search
menu

هتل Vendome Palace by Aravi Dubai

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Vendome Palace by Aravi Dubai
امکانات عمومی هتل وندوم پالاس بای اراوی دبی
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل وندوم پالاس بای اراوی دبی تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Vendome Palace by Aravi Dubai


هتل وندوم پالاس بای اراوی دبی یک هتل سه ستاره در دبی است. با اقامت در این ملک که Wi-Fi رایگان در همه اتاق‌ها را ارائه می‌دهد، سفر خود را عالی شروع کنید. موقعیت استراتژیک در دیره، به شما امکان دسترسی و نزدیکی به جاذبه‌ها و مناظر محلی را می‌دهد. قبل از بازدید از برج خلیفه معروف دبی را ترک نکنید. بازدید از دیگر جاهای دیدنی دبی مانند: آبنمای دبی، مسجد جمیرا، خانه شیخ سعید آل مکتوم و ... را نیز از دست ندهید. این هتل با کیفیت با رتبه ۳ ستاره، دسترسی به ماساژ، رستوران و اسپا در محل را برای مهمانان فراهم می‌کند. دسترسی به خدماتی مانند ماساژ، رضایت بخشی شما را بیشتر نیز می‌کند. هتل مهمان نوازی گرم را با محیطی دوست داشتنی ترکیب می‌کند تا اقامت شما در دبی را فراموش نشدنی کند. به راحتی می‌توانید با خرید اینترنتی بلیط هواپیما دبی سفر راحتی را نیز تجربه کنید. هتل Vendome Palace by Aravi Dubai تنها ۵.۱ کیلومتر از فرودگاه فاصله دارد و تا بازار طلا و مرکز تجارت جهانی حدود ۱۵ دقیقه با رانندگی فاصله خواهید داشت. با یک پیاده روی کوتاه به آسانی می‌توانید به ایستگاههای حمل و نقل عمومی برسید و هتل با ایستگاه الریجا ۴ دقیقه و ایستگاه یونیون ۱۱ دقیقه فاصله دارد. در رابطه با امکانات آن در ادامه مطلب بطور مفصل بحث خواهد شد.

امکانات عمومی هتل وندوم پالاس بای اراوی دبی


کارکنان هتل بسیار اخلاق مدار و مجرب هستند. زبانی که کارکنان هتل به آن تسلط دارند شامل: انگلیسی، عربی و هندی است. اگر حیوان خانگی دارید، بهتر است به این مورد دقت کنید که هتل اجازه ورود آن‌ها را به فضای عمومی و اتاق‌ها نخواهد داد. در هتل سیگار کشیدن ممنوع است ولی بخشی از هتل برای این افراد اختصاص داده شده‌است. خدمات ورود و خروج یا همان چک این و چک اوت بسیار سریع و ویژه انجام می‌شود. افراد معلول به راحتی می‌توانند در این هتل اقامت کنند زیرا خدمات ویژه‌ای برای آن‌ها تعبیه شده‌است. پذیرش هتل بصورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی و ارائه خدمات به مسافران است. خدمات جانبی مانند اسپا و ماساژ نیز در این مجموعه وجود دارد. هتل Vendome Palace by Aravi Dubai مجهز به یک پارکینگ است و شما می‌توانید با خیال راحت از امنیت خودرو خود اقامت بسیار خوبی را در آن تجربه کنید. خدمات نظافتی و بهداشتی همچون نظافت روزانه و اتو و خشکشویی با هزینه مجزا در اختیار شما قرار می‌گیرد. بخش انبار چمدان می‌تواند بخش مطمئنی برای قرار دادن چمدان و بارهای شما باشد. در تمام بخش‌ها چه در لابی و چه در اتاق‌ها به راحتی می‌توانید به اینترنت وصل شوید و بهتر است بدانید استفاده از خدمات اینترنت رایگان است. یک فروشگاه بعنوان مرکز خرید برای سوغاتی و کالاهای اساسی در ساختمان هتل وجود دارد. در ادامه به معرفی اتاق‌های هتل خواهیم پرداخت.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


واحدهای این هتل دارای خدمات و امکانات لازم برای اقامت هستند. تلویزیون و اینترنت رایگان برای سرگرمی مسافران در واحدهای اقامتی وجود دارند. در حمام واحدها تمام لوازم مورد نیاز بهداشتی از جمله حوله، دمپایی و سشوار وجود دارد. برای هر واحد یک سرویس بهداشتی نیز در نظر گرفته شده‌است. واحدها نیز مجهز به سیستم تهویه مطبوع هستند. تمیزی و نظافت گزینه‌های دیگری هستند که در اتاق‌های هتل Vendome Palace by Aravi Dubai بخوبی انجام می‌شوند. انواع اتاق‌ها و واحدهای اقامتی هتل شامل موارد زیر هستند:
• واحد دلوکس کینگ
• واحد دلکوس توئین
• سوئیت اکزگتیو توئین
• سوئیت کینگ
• واحد استاندارد دابل
• واحد استاندارد توئین

رستوران هتل


هتل رستوران دنج و آرامی دارد که غذاهای عربی خوشمزه‌ای را برای مسافران آماده می‌کند. تمام وعده‌های غذایی را به راحتی می‌توانید در این رستوران سرو کنید.

فاصله هتل وندوم پالاس بای اراوی دبی تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه دبی: ۵.۹ کیلومتر
فاصله تا دهکده‌ جهانی دبی: ۸.۵ کیلومتر
فاصله تا خانه‌ شیخ سعید آل مکتوم: ۸.۷ کیلومتر
فاصله تا مسجد جمیرا: ۹.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است