search
menu

هتل The H Dubai

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The H Dubai
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اچ دبی تا جاذبه ‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل The H Dubai


هتل اچ دبی در قلب شهر دبی قرار گرفته است. هتل ۵ ستاره The H Dubai مطابق با بالاترین استانداردهای جهانی ساخته شده و خدمات به‌روزی به مهمانان ارائه می‌کند. یکی از امتیازات اقامت در هتل اچ دبی دسترسی راحت به جاهای دیدنی دبی است. با انتخاب این هتل تنها ۳٫۹ کیلومتر با برج خلیفه فاصله خواهید داشت. شهر دبی دارای مراکز خرید و تفریحی متنوعی است که با خرید آنلاین بلیط هواپیما دبی و سفر به دبی می‌توانید از آن‌ها بازدید نمایید. هتل اچ دبی در سال ۲۰۰۷ به بهره‌برداری رسیده و از لوکس‌ترین هتل‌های دبی به شمار می‌رود. اگر قصد یک سفر لاکچری دارید، هتل اچ دبی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این هتل بسیار مناسب برای سفرهای خانوادگی است.

امکانات کلی هتل اچ دبی

در هتل اچ دبی امکانات و خدمات بی‌شماری برای مهمانان مهیا شده است. اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان و پذیرش ۲۴ ساعته از امکانات اساسی این هتل به شمار می‌روند. در قسمت پذیرش خدمات کانسیرج، صرافی، اتاق چمدان و خودپرداز به مهمانان ارائه می‌شود. تیم حرفه‌ای هتل با خوش‌رویی هرچه تمام برای ایجاد محیطی دل‌انگیز برای مهمانان تلاش می‌کنند. هتل اچ دبی از هتل‌های چندزبانه دبی است و به بیش از ۱۲ زبان در این هتل صحبت می‌شود. برای بازدید از جاذبه‌های دبی می‌توانید از خدمات کرایه خودرو استفاده کنید. The H Dubai پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و امکانات متنوعی برایشان تدارک دیده است. لازم به ذکر است این هتل برای استفاده از معلولین بهینه‌سازی شده است. برای خرید وسایل ضروری می‌توانید به فروشگاه داخل هتل تشریف ببرید. در سالن زیبایی انواع خدمات آرایشی و پیرایشی به مهمانان ارائه می‌شود. از خدمات دیگر هتل می‌توان به نظافت روزانه، اتو، لاندری، خشک‌شویی، پرس شلوار، روم سرویس و تحویل مواد غذایی اشاره کرد. امکاناتی نظیر سالن همایش، فکس و فتوکپی هتل اچ دبی را به گزینه مناسبی برای سفرهای کاری تبدیل کرده است. از امکانات امنیتی هتل می‌توان کپسول آتش‌نشانی، دوربین مداربسته، سیستم اعلام حریق و دزدگیر را نام برد. لازم به ذکر است فرودگاه بین‌المللی دبی در ۷ کیلومتری هتل قرار دارد و خدمات شاتل فرودگاهی برای مهمانان فراهم شده است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


۲۳۶ واحد اقامتی لوکس و مدرن در ساختمان ۳۳ طبقه هتل اچ دبی قرار دارد. تنوع واحدهای اقامتی این هتل هر سلیقه‌ای را راضی می‌کند. اتاق‌های دلوکس کینگ، تریپل، تویین، دلوکس تویین، استودیو، سوئیت‌ رویال پنت‌هاوس، سوئیت دیپلماتیک، اگزکیوتیو، پرزیدنتیال و آپارتمان سه‌خوابه از انواع واحدهای اقامتی این هتل هستند. با وجود امکانات متنوع موجود در اتاق‌ها، دلتنگ خانه‌تان نخواهید شد. تمامی واحدها دارای سیستم تهویه مطبوع و مینی‌بار هستند. از امکانات دیگر می‌توان به تلویزیون صفحه‌تخت، تلفن، میز، صندوق امانات، حمام، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان اشاره کرد. لازم به ذکر است حداکثر تعداد تخت اضافه بستگی به واحد اقامتی‌تان دارد و لازم است قبل از رزرو اتاق به این نکته توجه نمایید. برای کودکان زیر ۳ سال گهواره رایگان ارائه می‌شود.

امکانات تفریحی هتل


اچ دبی گزینه ایده‌آلی برای یک سفر تفریحی تمام‌عیار است. در اوقات فراغتتان می‌توانید در استخر روباز هتل شنا کرده یا در آفتاب‌گیرهای مخصوص استراحت کنید. استخر در تمام طول سال باز است و استفاده از آن برای تمام مهمانان رایگان است. برای سرگرمی بیشتر فعالیت‌هایی مثل اجرای موسیقی زنده، تور آشنایی با فرهنگ محلی، بیلیارد و کلاس‌های آشپزی تدارک دیده شده است. با وجود باشگاه ورزشی مجهز داخل هتل تمرینات ورزشی‌تان فراموش نخواهد شد. اچ دبی میزبان یکی از بهترین مراکز اسپای دبی است. این مرکز دارای اتاق بخار و سونا است و خدمات ماساژ به مهمانان ارائه می‌کند. برای کودکان عزیز زمین‌بازی و لوازم بازی مهیا شده است.

رستوران هتل


با اقامت در هتل اچ دبی گزینه‌های متفاوتی برای صرف غذا پیش رویتان خواهد بود. برای صبحانه، گزینه‌های کانتیننتال، انگلیسی، آمریکایی، آسیایی و گیاهی موجود است. می‌توانید غذایتان را در رستوران روف‌تاپ حین تماشای چشم‌انداز زیبایی از دبی نوش جان کرده یا یکی دیگر از رستوران‌های این مجموعه را انتخاب کنید. این هتل دارای ۸ رستوران باکیفیت است و انواع غذاهای ترکی، بین‌المللی، انگلیسی، خاورمیانه‌ای، آسیایی، هندی و مدیترانه‌ای در آن‌ها سرو می‌شود.

فاصله هتل اچ دبی تا جاذبه ‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک تفریحی گاردن گلو دبی: ۱ کیلومتر
فاصله تا پارک زعبیل: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا قاب دبی: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید سیتی واک: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا دبی مال: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه: ۳.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است