search
menu

هتل Super 8 by Wyndham Dubai Deira

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Super 8 by Wyndham Dubai Deira
امکانات عمومی هتل سوپر ۸ بای ویندهام دبی
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سوپر ۸ بای ویندهام دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Super 8 by Wyndham Dubai Deira


هتل ۲ ستاره سوپر۸ بای ویندهام در منطقه دیره دبی واقع‌شده است. این هتل موقعیت قرارگیری بسیار خوبی داشته و سالانه از مسافران زیادی میزبانی می‌کند. در هنگام خرید بلیط هواپیما و سفر به شهر دبی انتخاب محل اقامت یکی از اصلی‌ترین ارکان سفر به شمار می‌رود که با انتخاب این هتل زیبا یکی از به‌یادماندنی‌ترین اقامت‌هایتان را تجربه خواهید کرد. همچنین به دلیل دو ستاره بودن این هتل اقامتی مقرون‌به‌صرفه را تجربه خواهید کرد. همان‌طور که پیش‌تر نیز اشاره شد این هتل در منطقه بسیار خوب و در منطقه قدیمی دبی واقع‌شده است که با ۱۲ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید از مسجد بزرگ دبی بازدید کنید. همچنین تا مرکز تجارت جهانی دبی ۵ کیلومتر و تا مرکز خرید سیتی واک ۸ کیلومتر فاصله وجود دارد. سایر جاهای دیدنی نزدیک به این هتل می‌توان به دبی مال اشاره کرد که ۸ کیلومتری هتل Super 8 by Wyndham Dubai Deira فاصله دارد و برج خلیفه نیز با ۸ کیلومتر فاصله یکی از مشهورترین جاهای دیدنی دبی به شمار می‌رود و بازدید از این جاذبه‌ها به همه گردشگران توصیه می‌شود. نزدیک‌ترین فرودگاه به این هتل فرودگاه بین‌المللی دبی بوده با ۶ کیلومتر فاصله از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است. با توجه به اینکه امکانات مشهور این هتل عبارت‌اند از اینترنت وای فای رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، تبدیل ارز و رستوران، امکانات رفاهی برای مسافران معلول و ویلچری و تراس بدین‌جهت اقامتی خوش و خاطره‌انگیز در انتظار شماست.

امکانات عمومی هتل سوپر ۸ بای ویندهام دبی


از میان امکانات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان اشاره کرد که در سراسر هتل قابل‌دسترس است. همچنین در میز پذیرش به‌صورت ۲۴ ساعته دایر بوده و کارکنان آماده ارائه خدمات به مسافران هستند، همچنین به‌طور شبانه‌روزی در هر چه بهتر شدن اقامت مسافران تلاش می‌کنند. در صورت نیاز به پول رایج دبی می‌توانید به قسمت صرافی موجود در لابی هتل Super 8 by Wyndham Dubai Deira سرزده و تبدیل ارز کنید. در هنگام انتخاب این هتل توجه داشته باشید که پارکینگ وجود ندارد، بدین‌وسیله برخی از مسافران ممکن است به‌وسیله ماشین شخصی سفر کنند که در این صورت باید به فکر جای پارک باشند. خدمات دیگر مانند خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی با هزینه مجزا انجام می‌گیرند. درصورتی‌که به دلیل سفر کاری به این منطقه سفرکرده باشید، با خیال راحت می‌توانید به مرکز بیزینس این هتل سرزده و از فکس و کپی با هزینه مجزا بهره‌مند شوید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق کوئین، اتاق کوئین سوپرییر، اتاق توئین سوپرییر، اتاق توئین با تراس. تمامی اتاق‌های موجود در داخل این هتل شامل سیستم تهویه مطبوع هوا بوده و اینکه می‌توانید در داخل اتاق‌ها از اینترنت وای فای بهره‌مند شوید. علاوه بر آن، در تمامی اتاق‌ها کمد لباس تعبیه‌شده است. همه اتاق‌های هتل Super 8 by Wyndham Dubai Deira به‌طور روزانه و رایگان نظافت می‌شوند. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از سیستم سرمایشی و گرمایشی، محل عبور و مرور برای افراد ویلچری. توجه داشته باشید که در داخل اتاق‌ها استعمال سیگار ممنوع اعلام‌شده و افراد سیگاری باید این مورد را رعایت کنند. همچنین همه اتاق‌ها شامل دیوارها و پنجره‌های عایق صدا بوده و اقامتی همراه با آرامش در انتظار شماست.

رستوران هتل


در این هتل دو ستاره می‌توانید از رستوران بهره‌مند شوید و انواع غذاهای بین‌المللی و محلی را سفارش داده و نوش جان کنید. همچنین همه‌روزه در این رستوران می‌توانید صبحانه بی‌نظیری را میل کنید و روز خوبی را آغاز کرده و به گشت‌وگذار در این جزیره زیبا بپردازید.

فاصله هتل سوپر ۸ بای ویندهام دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک تفریحی گاردن گلو: ۶.۶ کیلومتر
فاصله تا قاب دبی: ۷.۳ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه: ۸ کیلومتر
فاصله تا دبی مال: ۸ کیلومتر
فاصله تا فواره دبی: ۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است