوب هتل می‌باشد.
برای هر منظوری چه تفریحی و چه تجاری به دبی سفر کرده باشید، با اقامت در هتل زعبیل هاوس السیف از مسافرتتان لذت ببرید. از امکانات بی‌نظیر هتل زعبیل هاوس استخر بی‌نهایت روف تاپ می‌باشد که تماشای غروب آفتاب از این استخر بسیار فوق‌العاده است. هرگز این لذت و تجربه را از دست ندهید. همچنین، می‌توانید پس از گشت و گذارهای فراوان در دبی از یک ماساژ انرژی بخش و آرامش دهنده در هتل بهره‌مند شوید و خود را برای ماجراجویی‌های روز بعد آماده کنید.
برای افراد تجاری که قصد برگزاری جلسات و میتینگ دارند، اتاق‌های میتینگ با آخرین تکنولوژی در هتل زعبیل هاوس السیف دبی وجود دارند. اقامت در این هتل دبی بسیار لذت بخش است و تمامی مسافرانی که در هتل زعبیل سرای اقامت داشته‌اند، از خدمات و امکانات ارائه شده نهایت رضایت را داشته و دارند.

اماکن نزدیک به هتل زعبیل هاوس دبی


فاصله هتل زعبیل هاوس تا مسجد بزرگ: ۱.۸ کیلومتر
فاصله هتل زعبیل هاوس تا آکواریو و باغ وحش زیرآبی دبی: ۷.۳ کیلومتر
فاصله هتل زعبیل هاوس تا مرکز خرید دبی مال: ۷.۳ کیلومتر
فاصله هتل زعبیل هاوس تا برج خلیفه: ۷.۶ کیلومتر
فاصله هتل زعبیل هاوس تا برج‌العرب: ۱۸ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است