search
menu

هتل Royal Mark Hotel Apartment Dubai

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Royal Mark Hotel Apartment Dubai
امکانات و خدمات عمومی هتل آپارتمان رویال مارک دبی
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل آپارتمان رویال مارک دبی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Royal Mark Hotel Apartment Dubai


هتل آپارتمان رویال مارک یکی از هتل‌های اقتصادی در شهر دبی، شهر تماشایی و محبوب بین گردشگران در کشور امارات متحده عربی است. هتل آپارتمان رویال مارک دبی برای مسافرانی که با خانواده و دوستان خود سفر می‌کنند و قصد دارند در طول اقامت خود راحت باشند، در کنار یکدیگر در یک واحد اقامتی باشند و همچنین با سلیقه خود آشپزی کنند، اقامتی خوش و ایده‌آل را فراهم می‌آورد. هتلRoyal Mark Hotel Apartment تا فرودگاه بین‌المللی دبی تنها ۶ کیلومتر فاصله دارد، به همین علت با خیالی آسوده بلیط هواپیما چارتر خود را رزرو کنید و برای اقامتی راحت و به‌یادماندنی در هتل آپارتمانی خوب آماده شوید. هتل آپارتمان رویال مارک به ایستگاه مترو (Baniyas Square Metro Station) نزدیک است و برای علاقه‌مندان به گشتن شهر با وسایل حمل‌ونقل عمومی یک مزیت است. در طول مدت اقامت خود در شهر زیبا دبی علاوه بر بازدید از مراکز و مجتمع‌های خرید مدرن و مجلل، به بازارهای سنتی دبی هم سری بزنید تا هم خرید کنید و هم معماری جالب توجه بازارها را تماشا کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل آپارتمان رویال مارک دبی


هتلRoyal Mark Hotel Apartment دبی امکاناتی خوب و قابل قبول را دارد که برای یک هتل آپارتمان بسیار مناسب است. در سراسر هتل آپارتمان رویال مارک دبی به اینترنت رایگان دسترسی دارید. برای آغاز کردن صبحی دل‌انگیز و پر انرژی می‌توانید به رستوران هتل رویال مارک دبی بروید و صبحانه‌ای لذیذ و دلچسب را میل کنید. در هتل رویال مارک دبی آسانسور، فکس، فتوکپی و همچنین دسترسی و امکانات ویژه معلولین وجود دارد. هتل آپارتمان رویال مارک خدماتی بسیار عالی را ارائه می‌دهد تا مسافران کمبودی حس نکنند و اقامتی فراموش‌نشدنی و خوش را تجربه کنند. خدمات هتل آپارتمان رویال مارک دبی شامل پذیرش ۲۴ ساعته، تبدیل ارز، نگهداری از چمدان، خدمات دربانی، خدمات اتاق، خدمات شاتل، تحویل خریدهای مسافران از سوپرمارکت و خدمات نظافتی از جمله نظافت روزانه، اتو، لباسشویی و خشکشویی است. در صورتی که بلیط هواپیما لحظه آخری دارید، از ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت هتل آپارتمان رویال مارک استفاده کنید تا آسان‌تر بین هتل و فرودگاه تردد کنید. کارکنان مهمان‌نواز هتل آپارتمان رویال مارک دبی می‌توانند به زبان‌های عربی، انگلیسی، فرانسوی، هندی و اردو با مسافران صحبت کنند.

اتاق های هتل


هتل Royal Mark Hotel Apartment Dubai دارای اتاق‌ها و آپارتمان‌هایی لوکس و راحت است که متناسب با اقامتی با آرامش و آسودگی هستند. اتاق‌های هتل آپارتمان نیو رویال مارک شامل اتاق استودیو دو نفره با تخت دابل و با بالکن و اتاق استودیو دو نفره با دو تخت سینگل و به همراه بالکن است. آپارتمان‌هایی که در هتل رویال مارک دبی امکان رزرو دارند، شامل آپارتمان یک خوابه برای اقامت سه فرد که یک تخت دابل و یک تخت سینگل دارد و آپارتمان دو خوابه با ظرفیت اقامت پنج فرد که دارای دو تخت سینگل در یک اتاق، یک تخت دابل در اتاقی دیگر و یک مبل تخت خواب شو در اتاق نشیمن است.

امکانات اتاق های هتل


اتاق‌ها و آپارتمان‌های هتلRoyal Mark Hotel Apartment دبی مجهز به وسایل و امکاناتی خوب هستند تا مسافران در طول اقامت خود با کمبودی روبه‌رو نشوند و اقامتی راحت و خاطره‌انگیز را طی کنند. در اتاق‌ها و آپارتمان‌ها شما از تجهیزاتی می‌توانید استفاده کنید از قبیل یخچال، صندوق امانات، مبلمان، تلویزیون، دمپایی، حمام با دوش و وان، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، صابون و شامپو، سشوار، تلفن، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تهویه مطبوع، میز تحریر، صندلی، کتری برقی و سیستم اطفا حریق. در هتل آپارتمان رویال مارک دبی در اتاق‌های خود به آشپزخانه‌ای با امکانات کامل دسترسی دارید که مایکروویو، گاز، سینک ظرفشویی، میز ناهارخوری و ظروف مورد نیاز آشپزی مهیا است. قابل ذکر است که در اتاق‌های هتل رویال مارک دبی امکان سیگار کشیدن وجود ندارد.

فاصله هتل آپارتمان رویال مارک دبی تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید تویین تاورز دبی: ۵۰۰ متر
فاصله تا مسجد جامع دبی: ۲ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید سیتی واک دبی: ۸ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید دبی مال: ۸.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است