search
menu

هتل Sheraton Grand Hotel Dubai

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sheraton Grand Hotel Dubai
امکانات و خدمات عمومی هتل شرایتون گرند دبی
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات سرگرمی تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل شرایتون گرند دبی تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره هتل Sheraton Grand Hotel Dubai


هتل شرایتون گرند دبی اقامتگاهی لوکس و ایده آل برای تمامی مسافرانی که به دلایل کاری یا تفریحی بلیط هواپیما دبی خریده و به امارات سفر خواهند کرد. این هتل که در منطقه شیخ بهایی قرار گرفته، زیباترین مناظر و چشم اندازها از خط افق دبی را در اختیار مهمانان می گذارد. شرایط آن از نظر موقعیت جغرافیایی در منطقه خوبی قرار گرفته که دسترسی مهمانان هم به مراکز تجاری و هم به جاذبه های دبی را آسان کرده است. شرایتون گرند دبی سری هتل های برند شناخته شده شرایتون که در دبی افتتاح شده بنابراین می توانید مطمئن باشید که با اقامت در این هتل از به روزترین امکانات و خدماتی که مطابق با استانداردهای بین المللی هتلداری دنیاست بهره خواهید برد.

امکانات و خدمات عمومی هتل شرایتون گرند دبی


Sheraton Grand Hotel Dubai هرچه در توان داشته به کار برده تا تمامی امکانات و خدمات مورد نیاز برای مهمانانش را فراهم و آن ها را بی نیاز از خدمات و امکانات خارج از هتل کند. از خدمات خشکشویی و لباسشویی گرفته تا دستگاه خودپرداز بانکی همه در هتل شرایتون موجود است. مهمانان این هتل حتی برای انجام اموری مانند تبدیل ارز هم نیازی به بیرون رفتن از هتل ندارند کافیست از اتاقش خارج شده و به بخش خدمات تبدیل ارز مراجعه کنند.
برای مهمانان سالمندی توانیاب خدمات ویژه ای مانند آسانسور برای طبقات بالایی هتل، سرویس های بهداشتی مطابق با استاندارد ویلچر، رمپ و خط بریل ایجاد شده است. زنگ و سیم مخصوص اعلام خطر هم در تمام اتاق ها قرار داده شده تا این دسته از مهمانان در صورت بروز مشکل از آن ها استفاده کنند.
خدمات تور، اتاق چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات بیدار باش، دوربین مدار بسته، خدمات نظافت روزانه، خدمات خشکشویی و لباسشویی، مینی مارکت و فروشگاه کادویی، سیستم اعلام حریق، صندوق امانات و نگهبانی ۲۴ ساعته ازجمله خدمات و امکانات شرایتون هستند. بد نیست بدانید که کارکنان این هتل به چندین زبان دنیا از جمله انگلیسی، عربی، آلمانی، فرانسوی و روسی صحبت می کنند.

اتاق های هتل


۴۷۴ اتاق مهمان در ۵۴ طبقه هتل شرایتون بعلاوه ۱۸۰ اتاق یک تا سه تخته در بخش هتل آپارتمان وجود دارد که همگی با سبکی مدرن طراحی شده و با وسیله ها و امکانات مدرن و به روز تجهیز شده اند. اتاق های عایق صدا، اتاق های بدون آلرژی، اتاق های بدون سیگار، اتاق های خانواده و سوئیت عروس از انواع اتاق های این هتلند.

امکانات اتاق های هتل


شرایتون سیاست امکانات و خدمات کامل را در اتاق هایش نیز به کار برده و مهمانان در اتاق های خود به تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، حمام اختصاصی و لوازم بهداشتی اختصاصی شرایتون دسترسی خواهند داشت. وجود تخت خواب های مخصوص شرایتون در اتاق ها خواب راحتی را برایتان همراه خواهد داشت و دستگاه قهوه ساز نسپرسو مطمئن خواهد شد تا هر زمان که تمایل داشتید قهوه ای خوش طعم و عطر را نوش جان کنید. بیده، سشوار، حوله تن پوش، یخچال، کتری برقی، اتو، میز تحریر، ایستگاه آی پاد و صندوق امانات سایز لپ تاپ دیگر امکانات موجود در اتاق ها هستند.

امکانات سرگرمی تفریحی هتل


مهمانان شرایط می توانند از استخر روباز هتل که در طول سال و در هر فصلی باز است استفاده کرده و یا در باشگاه هتل تحت نظر مربی اختصاصی برنامه ورزشی خود را دنبال کنند اگر تمایل داشتن می توانند در کلاس های یوگا نیز شرکت کنند. خدمات زیبایی و مراقبت های پوست و مو، انواع ماساژها، شب های سینمایی، کتابخانه، دی وی دی ها و موسیقی کودکان دیگر امکانات سرگرمی تفریحی هتل شرایتون گرند هستند.

رستوران هتل


شرایتون در گزینه‌های غذاخوری خود نیز دستی پر دارد و مهمانان این هتل می توانند از بین ۸ رستوران مختلف شرایتون یکی را انتخاب کرده و غذای مورد نظر خود را نوش جان کنند. رستوران ‌های شرایتون انواع غذاهای بین المللی، اسپانیایی و انواع غذاهای کبابی و گریل شده را سرو می کنند. البته اگر رژیم غذایی خاصی را دنبال می کنید نگران نباشید چون هتل غذاهای بدون گلوتن و گیاه خواری را نیز درصورت درخواست برای مهمانان سرو خواهد کرد.

فاصله هتل شرایتون گرند دبی تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله تا پارک تفریحی گاردن گلو دبی: ۱ کیلومتر
فاصله تا قاب دبی: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید دبی مال: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه: ۳.۸ کیلومتر
فاصل تا برج العرب: ۱۴.۱ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آکواونچر: ۱۹.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است