search
menu

هتل Th8 Palm by House Of Originals Dubai

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Th8 Palm by House Of Originals Dubai
امکانات و خدمات عمومی هتل د ۸ پالم بای هاوس آف اریجینالز
انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل د ۸ پالم بای هاوس آف اریجینالز دبی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Th8 Palm by House Of Originals Dubai


هتل د ۸ پالم بای هاوس آف اریجینالز در سال ۲۰۲۱ در جزیره پالم جمیرا افتتاح شده است. Th8 Palm by House Of Originals Dubai از هتل‌های ۵ ستاره و لوکس شهر دبی به شمار می‌رود. هتل د ۸ پالم گزینه‌ای ایده‌آل برای علاقه‌مندان اقامتگاه‌های ساحلی است. با اقامت در این هتل دسترسی راحتی به سواحل دبی خواهید داشت. همان‌طور که می‌دانید جاذبه‌های دبی یکی از اصلی‌ترین دلایل خرید آنلاین بلیط هواپیما دبی و سفر به این شهر جذاب است. پیشنهاد می‌کنیم طی اقامتتان در هتل د ۸ پالم بای هاوس آف اریجینالز بازدید از برج خلیفه و برج العرب را فراموش نکنید. هتل پالم گزینه‌ای ایده‌آل برای سفرهای دونفره است. با اقامت در این هتل لحظات خاطره‌انگیزی را تجربه خواهید کرد.

امکانات و خدمات عمومی هتل د ۸ پالم بای هاوس آف اریجینالز


در هتل د ۸ پالم بای هاوس آف اریجینالز طیف وسیعی از امکانات و خدمات رفاهی برای مهمانان تدارک دیده شده است. با استفاده از اینترنت رایگان ارتباط راحتی را تجربه خواهید کرد. پارکینگ رایگان، آسانسور و پذیرش ۲۴ ساعته از دیگر امکانات اساسی Th8 Palm by House Of Originals Dubai به شمار می‌روند. در قسمت پذیرش خدماتی نظیر کانسیرج، خودپرداز و فاکتور به مهمانان ارائه می‌شود. در این هتل چک‌این از ساعت ۱۵ تا ۲۴ و چک‌اوت تا پیش از ساعت ۱۲ انجام می‌گیرد. تیم حرفه‌ای هتل د ۸ پالم مسلط به زبان‌های انگلیسی و عربی هستند و با مهمان‌نوازی ویژه‌ای برای ایجاد اقامتی راحت تلاش می‌کنند. در این هتل خدمات خانه‌داری به صورت رایگان انجام می‌شود و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات خشک‌شویی، اتو و لاندری برخوردار شوید. هتل پالم بای هاوس پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و امکانات مناسبی برایشان تدارک دیده است. فکس، فتوکپی و امکانات برگزاری همایش، هتل پالم را به گزینه خوبی برای سفرهای کاری تبدیل کرده است. از امکانات دیگر هتل می‌توان به کپسول آتش‌نشانی، دوربین مداربسته در مناطق مشترک، سیستم اعلام حریق، دزدگیر و صندوق امانات اشاره کرد. لازم به ذکر است نزدیک‌ترین فرودگاه به این هتل، فرودگاه بین‌المللی دبی است که در ۳۶ کیلومتری هتل قرار دارد. ورود حیوانات خانگی به هتل د ۸ پالم ممنوع است.

انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها


هتل Th8 Palm by House Of Originals دارای واحدهای اقامتی شیک و راحتی است. با اقامت در واحدهای اقامتی این مجموعه مانند خانه خودتان راحت خواهید بود. تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل سوئیت‌های یک‌خوابه، دوخوابه و اتاق‌های کینگ است. اتاق‌های هتل پالم بای هاوس دارای بالکن هستند و منظره زیبایی از دریا از آن‌ها دیده می‌شود. تمامی امکانات لازم برای اقامتی راحت داخل اتاق‌ها گنجانده شده است. تلویزیون صفحه‌تخت، سیستم تهویه مطبوع، کمد لباس، تلفن و میز از دیگر امکانات موجود در اتاق‌ها به شمار می‌رود. برخی از واحدهای هتل د ۸ پالم بای هاوس آف اریجینالز دارای آشپزخانه و امکانات پخت‌و‌پز هستند. لازم به ذکر است هر واحد دارای یک حمام خصوصی با دوش، سشوار، حوله و لوازم بهداشتی رایگان است. ناگفته نماند هیچ‌یک از واحدهای اقامتی این هتل، ظرفیت پذیرش نفر اضافه ندارند و لازم است هنگام رزرو اتاق به این نکته دقت نمایید.

امکانات تفریحی هتل


هتل Th8 Palm با نزدیکی به ساحل، بهترین گزینه برای سفر تفریحی است. با انتخاب این هتل در هر زمان که تمایل داشته باشید، می‌توانید در کنار ساحل قدم زده و از تماشای دریا لذت ببرید. در اوقات فراغتتان می‌توانید در استخر هتل شنا کنید. این مجموعه دارای ۳ استخر روباز است. برای کودکان عزیز استخر جداگانه‌ای اختصاص داده شده است. برای رفاه حال مهمانان عزیز در کنار استخر، آفتاب‌گیر و صندلی‌های مخصوص گنجانده شده است. باغ زیبای هتل فضای مناسبی برای گردش دارد. کودکان عزیز در زمین‌بازی اوقات خوشی سپری خواهند کرد. باشگاه ورزشی از دیگر امکانات تفریحی هتل د ۸ پالم به شمار می‌رود.

رستوران هتل


هتل Th8 Palm دارای ۲ رستوران باکیفیت است. با اقامت در هتل پالم روزتان با صرف صبحانه آمریکایی آغاز خواهد شد. برای ناهار و شام می‌توانید از غذاهای بین‌المللی رستوران نوش جان کنید. انواع غذاهای رژیمی، گیاهی، بدون گلوتن و اسنک نیز موجود است. برای صرف دسر سری به کافی‌شاپ دنج هتل بزنید. در صورت تمایل می‌توانید غذایتان را داخل اتاقتان میل کنید.

فاصله هتل د ۸ پالم بای هاوس آف اریجینالز دبی تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا آب‌نمای پالم: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آتلانتیس دبی: ۲ کیلومتر
فاصله تا برج العرب: ۸ کیلومتر
فاصله تا پارک وایلد وادی: ۸.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است